Qatar kampagne

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af kc1829, 29/8/16.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Mit indtryk har altid været, at hvis man er lidt kræsen med afgange og ankomster (som du selv nævner "...attraktiv afgang med ankomst tirsdag..."), så kan det være vanskeligt (måske nok mere umuligt) at ramme de annoncerede priser. Det er endnu aldrig lykkedes for mig. Så er det noget med 8 timers layover og andre mærkelige ting.

    Endvidere er det jo altid et spørgsmål om hvor mange pladser de vil sælge til dén pris.

    Jeg sad kampklar ved (deres) midnat og fik nogle gode billetter på de afgange, jeg gerne ville have. Men allerede i går formiddags var der ikke flere.
     
    Henrik Olsen, PeterA, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Min dyreste flybillet nogensinde er utvivlsomt en 3.000 kr økonomibillet T/R til USA hvor fruen og jeg blev opgraderet til business i gaten...!
     
    SebastianBruun, SophieHendriksen, RasmusH og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hahahaa, det må jeg fortælle min mand. Så han kan få lidt sympati!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Lige nu er der også en fin open-jaw med QR fx CPH - KUL - LAX eller omvendt LAX-KUL-CPH til omkring 3500 kr

    upload_2016-8-31_19-2-22.png
     
    Senest redigeret: 31/8/16
    Pep og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    603
    Point:
    93
    Jeg har lige booket 2 voksne, 1 barn, 1 baby Saigon-København retur for 2092 USD Ikke superbilligt og ingen børnerabat da klassen er "O" (man skal op in Q, N, eller S for at få børnerabat, men da er prisen steget ca. 50%. Opdagede efterfølgende, at Aeroflot er både billigere og hurtigere på denne rute (ved prøvebookning)!
    QR business fra CPH lider af følgende svagheder (fløj senest for 1 måned siden): dårlig lounge (Aspire - om aftenen er der kun kold mad og rester tilbage), ingen pre-departure champagne tilbudt ombord, ingen ordentlig, varm middag, ingen reelle kødretter, ingen smoothies, ingen is. Dine-on-demand er hverken fugl eller fisk. Det jeg virkelig nød var personalet, stolen, vinene, og ostebordet. Øllet var som sædvanlig de særdeles ordinære Heineken og Foster (kan dårligt smage forskel). Men Corona er en kærkommen afveksling.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    603
    Point:
    93
    Hvad er dine erfaringer og vurdering af risici/problemer? Virker det hvis man vil bruge andre rabatkoder og promotions? Kan det virkelig betale sig? Start evt. anden tråd
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Hold da op ... Det svarer til blot ca. 100 kr. i timen, hvor man ud over at blive transporteret 900 km hver time endda også får mad, drikkevarer og underholdning med i prisen:):eek::p

    Afstanden man dækker svarer vel så nogenlunde til en tur jorden rundt - for 3.500 kr.!!:eek:
     
    mhsalv, CHA211 og Henry "Synes godt om dette"
  8. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    603
    Point:
    93
    ...du får også 3XQmiles (hvis du tilmelder dig) og 48 Qpoints.....det rækker til endnu en (dog mindre) rejse. Billigere end at ligge derhjemme i sofaen og spise popkorn, drikke kola, og se betalings-TV...
    Der er dog problemer med denne pris - jeg kan ikke få den op - kun den ene vej kan jeg komme ned i O-klasse? Har prøvet forskellige datoer. Kun LAX-KUL lykkes. KUL-CPH er ret dyr...
     
    Senest redigeret: 2/9/16
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kan ikke lige gennemskue hvordan det kan bruges, men Qatar har Tehran - CPH T/R til 5400 i BIZ

    Momondo
     
    Ekeren, isolCBflyer, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Dyr men yderst behagelig oplevelse. Ens samlede ferie bliver bare bedre når det reelt starter fra det tidspunkt man forlader hoveddøren og der bliver pampert for en hele vejen...
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Qatar har nu retur til DXB for 1949 Dkk, det er vist ikke set lavere...

    Undskyld, det er 1.849 DKK
     
    Senest redigeret: 3/9/16
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg har ikke haft problemer med Topcashback overhovedet. Jeg bruger en PayPal konto, så man skal have noget, at bruge sine USD på.. Jeg er også tilmeldt Topcashback.uk og der kan man overføre pund til sin danske konto, hvis man ønsker det..

    Jeg får på alle mine stats hos Hilton Cashback og med booking.com.. Der har ingen problemer været med betaling..

    Tror ikke du kan bruge promotions sammen med topcashback, da du skal initiere hjemmesiden du vil købe fra på deres hjemmeside..
     
    THammer, Henry og Pep "Synes godt om dette"
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det skader vel ikke at prøve. Worst-case går den ikke igennem på topcashback. Plejer altså stadig at gå igennem - det er i hvertfald min erfaring fra div. andre cashback-sider :)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  16. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Det kan endda gøres endnu billigere - 1.666 kr pr person ved to rejsende :)

    image.png
     
    Daniel K, Henry, mhsalv og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    603
    Point:
    93
    Hvis man booker idag 5 september får man nu 4 x Miles plus award redemtion 10%
    Join the celebrations and enjoy our exclusive offer on this day only!
    Book your paid ticket for travel to any of the more than 150 places we fly to and earn quadruple Qmiles and when you book today only, 5th September 2016, the last day of Qatar Airways Travel Festival.
    Bookings are for travels from 15th September 2016 until 30th June 2017.
    To be eligible for this offer, select “My offers” on your dashboard menu and register for this offer before 31 October 2016.
    What’s more, you will also be eligible for 10% discount on your next award ticket once you register for this offer. Redeem your award ticket from 5th November until 5th December 2016 by quoting QRTF2016 during the booking process.


    Der er yderligere en promotionrabat på airfare idag, se:

    Qatar Airways Travel Festival
     
    Henry og Daniel K "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja det er utrolig behageligt at selve rejsen ikke bare er noget, der skal overstås! Vi har prioriteret at have lidt tid i Doha for at kunne nyde den gode lounge f.eks.
    Det er i øvrigt den ultimative gode måde at rejse med mindre børn på med hurtig indcheckning, fast track, lounge, priority boarding og priority baggage. Det er en af hovedårsagerne til vi rejser business. Vores søn har autisme og er ikke særlig glad for at stå i kø hvis den er for lang. Den kommer vi udenom her, han kan ligge ned og sove og alt er godt - forældrene får en god og afstresset tur :)
     
    SebastianBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg valgte et knap 2 timers layover i DOH med tanke på at der var buffer nok til ikke at stresse, men et ønske om kun at gå i lounge hvis vi kommer forbi og det lige giver mening. Jeg vil hellere have børnene tilbage ombord på flyet og komme videre fremfor at holde dem vågne midt om natten :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Henrik Olsen, Henry og Michael Wahl "Synes godt om dette"

Del denne side