KAMMERATER -- SÅ ER DEN F... GAL IGEN!!! *) Siden jeg fik mit SAS Premium MC med muligheden for at booke Plus til Go på point, har jeg for alvor følt mig værdsat som EBD kunde, det har simpelthen været muligt at få pladser der ikke før har været tilgængelige (i højtiderne) Forleden ville jeg så benytte denne fremragende mulighed igen, nu blot for at få at vide, at der ikke længere var mulighed for at Diamond medlemmer kunne få frigivet pladser – NU er det da lige til at blive DSGM for alvor, er der andre der har oplevet dette?? Lige akkurat denne mulighed, har gjort at jeg personligt ville gå benhårdt efter EBD igen i år, nu kan det snart være lige gyldigt – hvad tænker i????? /DSGM *) Tak for inspiration @JanGintberg
Perk-mæssigt synes jeg snart ikke, at det er værd at gå efter EBD. Den gratis cola på turen til sydeuropa er billigere at betale selv. Det er heller ikke lykkedes mig at lokke sæder ud af dem, så......
Og jeg har/har haft 3 større mellemværender : 1) --Mistede 125.000 point ved EB opdateringen midt i maj. Efter en lang kamp indrømmede SAS i Stockholm 13.juli , at jeg havde ret og at SAS ville korrigere min saldo. I dag, 28.sept, stadig ingen rettelse. 2) --Min rejse til Mia i okt blev tidligere lagt et helt døgn til en næsten fully booked afgang på Plus, hvor min oprindelige afgang stadig er wide open på Plus, guderne i SAS kan ikke forklare årsagen til denne besynderlige ombooking. 3)--Bookede en retur til SIN på SAS´s egen hjemmeside (sk-codeshare). Meget klart, uden omsvøb stod der, at rejsen ville give 26.500 basis point. Iflg SAS var det en fejl og jeg ville få omkring 800 point !!! En uge - 14 dage senere kunne jeg stadig booke en rejse til samme høje antal point !!!!.... med en lille smule EBD KUNDE GEFÜHL burde SAS naturligvis undtagelsesvis have accepteret det høje point tal indtil fejlen var korrigeret på deres hjemmeside. Hvorfor tilstræber man egentlig EBD status ?? Såvidt muligt booker jeg nu LX og LH, sorry old sas chap ...
Ja, jeg bibeholder EB. Min EBD status er t.o.m. 31.07.18 og hvis jeg bliver downgraded til EBG fra 01.08.18 har jeg stadig samme fordele som Star Gold i Alliancen som nu, dvs ingen forringelse, blot færre indtjente basis point pr. rejse, alt efter pris klassen.