Det lysner lidt nu efter de har kørt point opdateringen her ved 20.00 tiden. Nogle af de separate linjer er nu det dobbelte af den anden linje, men ikke alle. Kan ikke lige gennemskue "systemet" mellem rigtige og forkerte transaktioner, men da relativt hurtigt de får styr på det.
Har lige tjekket. Det ser ud til, at teksten er på plads alle steder Beregningen af point er stadig forkert på de "gamle" registreringer. De nye registreringer, der er kommet til her i aften er OK
Mine kampagnetransaktioner er nu reverserede. Mon ikke de rigtige transaktioner kommer på i løbet af dagen/aftenen.
Det gætter jeg på. Men tjek lige datoen. Den skal ligge i perioden 21. - 23. maj, for at være med i kampagnen.
Umiddelbart er alle mine point rigtige nu. De har trukket de forkerte "campaign points" fra og tilføjet nye rigtige "campaign points".
Det startede ikke så godt, men er endt med fuld tilfredshed nu hvor alle de respektive point også er røget ind på min opgørelse Mere skulle der ikke til før jeg fik en god dag
Det ser også rigtig ud nu herfra, men øvøv, den største udgift nåede webbutikken desværre først at trække om mandagen :-( Sikke en rodebutik dog, alle transaktioner er nu 4 gange i oversigten: 1. normal optjening 2. forkert bonuspoints 3. minus forkert bonuspoints 4. rigtig bonuspoints Det minder om en lille sag, efterhånden for nogle år siden, hvor PBS, som det hed den gang, nok stadig kørte med bånd og batchafvikleren kom til at køre samme bånd to gange. Eneste måde at rette op på det var, at køre båndet en gang til, med minus foran. Jeg skal love for, at jeg var forvirret da kontoudtoget kom med alle transaktioner tre gange fordelt over flere sider Dog kun indtil jeg TV Avisen den aften
Ikke jeg. Nåede det halve. Men 40K bonuspoint svarer jo også til et forbrug på lidt over 65.000 kroner (hvis du har betalt i udenlandsk valuta).
Denne kampagne var en succes for de fleste lyder det til. Hvad tror/håber/gætter I på for næste kampagne. Kommer der en kampagne i juli og hvilken slags? SAS har vel grund god til at understøtte salg af point for tiden og kunne der komme noget særligt for udenlandsk valuta når der er åbnet lidt for rejser (ikke personligt relevant for mig) eller er det for tæt på triple kampagnen? Der kommer vel højst en dobbelt point kampagne. Triple kampagnen havde en speciel anledning så den “ødelægger” lidt Henrys fine oversigt med historik for de sidste tre år.