Jeg forstår din ærgelse - Før jul købte jer et par AJ gulvlamper hos Royal Design, og dagen efter var der dobbelt op kampagne i EuroBonus julekalenderen...
Det var immervæk et køb på godt 12K
Hoteller booker jeg dog aldrig uden at kunne afbestille, og det benyttede jeg mig så af for nylig, netop med en SAS/hotels.com kampagne. Samme bestilling igen, nu med dobbelt point. Det er ret ofte, de kører den kampagne. Men jeg synes, det er nyt med 3x point!?
Noget andet er så, at pointene er gået ind, men jeg har ikke betalt for opholdet endnu..! Ved bestilling havde jeg valgt at betale på hotellet, men da jeg checker ud, vil de ikke modtage betaling men insisterer på, at alt er i orden. Selv om jeg flere gange siger, at jeg mener at skulle betale hos dem. Men de henviser til, at jeg så vil blive opkrævet af Expedia (som står bag bestillingen) og at alt er ok ved hotellet.
Nu venter jeg på 3. uge på at få opkrævning - Jeg mener, nogen må jo mangle pengene..?
Nogen af jer som har prøvet det? Og bør jeg gøre noget aktivt, udover hvad jeg prøvede på hotellet?
Click to expand...