Optjen EB point med Hotels.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Sebastian011, 16/9/16.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hmm, det kommer vel an på hvad du sammenligner med. Tidsmæssigt og prismæssigt kan det godt betale sig med 600 point for 20 kr, når jeg kun fik 500 point for 3 timer til island for 700 kr :)
     
    Epal, Henry, Schlandy og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    værdien af EB point er jo selvfølgelig meget varierende. Jeg er så heldig at jeg kan bestille bonusrejse med 2 for 1 voucher fra Amex. til januar går turen i first til Asien via Usa for 95000 EB point for 1 person. Turen ville, hvis man skulle være så heldig at skulle betale for den, koste ca 300.000 nok +/-..... dette giver mig en værdi for 1 EB point på 3,15 nok - dette er selvfølgelig et ekstremt tilfælde! Til sommer går turen til Miami med sas i business til 100.000 point for 2 personer. Denne rejse ville koste ca 32000 nok hvis jeg skulle betale med cash, så her er værdien ca 0,32 nok pr point. Og selv om man skulle betale fuld point pris for 2 personer på 200.000 point ville værdien af et EB point være 0,16 nok pr point.
    Om det er tiden værd.... tjaaaa :) det synes jeg i hvert fald personlig det har været når jeg skåler med fruen i champagne :p
     
    Henrik Olsen, Nielspg, Schwert og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. Vinz

    Vinz Medlem

    Beskeder:
    27
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    13
    Enig! Men jeg bruger princippet at det realistiske værdi af en point for mig er hvad jeg er villige til at betale i kontant for oplevelsen, ikke hvad det koster hos flyselskabet.

    Hvis du får 3,15 NOK værdi pr point, så betyder det jo at du kunne betale 3,14 NOK pr. point og bare køb de 95,000 point.

    Men igen, det er kun min mening! :) Dine 2 rejser lyder fantastisk. 95,000 points til USA og Asien i First-- well done!
     
    Henrik Olsen, Schlandy og Henry "Synes godt om dette"
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hvad hedder den routing? Og hvordan har du fået det til kun 95.000 (er det med stop-over)?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Vi er 2 personer og har benyttet os av en 2for1 eurobonus voucher fra Amex.
    Pris er 190.000 point + 5400 nok i afgifter for begge.
    Ruten er
    OSL-FRA-EWR-JFK-ICN-NRT-ORD-ARN-OSL
    Til/fra europa er indtil videre LH og SK biz. Til/fra USA er Asiana og ANA first.
    Har et stort håb om at LH slipper first billetter FRA-NYC når vi nærmer os turen.
     
    Nicki Lolk Sørensen, Sebastian011, Schwert og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Ah Okay, så den reelle pris er 195.000 point pr. person, men voucher "betaler" den ene?

    Tænker måske at booke nogle flere ophold, er I stadig på tur? :p

    Har glemt om jeg kun indtastede nummeret eller også EBS0000000... Hvad gør I?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Den giver en fejl hvis du ikke har EBX prefix med
     
    Henry og Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Er i gang med en større rundtur i Sydøstasien, har endda allerede fået point for nogle af de første ophold.

    Værd at bemærke, at jeg kun har fået point for én booking, efter jeg ved en fejl lavede en dobbeltbooking (to bookninger samme dag, på to forskellige hostels).
     
    Henry og Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  9. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Hvor lang tid gik der fra ophold til point på konto?

    EDIT: Kong Sløv i aktion, jeg kan se jeg har modtaget for to bookninger. Gad vide om mine venner, Arni og Bjarni, fik brug for de hostelværelser de bad mig bestille;)
     
    jefi99, Henrik Olsen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Det er da nogle frygteligt fine venner du har:
    • Árni Páll Árnason is an Icelandic politician who served in the government of Iceland as Minister of Social Affairs from 10 May 2009 to 2 September 2010 and as Minister of Business Affairs from 2 September 2010 to 31 December 2011. He has served as a Member of Parliament for the Social Democratic Party since 2007 and was elected party leader in February 2013.
    • Bjarni Ben is an Icelandic politician, Minister of Finance and Economic Affairs since 23 May 2013 and leader of the Icelandic Independence Party since 2009.
    Godt, du kan hjælpe dem, når de er i nød ;););)
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Den islandske statskasse er jo lidt skrabet pt, så bare hyggeligt at assistere dem ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Hvorfor dælen står der nu sådan her, når man vil booke via SAS på hotels.com??

    "Optjen 1 -mile for hver $1 CAD, du bruger"

    Overskriften derinde er fortsat SAS' loyalitetsprogram... Er det bare SKIT som endnu engang brillere?
     
    Henry, tbh og Jeblin "Synes godt om dette"
  13. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    867
    "Synes godt om" modtaget:
    2,549
    Point:
    93
    Jeg lagde mærke til præcis det samme i går, da jeg skulle booke en overnatning. Nogen der kender en forklaring?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja jeg så det også i går efter at have fået 600 point for et par nætter og ville bestille et par flere... Det kunne være begyndelsen på enden!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    En ting er hvis de har lukket for "smuthullet" i forhold til billige ekstrapoint. Men det der står skrevet pt giver jo slet ingen mening i SAS-regi??
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Godt jeg fik booket en håndfuld tidligere på ugen til 13dkk. Ikke meget sjov hvis det laves om til 1-1. :confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    SK læser vel også insideflyer.dk ;-)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Hvilken by fandt du værelser til 13dkk i?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg har lige læst tråden og skal liiiige være med på den her
    Vil det sige, at det er muligt at bestille hotelophold til eksempelvis 25 kr via SAS og optjene 600 point uden at møde op(være hjemme i DK) og dermed "købe" point billigere?
    1) Er det pr. stay eller overnatning?
    2) hvor meget bruger I det?

    /j
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    1) Det er per stay. Så hvis du booker 2 nætter på en bestilling giver det 600 point, men laver du 2 bestillinger a en nat giver det 1200 point.
    2) Tror det er meget forskelligt, men jeg har da booket et par stykker. Vil dog ikke bestille mere før jeg har fundet ud af hvad de mener med "Optjen 1 -mile for hver $1 CAD, du bruger" som der står lige før bestilling. Har bestilt en overnatning til i nat for at se hvad der sker...
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side