Problemer med indenrigstilslutning til rejser ud i verden?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 11/2/22.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,754
    "Synes godt om" modtaget:
    13,451
    Point:
    113
    Jeg skulle lige bestille en billet fra Aarhus via København til Istanbul (og videre til Baku). En billet, jeg tidligere har haft meget let ved at reservere og betale.

    Denne gang gik det dog noget anderledes: Da jeg kom frem til at skulle betale, kom denne melding op på skærmen:

    Baku-AAR.jpg

    Andre, der har oplevet noget tilsvarende?
    Har du en idé om, hvorfor jeg får denne melding?

    Og for en god ordens skyld: Jeg har forsøgt et par gange i løbet af formiddagen. Nu vælger jeg at købe 2 separate billetter - og så tage en overnatning i København hver vej. Så kan jeg også komme lidt ud i byen med gutterne:D:D:D
     
    asf og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    194
    "Synes godt om" modtaget:
    753
    Point:
    93
    Som IT-professionel har jeg tilladt mig at lave en dybdegående analyse af det problem du fremstiller og på baggrund af mine mange års erfaring er jeg nået frem til... noget skal genstartes :)

    Sådan nogle billetsystemer må have et API, der forbinder dem med hinanden og kan man forestille sig, at noget hos SK-IT er gået ned for en stund? :p
     
    Erwin Lansing, Henry og Epedemic "Synes godt om dette"
  3. Christian Larsen

    Christian Larsen VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    376
    Point:
    63
    Eller som mine IT folk plejer at sige; Vi skal lave en komplet re-installation af maskinen før det virker - jo jo, man kan jo altid begynde helt forfra :rolleyes::p
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side