Jeg skulle lige bestille en billet fra Aarhus via København til Istanbul (og videre til Baku). En billet, jeg tidligere har haft meget let ved at reservere og betale. Denne gang gik det dog noget anderledes: Da jeg kom frem til at skulle betale, kom denne melding op på skærmen: Andre, der har oplevet noget tilsvarende? Har du en idé om, hvorfor jeg får denne melding? Og for en god ordens skyld: Jeg har forsøgt et par gange i løbet af formiddagen. Nu vælger jeg at købe 2 separate billetter - og så tage en overnatning i København hver vej. Så kan jeg også komme lidt ud i byen med gutterne
Som IT-professionel har jeg tilladt mig at lave en dybdegående analyse af det problem du fremstiller og på baggrund af mine mange års erfaring er jeg nået frem til... noget skal genstartes Sådan nogle billetsystemer må have et API, der forbinder dem med hinanden og kan man forestille sig, at noget hos SK-IT er gået ned for en stund?
Eller som mine IT folk plejer at sige; Vi skal lave en komplet re-installation af maskinen før det virker - jo jo, man kan jo altid begynde helt forfra