Os der har booket UA Global First tråden

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 11/2/15.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Er der nogen der ringer til United Danmark her til morgen??
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Spøjst at denne valutafejl opstår mens DKK kursen er under historisk stort pres. Gad vist om der er nogen sammenhæng ?

    Sidst valutakurser skabte fejlpriser på flybilletter var for et par år siden, da Myanmar lod deres valuta flyde frit. Det skabte en del ekstra flyrejsende ud af Rangoon...

    Jeg nåede selv at booke to billetter. Begge er nu aflyste. Turene er først til sommer, så jeg klapper lige hesten og ser hvad de næste dage bringer inden jeg afgør om jeg vil forsøge med en klage til DOT.

    Ventetiden tilbringes i behagelig pendul fart mellem suiten, poolen og Club loungen her på Grosvenor House i Dubai Marina :)
     
    Henrik Olsen, Kristian, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Så har jeg file't en DoT complaint
     
    Kristian, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Hej @jefi99. Overvejer selv at file en. Kan du give en lille vejledning til, hvordan det gøres?
     
  5. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Jeg vil også meget gerne høre det :)
     
  6. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hvor længe er svar tiden? Spændende at se hvad der kommer ud af det
     
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har bare brugt den template fra FT, som der også er gengivet længere heroppe i tråden
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  8. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Øv! Havde håbet at læse nogen fede anmeldelser men håber I vinder sagen :) pøj pøj!
     
    E02zar "Synes godt om" dette.
  9. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Koster det noget at lave en klage?
     
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nej
     
    Kristian og E02zar "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Hermed også sendt klage afsted til DOT på mine 3 rejser.
     
  12. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Jeg har også selv sendt en klage afsted, men jeg har ikke fået nogle bekræftelsesmail. Har nogle af jer andre det?
     
  13. Tracebuzta

    Tracebuzta www.intheair.dk

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    70
    Point:
    18
    DOT complaints filed...
     
  14. Allan Pedersen

    Allan Pedersen Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
    Er der nogen der ved hvor længe svartiden er på disse complaints?
    Er der nogen der ved om man kan submitte en complaint uden e-ticket nummer? Jeg har kollegaer som "kun" har en reservation confirmation nummer.
    Og gør det noget for complainten, at United ikke har trukket pengene fra mit kort? Jeg har invoice receipts og e-ticket nummer for alle 3 rejser (HNL, SFO og EWR).
     
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvo intet voves, intet vindes. De har heller ikke trukket pengene på mit Dankort og jeg har ticket nummer. Så jeg tror ikke chancerne er store når pengene ikke er blevet trukket desværre.
     
  16. Allan Pedersen

    Allan Pedersen Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
    Jeg har tænkt mig at file en complaint, så den ryger afsted i løbet af i dag. :)

    Hvis man læser nærmere i FAQ delen lagt op af Henrik, så står der faktisk ikke at beløbet skal være trukket, men en af delene gør sig gældende. Jeg hænger mig i delen, hvor der står and/or i confirmation definitionen.
    Læser jeg det forkert?
     
    Senest redigeret: 12/2/15
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Jeg håber virkelig du læser rigtigt :)
     
  18. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Havde du fået eticket(s) eller kun confirmation(s). Jeg fik kun det sidste, men tog skærmprint af bekræftelsen. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal prøve en DoT complaint med kun dette. Er der nogen meninger?
     
  19. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Alle jer der har lavet DoT, har I fået en bekræftelsesmail om de har modtaget den? Jeg har sendt en afsted, men ikke modtaget noget autosvar.
     
  20. Jesper Hvidberg

    Jesper Hvidberg Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    13
    Modtog en mail lige med det samme, med kopi af det indsendte.
    Der skal være flueben i "send kopi til mig selv" feltet.
    Fluebenet skifter tilbage til "send ikke" når man vælger at vedhæfte et dokument og man skal så huske, at sætte det igen.
     
    Kristian og E02zar "Synes godt om" dette.

Del denne side