Jeg mener også at der er priser fra ex-ams - har ikke kunnet finde dem endnu dog. Men måske værd at kigge efter, da det er et lettere start punkt.
Sidste dag i dag, hvis man vil have lidt gode rabatter.. for mig er den ikke aktuel til et MR, men ok priser: http://www.qatarairways.com/se/en/special-offers.page?
Endnu en ET fejlpris, BKK-YYZ til ~5.000 i Business (D) https://www.google.dk/flights/?sour...2-DUBYYZ1ET502,YYZADD0ET503-ADDBKK2ET628;sc=b Kan også få C for lidt mere, så er der ikke refund fee, tror jeg nok. og gratis ændringer efter første flyvning.
TAP, OSL-YYZ for 10.150kr på Business Class - ok sommer tilbud, især da turen går via CPH... - som jeg læser det, giver den 200% for SAS, dvs. CPH-LIS-YYZ giver 10.100 per vej og så kommer der SAS delen OSL-CPH for vil give 1.000 - så hvis man tager turen her, vil den give 22.200 point, da ikke ringe... og man kan endda sove i sin egen seng! Har ikke leget om den kan optimeres, men måske andre kan lykkes med det! EDIT; kan for samme pris fås fra HEL og man flyver Finnair til AMS/BRU, så kan man få lidt OW Avios/TP oven i hatten
Har lige bestilt CPH-BOS via LIS hos TAP for 16290 kr. for 2 per plus 1 infant fra 8. sep til 26.sep. Der er flere muligheder, også til EWR via BOS og LIS til samme pris.
Godt at høre Prisen er også god, ud fra vores synspunkt, da billeje er markant billigere i BOS end NYC..
Håber det er den nye business class du ender op i, og ikke den gamle Rigtig god pris. De dage jeg skal til Boston i efteråret, er, hvad jeg kan se på Expertflyer, dog i den gamle opsætning
Nu ved jeg godt det næsten er helligbrøde her i dette forum af business glade rejsende , men der er også en direkte forbindelse med SAS som vil spare jer for ca. 8.500 kr. på GO og yderligere spare jer for 4-5 timers transport hver vej:
Vi har vist gang i en fejlpris. Via Oslo med TAP til BOS/JFK til ~4040kr i business. Gælder i September/Oktober og November https://www.google.dk/flights/#search;f=OSL,TRF,RYG;t=JFK;d=2017-11-16;r=2017-11-30;sc=b
Men Expedia priser den ikke ud og Flytap gør dog og det ser ud til, at det er flyet tilbage der driller! 1228 NOK.. nice find
Godt fundet. Den tillader iøvrigt også stopover i Lissabon, og kan flyves via CPH hjem hvis man flyver håndbagage for en ekstra pris der måske gør man ikke gider rundt om Oslo...
vores sædevaæg passer med den nye kabine. Kan selvfølgelig godt ændre sig, og har ikke adgang til expertflyer så kan (vel?) ikke se det mere præcist
Ja, både Google og Expertflyer siger ny kabine på de dage du skrev ind her Som jeg forstår det, er TAP i gang med at udskifte deres gamle kabiner i løbet af 2017. Så selv hvis de skifter fly, burde der være gode muligheder for en ny kabine. Bookede selv via Oslo, indtil videre stadig med gammel kabine. Men håber det når at skifte.
Det blev OSL-LIS-JFK medio oktober. Flatbed og booking i z og j. 6700 norske kr. + må så købe en tilslutning CPH-Oslo når jeg er sikker på billetterne holder. Men omkring 20.000 eurobonus point for omkring 6500 danske kroner er god value, og så en ny buisness oplevelse med i købet Har 1t10 m til transfer i Lissabon på vejen ud, håber det går...