Ja - min er også forsvundet uden grund eller forklaring fra BA. De kunne i det mindste sende en mail og sige at de ikke vil udstede billetten. Jeg vil også prøve at sende en klage - det kan være at vores "husjurist" @Beaglen kan komme med gode råd og eksempel på tekst?
Det sjove er lidt nu at BA har sendt mig en undersøgelse om hvor glad jeg er for selve forløbet med dette billetkøb: Tror bestemt ikke det bliver positiv tilbagemelding....
Er der nogen som har hørt noget fra BA?? Jeg må sige jeg er noget overrasket over deres fremgangsmåde her.....
Vil også forvente en mail fra dem i løbet af mandagen. Men skræmmende dårlig PR fra BA på denne her fejl...
Har snakket med BA idag og de fortæller at billetten er annulleret grundet fejlpris og at de sendte en mail ud i fredags. Så nu er de også begyndt at lyve i BA's kundeservice... Sjovt nok sagde en anden BA-rep. senere i en anden samtale at de snart ville sende mails ud . Det kører rigtigt for dem! Afventer email - og fremsender herefter formel klage. Herefter kører jeg den videre jf. ovenstående...
Så er der nyt: Dear Customer, We are very sorry to advise that it has come to our attention that for a short period of time there was an obvious pricing error for First class seats from Germany. As such, your recent booking was concluded on the basis of the invalid fare and therefore your ticket is not valid for travel and will be refunded. We don't underestimate the disappointment this will cause you and would like to offer our sincere apologies for this error. The correct prices have now been reinstated and should you wish to rebook your journey, please go to ba.com or contact your local team atba.com/contactus who would be happy to help you. Once again, please accept our sincere apologies. British Airways Customer Service
Fik samme fine mail. Så er det med at få skrevet en kort og konkret besked til dem om kontraktbrud. Det virker nok ikke, og så kigger vi blot fremad efter den næste error fare
Jeg holder den ordrette tekst for mig selv men, i grove træk skitserer jeg forløbet med køb af billetter torsdag efter at være blevet "lokket" af deres The world is on sale kampagne. Efterfølgende udstedes e-ticket, og der bookes pladser mm. Billetten købes på deres egen hjemmeside så jeg gør absolut intet forkert og det er nu deres ansvar at bevise at JEG har handlet i ond tro, hvilket jeg vil mene må være så godt som umuligt. Jeg forklarer desuden at jeg har lavet planer, aftalt ferie og planlagt møder på destinationen, da jeg havde en confirmed ticket og ikke anede uråd. Fire en halv dag senere modtager jeg så denne email som jeg mener ikke på nogen måde påviser gyldig grund til at annullere billetten. Lad os se hvad der sker - det skader ikke at forsøge. Mener vi har en god sag.
Jeg er helt enig og samme approach jeg vil bruge også. Vil dog putte lidt ord på brud på kontrakten efter, som du selv siger, næste 5 dage (modtog den efter business tid i dag).
Forsat ikke - og der vil også komme en valutaforskel fra EUR til DKK. Så det har taget over en uge at få pengene tilbage. Jeg mangler forsat 1121,- EUR....