Optjen EB point med Hotels.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Sebastian011, 16/9/16.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    En eller anden no-show praksis må de jo have, da nogle af opholdene er afbestillings frie (indtil dagen før), altså skal hostel'et jo have penge fra Hotels.com pga. no show - så er der jo ikke langt til at fortælle SAS om manglende ophold - tænker jeg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Ser ud til man kun reserverer rummer, hvilket vil sige man skal betale ved ankomst = de bliver nødt til at melde sig som No Show for at få deres penge, korrekt?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Godt spørgsmål - har fået en mail om at "reservationen er sikret og betalingen gennemført". Lad os se hvad der sker :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Er der nogen der har fået points baseret på dette?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    101
    "Synes godt om" modtaget:
    102
    Point:
    43
    Hvad går den cash back rabat ud på, som flere at jer taler om?

    Desværre er det billigste sted jeg kan finde i Cape Town (hvor jeg bor) 91 kr. per nat... Ellers nemt at gå forbi på vej hjem fra arbejde og checke ind
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Der går nok nogle uger før vi har et svar...
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    258
    "Synes godt om" modtaget:
    649
    Point:
    93
    Jeg er nesten sikker på att de inte kommer ge point vid 'no show', samma som på flyget, men 'time will tell'. :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    big brother is watching!
     
    Peter F., Henry, alexanderln og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Har lige modtaget nyhedsbrev fra SAS. Dobbelt op på point + 20% rabat på hotellet:

    DOBBELT OP!


    Nu optjener du 1.200 Ekstrapoint per ophold på 280.000 hoteller i 200 lande. Book senest 12. oktober 2016 og du får op til 20% rabat, når du har booket en flyrejse med SAS. Book via linket nedenfor.

    Der står ikke mere i nyhedsbrevet - men da et meget godt tilbud.
     
    Nielspg "Synes godt om" dette.
  10. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Har ikke fået points, og kan ikke se bookingerne for de tre overnatninger jeg bookede tidligere på måneden på sas' oversigtsside, men tror alligevel jeg prøver at lave en booking gennem sas på dag 1 3 og 5 af min kommende HK tur, og dag 2 og 4 gennem topcashback, og håber det tæller som tre ophold :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Spændende, tror I så man skal ombooke alle sine bookinger, eller kan man skrive ind og blive registeret på den nye kampagne?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Dunno, men jeg er i hvert fald ved at aflyse mine og lave nye til samme pris - tak for gratis afbestilling, er efterhånden sikkert som ammen i kirken jeg får brug for det af en eller anden grund! ;)
     
    Kristian, Sebastian011 og Henry "Synes godt om dette"
  13. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ved nogen hvor man kan se en oversigt over sine bookinger lavet gennem SAS/Hotels.com?
    Har været lidt en gris med mine bookinger, og min mail er lidt et rod. :confused::oops:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Det er der ikke, meget utjekket. Hvis du har gmail så kan du inde på din google kalender se at den plotter bookingerne ind, så kan man trække "se bekræftigelse" og så finder den mailen. Ellers er det vel bare at finde en linje som står i samtlige booking emails og så søge på den
     
    isolCBflyer og Henry "Synes godt om" dette.
  15. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Har nogen af jer modtaget point for jeres bookninger? Jeg lavede 3 separate bookninger på non-refundable hostelovernatninger i hhv Bangkok, Phnom Penh og Hanoi i slutningen af september, men har ikke modtaget point endnu. Det var selvfølgelig no-shows, men det burde vel give points alligevel? 3600 point for 75 kr er vist en meget god pris - hvis jeg altså får dem...
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  16. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Jeg har heller ikke fået point for mine no-shows
     
    PENSIONISTEN, klausbm og Henry "Synes godt om dette"
  17. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @klausbm og @kc1829 - der står i reglerne : points vil blive godskrevet 3 til 6 uger efter udcheck fra hotellet.
    Mon man s k a l flyver med SAS ? Det ser nemlig ud som om man skal fremtage sin reservation og derefter foretage hotelreservationen, men jeg synes ikke, at det præciseres særligt klart.
     
    klausbm og Henry "Synes godt om" dette.
  18. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    OK, så må jeg vente og se tiden an. Jeg tror ikke man nødvendigvis skal flyve med SAS. De hoteller jeg har booket ligger i lande hvortil SAS slet ikke flyver, og da man manuelt skal indtaste sit EB-nummer i forbindelse med bookningen, tror jeg det er en side der drives af Hotels.com med et SAS-logo i hjørnet.

    Jeg tror nu stadig på chancen for rent faktisk at modtage mine point. Jeg har jo købt og betalt for en vare, som jeg dog har valgt ikke at modtage. Hotels.com burde vel være ligeglade med om jeg dukker op på mit betalte hotelværelse (eller rettere i min betalte sovesalsseng), og det er vel dem der også administrerer pointtildelingen. I hører fra mig hvis der tikker point ind på kontoen...
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  19. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @klausbm - Jeg mente om der bare skal være en enkel SK strækning i reservationen. Det er virkelig spændende at høre dit resultat - jeg har selv en hel del hotelreservationer ud i fremtiden med det nye sas koncept, men glemte at booke dem inde i mine SAS reservationer !
     
    Henry og klausbm "Synes godt om" dette.
  20. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Meget spændt på om det lykkedes med poengene, har selv 6 lignende bookinger inde fra start oktober
     
    PENSIONISTEN og klausbm "Synes godt om" dette.

Del denne side