Rejse Deal 2020 - Flybilletter - Premium Klasse

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 18/1/20.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Lyder fedt, håber de går igennem og I får en dejlig tur :) Jeg gad godt det havde passet lidt bedre, så var jeg også hoppet på det super tilbud.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,717
    "Synes godt om" modtaget:
    5,866
    Point:
    113
    Booket IB FCO/BOG biz €515 retur
    Tror på den holder.
     
    THammer, oermen, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Men hvis det er en åbenlys fejlindtastning kan den vel blive annulleret? - og risikoen stiger nok proportionalt med fejlens størrelse.:cool:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    237
    "Synes godt om" modtaget:
    970
    Point:
    93
    Henry og MrJensen "Synes godt om" dette.
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    Hold da op hvor er der mange gode deals, ærgerligt jeg har planlagt resten af året.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    921
    "Synes godt om" modtaget:
    2,705
    Point:
    93
    Bookes desværre i P (= ingen EB-point)...
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg hoppede på den med en vej, ser ud til at holde:) Nej giver ikke EB, men 100% til Thai=et helt sølvkort;)
     
    Henry og Jeblin "Synes godt om" dette.
  8. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    237
    "Synes godt om" modtaget:
    970
    Point:
    93
    Mere corona-udsalg: Lufthansa + partners business class til hele verden for under 10.000 kroner, intet krav om 2 personer. Primært i juni fra CDG, MAD, BCN, OPO eller LIS. https://www.godsavethepoints.com/st...a/?utm_source=BoardingArea&utm_medium=twitter

    Der er masser af muligheder. Lufthansa-flyvningerne (LH, OS, LX) giver kun 100% (bookes i P), men flere af turene inkluderer flyvninger med andre Star Alliance-selskaber, eksempelvis denne:
    Screenshot 2020-03-14 at 10.38.28.png
    SIN-AKL og AKL-PVG er i Air New Zealand booking-klasse J, der giver 200% til Eurobonus. Samlet set er det altså business class til New Zealand for under 8.000 kroner, der optjener cirka 35.000 EB-point
     
    miri90, obs, MaleneChristensen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    730
    "Synes godt om" modtaget:
    1,288
    Point:
    93
    De skal bare have likviditet, og det skal være lige nu! KLM/AF har også gang i kæmpe udslag.
     
    GertrudSand, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  10. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    584
    "Synes godt om" modtaget:
    1,667
    Point:
    93
    ikke en specifik rejsedeal som sådan, men hvis man har lidt tro på at Covid19 situationen bedrer sig og vi skal ud og flyve igen på et tidspunkt, så kan der være nogen rigtig gode deals ud fra Oslo nu med den svage krone. f.eks ligger en biz billet til BKK eller SIN på ca 14-15.000 nok som med dagens kurs er ca 8500-9000 dkk.
     
    Kenneth K, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  11. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    180
    "Synes godt om" modtaget:
    540
    Point:
    93
    Ja jeg prøver på AF at bestille vores juleferie, og bliver mødt med følgende besked...

    Det er sgu også op ad bakke, og tænker at det nok ikke nytter noget at skrive/ringe ind i disse tider...
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,579
    Point:
    113
    Træls at teknikken ikke spiller, men at ringe om noget så langt i fremtiden skal du nok væbne dig med tålmodighed.

    Søsteren KLM skriver, at antallet af henvendelser på sociale medier er gået fra 20.000 til 200.000 om dagen. De har direkte meldt ud, at hvis du ikker står i en akut situation for at kunne komme hjem, så ryger du bagerst i køen.

    Rådet gælder nok generelt, hvis det er mere end en par dage i fremtiden, vent med at kontakte kundeservice hos hoteller og flyselskaber.
     
    Nielspg og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  13. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    692
    "Synes godt om" modtaget:
    2,056
    Point:
    93
    Hvad mon der sker, hvis man aldrig kommer igennem til kundeservice pga. lang kø, og det fly, man ville annullere, er fløjet?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,579
    Point:
    113
    Jeg vil kontakte dem på skrift, f.eks. email, så det tydelig fremgår, at du har gjort alt, du kunne, for at komme i kontakt med dem inden. Jeg tror netop mange selskaber vil have forståelse for det, og f.eks. ikke bruger normale no-show regler.

    Der kan selvfølgelig være forskel på, om du vil afbestille en rejse, som stadig er planlagt at flyve, eller om det er en afgang som flyselskabet har aflyst, og du efterfølgende vil have dine penge tilbage.
     
    Nielspg, jespersm, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,137
    "Synes godt om" modtaget:
    4,454
    Point:
    113
    Store selskaber og især flyselskaber skyr emails som pesten og gør alt for at undgå kommunikation via den, så skriver du via en kontaktformular så husk at tage et screenshot.
     
    Nielspg, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  16. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    265
    "Synes godt om" modtaget:
    562
    Point:
    93
    Jeg skulle flyve til Singapore i dag, men SIA havde aflyst 2 ud af 4 legs. I går ventede jeg 4 timer i tlf for at komme igennem til flybillet.dk
    Såfremt flyselskabet decideret har aflyst en flyvning, er man så berettiget til at få pengene retur eller kan de nøjes med at ombooke en til en ferie i fremtiden?
     
    Henry og Calle77 "Synes godt om" dette.
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,579
    Point:
    113
    Når flyselskabet aflyser er den generelle regel, at du har ret til kontant tilbagebetaling. Derfor op til dig, om du hellere vil have en voucher eller ombooking.
    Du skal dog ikke holde vejret netop med flybillet.dk. Der gik over 1,5 år før pengene var på min konto efter Eyjafjallajökull udbruddet, så måske var en voucher alligevel bedre.
     
    Nielspg, Henry og E02zar "Synes godt om dette"
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    Jeg havde nok oprettet en indsigelse hos kreditkort udstederen.... Endnu en grund til altid at betale med kreditkort.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,579
    Point:
    113
    Det var kun for returrejsen, hvor vi fandt hjem på egen hånd, så kunne ikke med god samvittighed kræve det fulde beløb tilbage. Derudover helt enig i din anden betragtning.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    Ah ja, jeg tænkte på "til Singapore", men god pointe. Jeg tror dog godt du kan få lov at lave en indsigelse på en del af beløbet, i et sådan tilfælde? Jeg har i hvert fald fået et mindre beløb tilbage (som var trukket forkert) ved en indsigelse, men i en helt anden situation.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side