Qantas planlægger Sydney til London - 20+ timer i luften - ville du flyve så langt?

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 25/8/17.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Jeg melder mig i det kor!
    Skiferie er toppen og jeg kører også gerne 12-13 timer for at finde noget ordentlig sne, desuden er det hyggeligere, at køre 8 gutter afsted i minibus og aprés ski musik end at flyve derned :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Helt enig - bare tanken om at pakke ski og stumper ned til en familie og ind i et fly etc så napper jeg gerne bilen - det er i mit tilfælde også meget billigere transportmæssigt. Så den faktor tæller også med :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    For lige at skifte væk fra ski und die Autobahnen:

    20 timer i et flysæde er godt nok lang tid. Og der skal godt nok være god benplads før det bliver udholdeligt - og det sker nok ikke.

    Har taget turen down under nogle gange via BKK hhv SIN og der sniger det sig op på små 24 timer - både på Economy og på Biz . Psykologisk virker det nemmere for mig med en (og kun en) mellemlanding. Men det er unægteligt nemmere - og minimerer risikoen for at misconnecte.

    Men hold kæft hvor skal der bruges meget brændstof på at flyve med brændstof (i den første halvdel af turen).
     
    Henry, Schwert, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Har flere gange taget turen CPH-SYD via DXB (og også en enkelt gang med et stop i KUL, så den sneg sig op på 30 timer) 24 timer kontra 20 timer - BUM BUM - jeg er nok mest tilhænger af et stop i DXB, jeg synes GODT NOK de 14 timer DXB-SYD er nok....................
    (Måske lige undtaget af den gang jeg blev op/upped fra biz til first :D:D:D)
     
    SophieHendriksen, Henry, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Skal der være rygerområde på 20 timers afgangen for at du tager den? :D
     
    Peter F., SophieHendriksen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side