Den går fint, jeg ringede til TAP og fik min udstedt på 20 minutter af deres agent! Men vi skal jo lige have en SAS nordisk deal, til OSL, så den også kan komme ned i rimelig pris... @Søren S @isolCBflyer @bertil storr og undertegnede har nappet til.. - hvem mere? så må vi jo næsten lave en kombineret Lissabon/Boston tråd? for jeg aner ikke hvad man laver der..
De datoer jeg søger på er alle med ca. 15-20 timer i Lisabon - ankommer aften og flyver først videre næste aften.
Jeg flyver ud fredag i sept til Jfk og kun med 1:50 i LIS. sjovt nok via CPH, men så leger jeg nordmand i transit Men. Nu siger Google Flights at prisen er 8-9000kr.
TAP sælger også business class billetter ex CPH (ikke OSL) til Miami via LIS for 8400dkr helt ind til februar 18. J klasse Gode tider med korte ophold uden overnatning LIS Så hvis dit krydstogt eller Florida ferie skal starte på en god måde er dette sagen Halv pris ift SAS og andre selskaber som LH LX BA AF
Øhhhhh, er det ikke døds synden at ringe til selskabet, hvis det muligvis er errorfare? Så er det jo de lukker den for andre.......
Så blev der købt billetter til et MR i November. Ud: Oslo - Lisabon (22timer layover) - JFK (3timer) Hjem: JFK - Lisabon - CPH (hopper af her)- Oslo
OSL-LIS, måske ikke årtiets deal, men man får da 3.400 point per vej fra OSL og 4 timer, samt garanteret ingen sidemand...
Der var en tur for et stykke tid siden en EF (eller måske opstartstilbud) med Ethiopean, OSL-ARN-ADD-XXX - var der ingen der hoppede på den tur?
BRU-CPT på Business med Ethiopean for 1.216€ (9.000kr) er vel ok pris? P-klasse til EBB, så giver "kun" 100%.. - ca. 13.500 miles for en rundtur..
Ups, husker jeg forkert... Edit, sorry... den giver 0... damn, blandede den sammen med vores Air Canada sidste år, så sorry for det...
Prag til Kina t/r fra 979 euro er vel okay? http://www.fly4free.com/flight-deal...-prague-to-multiple-chinese-cities-from-e979/ Kender intet til selskabet..