Optjen EB point med Hotels.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Sebastian011, 16/9/16.

  1. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Jerantut, Malaysia
    Prisen var dog 12,53 kr. ;)
     
    mhsalv, Ekeren, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Det giver vel sig selv, at de 2 skitserede optjeningsmuligheder er meget forskellige og derfor kan begge ikke køre på samme tid: Enten optjener man per ophold eller også får man point efter betalingen.

    I første tilfælde skal man have så mange ophold som muligt.

    I andet tilfælde skal man ikke spekulere i antallet af overnatninger (og her er optjeningen af point for fiktive ophold via hotels.com ikke længere interessant)
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.
  3. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Det må i sagens natur være de 600 point pr. stay der er gyldig eftersom det er det første man får blæst i hovedet når man kommer ind på siden! Skulle det være afhængig af Canadiske Dollar ville pointoptjeningen også være til grin og dermed falder hele kampagnen til jorden...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Hvor er det præcist du får "blæst i hovedet" at du får 600 point per ophold? Det står ikke længere nogen steder på den side jeg sidder og ser på.. (du må meget gerne vedlægge er screenshot, så vi kan bruge det ifb. Evt. klager overfor SAS senere ;) )
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Det var muligt. Jeg ærgrer mig lid over jeg ikke bookede 30 individuelle overnatninger da SAS havde en 1200 points/ophold kampagne i oktober. Umiddelbart ser det ud til festen er ovre, alle sider jeg ser på siger nu 1point/CAD$.
    Det sagt har jeg kun booket 6 ophold selv, alle reelle ( men billige) overnatninger i østen, plus to prøvebookninger hvor jeg ikke mødte op. Fik point for alle 8 ophold
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Når jeg prøver at booke står det stadigvæk på alle SAS sider hvor dette bliver nævnt. Dog virker det til at det er på siderne hotels.com styrer, der står noget andet på. Går stærkt ud fra at det er dem der har rettet op, men at SAS ikke er så hurtige til at rette det. Surprise...

    Regner dog med at denne gode deal er lukket nu. :(
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Lige præcis...

    Måske man bare skulle tage fat i Hotels.com og høre hvad der er op og ned i sagen...
     
    Henry og Grisefod "Synes godt om" dette.
  8. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Ja ja, det var sjovt så længe det varede, og godt med billige point. MEEEEEN "nogen" har jo nok studset over det enorme antal bookinger til 15-20DKK der kom. Synd for Hostel ejerene i de berørte egne, de har haft et gyldent efterår :D:D:D
     
    Henry og klausbm "Synes godt om" dette.
  10. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Ja, så gik den ikke længere. 250 kr for 11 no-show bookninger og 7800 point blev det til for mit vedkommende:rolleyes:
     
    Ekeren, Henry og jtraveler "Synes godt om dette"
  11. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Spændende at se om det også gælder for bookinger der først er i februar. Står ikke om datoen er for booking eller for "besøget".

    Ellers er det fint at der rent faktisk er en forskel på DKK/SEK/NOK. Noget de godt kunne lære af med deres mastercard....
     
    Henry og alexanderln "Synes godt om" dette.
  12. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Ja, det er faktisk ret interessant. Nogen der ved, om det er set på andre aftaler?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Så fik vi da i det mindste et svar:)

    Fik lige booket to mere i forgårs og i går til de 12 kr. stk.:D I alt kom jeg op på 10200 point for ca. 330 kr.o_O
     
    klausbm, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Det er vel "køberen/udbyder" af point der afgør dette - eller??
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. TCF

    TCF Aktivt medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    115
    Point:
    28
    Ja så gik den ikke længere. Ellers ærgerligt for fik faktisk booket en række helt reelle ophold både privat og med arbejdet. Fik dog samtidigt øjnene op for at hotels.com gennem SAS i mange tilfælde er billigere end Booking.com eller andre så helt værdiløst har det her altså heller ikke været at komme ind i det her.
     
    Michael Wahl, Schwert, klausbm og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Så fik jeg 600 point til skrevet for en overnatning 16-17 jan. for ca 45 DKK
    Første og eneste gang jeg fik brugt dette. Ærger mig lidt over, at jeg ikke opdagede det bare "LIDT" før :)
    Vi må håbe at der kommer andre muligheder.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Så tikkede de sidste 2x600 point ind på kontoen, 6000 point for bare 214,- se DET er value 4 money o_Oo_Oo_O
     
    klausbm, Henry og miri90 "Synes godt om dette"
  18. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Graver lige denne tråd frem fra gemmeren, nu jeg er landet fra rejsen og stadig ikke har modtaget point for mine 7 bookinger. Det var vist årets EB-deal :)

    Ringede først til Eurobonus, som sendte mig videre til Hotels.com, som så sendte mig tilbage til Eurobonus, som fortalte mig at det altså var Hotels.com - der blev jeg lidt irriteret, og sagde at de måtte ringe til Hotels.com og finde ud af hvem der skulle tage ansvaret, og så kontakte mig. Jeg har været igennem den før, så det orkede jeg ikke igen, specielt fordi begge sider ikke aner det fjerneste om deres partnerskab (SAS snakker om deres hotelkæder, og Hotels.com snakker reward nights... suk)
     
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Min erfaring er egentlig at fejlen ikke ligger hos SAS de gange der har været fejl. I hvert fald kun i form af forsinkelser.
    Jeg har fået mine point ved at skrive til avis, Callme, m.fl., men det er ikke altid let...

    Om ikke andet må eurobonus dog kunne fortælle dig det rigtige sted at kontakte dem. Og hvis det ikke virker burde de også tage ansvar for deres samarbejdspartnere, men det ved jeg ikke hvor langt du kommer med..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. klaustroFlyer86

    klaustroFlyer86 Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Jeg er også ABSURD TRÆT af at skulle jagte for de points de lover ved diverse deals. Det utroligt det ikke bare kan "køre" når man bruger penge hos dem. Pt jagter jeg SAS og Berlingske for 5000 points, man ville få ved en 3 mdr prøveperiode på avisen i et tilbud fra januar måned, både berlingske og SAS kaster mig frem og tilbage og ikke engang på Guld mailen svarer dig mig pt.
     
    Flyvefisken og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side