Optjen EB point med Hotels.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Sebastian011, 16/9/16.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,540
    "Synes godt om" modtaget:
    13,078
    Point:
    113
    Har du forsøgt at registrere de manglende point på SAS hjemmeside?
     
    PENSIONISTEN og Peter F. "Synes godt om" dette.
  2. Rungsvej

    Rungsvej Medlem

    Beskeder:
    34
    "Synes godt om" modtaget:
    99
    Point:
    18
    Det er ikke en mulighed på SAS hjemmesiden. Der står at i forbindelse med hotels.com, skal man selv kontakte hotels.com, og angiver 3 telefonnumre man kan ringe på.
    Har skrevet til diamant-mailen, så ser vi om det giver pote.
     
    mifira og Henry "Synes godt om" dette.
  3. henrik.kristiansen

    henrik.kristiansen EB GOLD

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    Hej med jer,

    Der kører fra dd. kampagne på HotelsbySAS.

    Jeg bookede i sidste uge et ikke-refunderbart ophold - hvor jeg vil optjene cirka 5500 point. Nu kører de så kampagne, hvor jeg vil kunne tjene cirka 16.000 point på samme ophold. :)

    Der er vel ikke noget at gøre iht. point?
     

    Attached Files:

    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,540
    "Synes godt om" modtaget:
    13,078
    Point:
    113
    Hvad er betingelserne i den nye kampagne?
     
  5. henrik.kristiansen

    henrik.kristiansen EB GOLD

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,540
    "Synes godt om" modtaget:
    13,078
    Point:
    113
    Med de betingelser gætter jeg på, at der ikke er noget at gøre.

    Ved dog ikke, om det er muligt at skubbe reservationen til senere - og så lave en ny reservation på dit ophold til de mange point.
     
    henrik.kristiansen "Synes godt om" dette.
  7. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    594
    "Synes godt om" modtaget:
    1,783
    Point:
    93
    Jeg forstår din ærgelse - Før jul købte jer et par AJ gulvlamper hos Royal Design, og dagen efter var der dobbelt op kampagne i EuroBonus julekalenderen... :confused: Det var immervæk et køb på godt 12K:(

    Hoteller booker jeg dog aldrig uden at kunne afbestille, og det benyttede jeg mig så af for nylig, netop med en SAS/hotels.com kampagne. Samme bestilling igen, nu med dobbelt point. Det er ret ofte, de kører den kampagne. Men jeg synes, det er nyt med 3x point!?

    Noget andet er så, at pointene er gået ind, men jeg har ikke betalt for opholdet endnu..! Ved bestilling havde jeg valgt at betale på hotellet, men da jeg checker ud, vil de ikke modtage betaling men insisterer på, at alt er i orden. Selv om jeg flere gange siger, at jeg mener at skulle betale hos dem. Men de henviser til, at jeg så vil blive opkrævet af Expedia (som står bag bestillingen) og at alt er ok ved hotellet.
    Nu venter jeg på 3. uge på at få opkrævning - Jeg mener, nogen må jo mangle pengene..?
    Nogen af jer som har prøvet det? Og bør jeg gøre noget aktivt, udover hvad jeg prøvede på hotellet?
     
    Beaglen, henrik.kristiansen og Henry "Synes godt om dette"
  8. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,890
    Point:
    93
    Det bedste vil være hvis du kan bevise at du ved bestillingen skulle betale direkte på hotellet. Står der noget omkring betalingsopkrævningen fra Expedia og ikke hotellet i den skriftlige bekræftelse du fik ved bestilling af opholdet? Det skal i hvert fald ikke blive dit problem senere hen, at du allerede har forsøgt at betale for opholdet direkte på hotellet. Det er et internt kommunikationsproblem mellem hotellet og Expedia om "hvem der har aben" og det skal du ikke blive kastebold i, så du har i hvert fald din ryg fri her. Om de så vil opkræve beløbet eller ej, er så en anden historie, men ja det synes underligt at de har en SÅ lang behandlingsperiode. Umiddelbart behøver du ikke gøre mere.
     
    Peter F. og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    594
    "Synes godt om" modtaget:
    1,783
    Point:
    93
    Tusind tak @Beaglen for svar!
    M.h.t. betaling fremgår følgende af min reservation:
    Screenshot_20240515-163717_Gmail.jpg

    Så jeg tænker, at jeg er i god tro og må afvente, at der evt. kommer en henvendelse om ønsket betaling?
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    175
    "Synes godt om" modtaget:
    373
    Point:
    63
    Er de oplyste point man optjener, vist som 3X eller skal man selv gange dem med 3?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,890
    Point:
    93
    Ja du er klart i god tro her, for der er ikke noget at tage fejl af på selve betalingsbekræftelsen. Jeg forstår ikke Expedias betalingsmetode her og det virker ikke særligt brugervenligt, at du nu er nødt til at tilbageholde beløbet lidt på ubestemt tid indtil der evt. skulle komme en anmodning om betaling. Omvendt set kan du så reelt have fået et særdeles billigt ophold foræret, såfremt der ikke kommer nogen henvendelse fra Expedia, men det må de jo selv om. Spørgsmålet er bare hvor længe du behøver at vente?....
     
    Peter F. og Henry "Synes godt om" dette.
  12. ScandinavianTraveler

    ScandinavianTraveler EBG, HH Diamond

    Beskeder:
    98
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    I princippet kan de vel opkræve pengene indtil kravet forældes efter 3 år. Jeg ville også undlade at gøre yderligere og anse det for en "bank error in your favor", medmindre de rækker ud og beder om pengene.
     
    Beaglen, Henry og Peter F. "Synes godt om dette"
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,540
    "Synes godt om" modtaget:
    13,078
    Point:
    113
    Det minder mig om en af mine gamle oplevelser: For omkring 25 år siden boede jeg på Sheraton i Kampala. Det var ikke billigt, for jeg var dér i 3 uger. Jeg betalte med mit SAS Diners kort. Det var dengang man havde "fluesmækker" og der blev lavet et papiraftryk af kortet. Det var et udlæg for firmaet - så jeg fik naturligvis sat hotelregningen på min rejseafregning.

    Beløbet blev ikke hævet den første måned efter mit ophold. Jeg tænkte, at det nok bare tog lidt tid. Jeg så heller ikke opholdet på kontoudtoget de næste par måneder. Og så var det jeg tænkte: Den papirlap har de garanteret smidt væk. Et halvt år senere skulle jeg igen til Kampala - og jeg kunne ikke vælge hotel, men skulle igen bo på Sheraton.

    Og så kom begge betalinger på mit kontoudtog fra Diners. Så jeg kom til at betale - men havde da haft et halvt års kredit.
     
    Erwin Lansing, Nielspg, Offlyer og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side