Du kan se dit ticket# ved bruge den bagdør til ual.com som er beskrevet her: http://www.flyertalk.com/forum/24336826-post2264.html
Så må vi vist alle i gang med en DoT .-) - det går edderhakme langsomt med at få den submitted lige nu....
Haha ja, gav midlertidigt op og prøver igen senere. Der er en god chance for at DoT tvinger UA til at genudstede billetterne bare for at undgå at behandle klagerne over de næste par år
"consumer power", men mon ikke som danskere, vi er i bedre "tro" end alle andre? jeg havde VIRKELIG lyst til igår, at rejse med United og skulle jo planlægge sommerferie, pinseferie og påskeferie jo... - og så aflyser de billetten, det er da utilstedeligt!
Jeg sender også en lille klage til DoT i morgen. Tænker også som @Kristian, at man med (ægte) dansk adresse måske står en smule bedre stillet..? Uanset værdt et forsøg.
Selv EB er på sagen nu.. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...0-kroner-alle-handler-blev-annulleret/5440322
Så er DOT klagen skrevet, og jeg har slået meget på det danske selvfølgelig og at jeg bare gik ind på den danske side og bestlite som jeg plejer. Krydser fingre
Gad vide hvor mange billetter der er blevet bestilt, det blev jo delt vidt og bredt. UA bliver da ruineret af 100.000 semi-gratis First Class flyvninger halvvejs rundt om jorden
Det er super. Tak for linket. Manglede nemlig mit billetnummer. Dog kan man se af kvitteringen, at air fare delen er 4091 GBP, hvilket man kunne hævde ville belaste en. Omvendt ser man ikke kvitteringen medmindre man klikker sig videre frem til den - ergo man ser ikke beløbet i GBP, hvis man blot går igennem den almindelige bookingproces.
Tallet 17000 har været nævnt. UA bliver ikke ruineret. Kun en brøkdel ville have købt billet alligevel. Man kan hævde, at de får fyldt nogen sæder, som ellers kunne være fyldt til en højere pris. Og at den pris, de har fået ikke engang dækker lufthavnsskatterne. Jo, de vil tabe penge, men de vil ikke blive ruineret af det.
Jeg læser andre steder, at man skal "file a complaint" per passenger, har i andre også gjort det? Jeg har bare gjort det per reservation og i brødteksten lagt de forskellige e tickets!
Tror bare at der var nogle der mente at de kunne spamme DOT mest muligt (og dermed få mere fokus) hvis man gjorde det pr. pax. Det ser ud til at man sagtens kan sende en per. PNR.
Jeg har selv sendt en afsted, men jeg tænker at DoT tager en general holdning?? Eller tror I de sidder og tager stilling i hvert tilfælde? Og tror I at man har en fordel fordi man er dansker?
Ja, tak, men mit problem er desværre at jeg aldrig nogensinde har fået en eticket, kun en confirmation Men jeg prøver alligevel!
Sidder netop og laver complaint nu. Hvor meget har I andre taget med af templaten? Vel ikke al det omkring lovgivning? Henvendte mig i øvrigt til Diners som kunne se, at beløbene stadig var reserverede. De sendte mig udskriften og her fremgik det, at billetgebyret på 40 kroner istedet fremgår i USD - i dette tilfælde 268 kr. Mon United har helt styr på det med valuta???
Du finder hele din eticket inkl nummer ved at bruge din PNR i din confirmation samt efternavn i linket som @jefi99 har postet.
Det gør jeg desværre ikke, fordi jeg aldrig nogensinde har fået en eticket. Men tak, fordi I allesammen er så søde og prøver at hjælpe!