Os der har booket UA Global First tråden

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 11/2/15.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Du kan se dit ticket# ved bruge den bagdør til ual.com som er beskrevet her: http://www.flyertalk.com/forum/24336826-post2264.html
     
    PeterA, jakobv84, Jesper Hvidberg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Allan Pedersen

    Allan Pedersen Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så må vi vist alle i gang med en DoT .-) - det går edderhakme langsomt med at få den submitted lige nu....
     
    asf og THammer "Synes godt om" dette.
  4. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Haha ja, gav midlertidigt op og prøver igen senere. Der er en god chance for at DoT tvinger UA til at genudstede billetterne bare for at undgå at behandle klagerne over de næste par år :D
     
    clager, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    "consumer power", men mon ikke som danskere, vi er i bedre "tro" end alle andre? jeg havde VIRKELIG lyst til igår, at rejse med United og skulle jo planlægge sommerferie, pinseferie og påskeferie jo... - og så aflyser de billetten, det er da utilstedeligt!
     
    clager og jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Jeg sender også en lille klage til DoT i morgen. Tænker også som @Kristian, at man med (ægte) dansk adresse måske står en smule bedre stillet..? Uanset værdt et forsøg.
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  8. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Så er DOT klagen skrevet, og jeg har slået meget på det danske selvfølgelig og at jeg bare gik ind på den danske side og bestlite som jeg plejer. Krydser fingre :)
     
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Gad vide hvor mange billetter der er blevet bestilt, det blev jo delt vidt og bredt. UA bliver da ruineret af 100.000 semi-gratis First Class flyvninger halvvejs rundt om jorden
     
  10. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det er super. Tak for linket. Manglede nemlig mit billetnummer. Dog kan man se af kvitteringen, at air fare delen er 4091 GBP, hvilket man kunne hævde ville belaste en. Omvendt ser man ikke kvitteringen medmindre man klikker sig videre frem til den - ergo man ser ikke beløbet i GBP, hvis man blot går igennem den almindelige bookingproces.
     
    Senest redigeret: 13/2/15
    mhsalv og jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Tallet 17000 har været nævnt.
    UA bliver ikke ruineret. Kun en brøkdel ville have købt billet alligevel. Man kan hævde, at de får fyldt nogen sæder, som ellers kunne være fyldt til en højere pris. Og at den pris, de har fået ikke engang dækker lufthavnsskatterne.
    Jo, de vil tabe penge, men de vil ikke blive ruineret af det.
     
    clager, THammer og Kristian "Synes godt om dette"
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  13. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Så har jeg også sendt to klager afsted til DoT.
     
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg læser andre steder, at man skal "file a complaint" per passenger, har i andre også gjort det? Jeg har bare gjort det per reservation og i brødteksten lagt de forskellige e tickets!
     
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Tror bare at der var nogle der mente at de kunne spamme DOT mest muligt (og dermed få mere fokus) hvis man gjorde det pr. pax. Det ser ud til at man sagtens kan sende en per. PNR.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  16. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Jeg har selv sendt en afsted, men jeg tænker at DoT tager en general holdning?? Eller tror I de sidder og tager stilling i hvert tilfælde? Og tror I at man har en fordel fordi man er dansker?
     
  17. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Ja, tak, men mit problem er desværre at jeg aldrig nogensinde har fået en eticket, kun en confirmation :( Men jeg prøver alligevel!
     
  18. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Sidder netop og laver complaint nu. Hvor meget har I andre taget med af templaten? Vel ikke al det omkring lovgivning?

    Henvendte mig i øvrigt til Diners som kunne se, at beløbene stadig var reserverede. De sendte mig udskriften og her fremgik det, at billetgebyret på 40 kroner istedet fremgår i USD - i dette tilfælde 268 kr. Mon United har helt styr på det med valuta???

    Screen Shot 2015-02-13 at 21.48.41.png
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  19. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Du finder hele din eticket inkl nummer ved at bruge din PNR i din confirmation samt efternavn i linket som @jefi99 har postet.
     
  20. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Det gør jeg desværre ikke, fordi jeg aldrig nogensinde har fået en eticket. Men tak, fordi I allesammen er så søde og prøver at hjælpe!
     

Del denne side