Jeg kan heller ikke se noget endnu på min køb idag. Men i Norge melder de også om problemer med antallet af point
Samme her. Et gæt er at de tror vi har standardkortet, som jo må give de 20 extrapoint..... Må håbe de opdager det selv....
Jeg har standardkortet og har fået 10 point på en linje og 20 ekstrapoint på en anden linje, så det er nok en meget god teori.
Har lige fået point for de første køb, og de bliver beregnet som ovenfor. Venter lige til de alle er talt med og så ryger der en ‘klage’ afsted, hvis de ikke selv retter det.
Jeg har også lige fået point. De er naturligvis også beregnet helt forkert. Mon SEB har overtaget nogle programmører fra SKIT?
Det samme gør sig gældende for valuta køb. Har fået 20 reward points og 20 campaign points. Så tror de har sat 20 kampagne point som default. Håber da de får det rettet til.
Jeg har et almindeligt Mastercard og har fået 15 points for køb i udenlandsk valuta samt 20 points som bonus = 35 points - men havde nok forventet at triple points ville give 45 points? Skal jeg mon have skolepenge tilbage?
Det er jo et svært spørgsmål - og jeg tror ikke, vi har oplysninger nok til at kunne give et kvalificeret svar. Men din tidligere besked i dette forum tyder ikke på det. Jeg tror, at der er en klar fejl i deres pointtildeling. Det bliver spændende at se, hvordan de løser den.
Ifølge norske oplysninger er SAS mastercard efter svar til kortholdere igang med at finde ud af hvordan man løser den fejlagtige pointtildeling.
Ja mon ikke det er på vej gennem IT systemerne. Teksten for den separate linje siger nu 30 campaign points men summen for linjen er stadig ikke beregnet korrekt