Os der har booket UA Global First tråden

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 11/2/15.

  1. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Er 1388 DKK korrekt pris i dette tilfælde (jf hvad rejsen ville koste i USD)?
     
    PeterA "Synes godt om" dette.
  2. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Ja, 1388 DKK er den korrekte pris svarende til ca. 198 USD, som der istedet skulle have stået.
     
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Fra DK til USA? Det er da en fin pris :p
     
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    @PeterA - hvor rejser du til eller fra? Det er godt nok en skarp pris.
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Går ud fra det er domestic, ellers havde den vel været i rejse deals!
     
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Fra MNL til GUM retur. Men prisen er nu ikke så skarp igen. Havde en 200 dollar voucher som jeg fik efter jeg sendte en klage sidste år. Prisen var egentlig 398 USD - de 200
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    sjovt @PeterA - så faktisk her tidligere på natten på, "the island" hopper med United, det kunne være lidt cool, at prøve den...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Ja, det var en sjov tur, da jeg tog den. Jeg skal prøve at få lagt turen på min rejselog på et tidspunkt. Denne tur jeg skal på nu er faktisk en lille 'hopper', da turen fra Manila til Guam går via Koror på Palau. Tænkte, den detour må jeg lige ta'!

    Sidder faktisk i loungen i Manila lige nu, og har konstateret, at min United CPU (Complimentary Premier Upgrade) er gået igennem, så det bliver en nice tur :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @PeterA - hvordan købte du turen"the island hopper"?? - i et hug eller tog du stop undervejs? - man skal jo også vide de hop, som United bruger på den tur..
     
  10. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Købte en one-way fra MNL til LAX på united.com. Det er ikke nødvendigt at kende alle stop, idet ruten GUM-HNL beflyves med 2 ruter - én direkte og én via micronesien med 'island hopperen'. Som jeg husker det går den via micronesien kun 1 eller 2 gange i ugen afhængig af sæson - måske 3 gange i højsæson. Tror jeg benyttede mig af multi-destination og inddelte i 3 segmenter MNL-GUM, GUM-HNL og HNL-LAX. Det var utroligt nok samme pris som at lave en MNL-GUM-HNL-LAX. Endte med at gi 599 USD. Du kan se segmenterne her: http://flightdiary.net/EBGflyer/2014
     
    mhsalv og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, nu er jeg ved at være med, og ser, efter lidt søgen, at det er LAX der vist er den billigste... - nu skal jeg bare se, at optimere den mht datoer, priser og bookingklasser.. klart en spændende tur, man skal dog sætte lidt tid af.. :)

    Capture.PNG
     
    PeterA og THammer "Synes godt om" dette.
  12. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    THammer og Kristian "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvor falder GUM ind på EB's award chart? Eller rettere kan man route over Nordamerika til Guam eller skal man have gang i to seperate awards...? Altså hvor mange EB points skal @Kristian hoste op med for sådan en tur fra CPH med hopper...?
     
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Snøft, TripIt fortæller mig stadigvæk hvilke rejser, som jeg "skulle" have været på med United på First....
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  15. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
  16. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Som jeg har skrevet om længere oppe i tråden, så har jeg haft indtil flere oplevelser med booking af billetter hos UA, hvor der er bøvl med valuta. Senest, hvor jeg skulle have betalt 1388 kr + 40 kr i gebyr for en billet.

    Nu kan jeg så se, at UA ikke har charget et korrekt beløb på mit kort. Istedet for de totalt 1428 kr, som de skulle trække (1388+40 kr), så har de trukket 40 USD. Og ikke mere end det! Godt det er til min fordel (indtil videre), men det vidner jo noget om, at deres booking/billing-system er totalt f*cked up. Det kunne være sjovt, hvis DOT gik noget mere ind i det, så de kunne se, at det ikke blot er en enlig svale, men at de bør stilles til ansvar for det kaos, som de tøver med at få styr på.

    UA charge.jpg
     
    Senest redigeret: 30/4/15
    mhsalv, clager og asf "Synes godt om dette"
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Dette er jo helt vildt....

    ‎www.dot.gov-sites-dot.gov-files-docs-2015AprilATCR_1.pdf Safari, i dag at 20.53.16.png

    15190 af de 15227 er omkring denne fare - det er godt nok også et voldsomt beløb der er tale om, hvis dette var blevet godkendt....
     

Del denne side