Rejse Deal 2021 - Flybilletter - Premium Klasse

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 4/1/21.

Tags:
  1. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    En lille reminder: LHs tilbud udløber søndag. Og der er dobbeltpoint i weekenden.

    Og så et lille spørgsmål: Hvor mange af jer tager chancen og booker billetter uden for Europa til sommer (kun privatrejser)?
     
    Nielspg, Kenneth K, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Har seychellerne juni og maldiverne august.
    Tvivler dog på at Seychellerne bliver til noget, da de pt kræver fremvisning af corona vaccination
     
    Nielspg, Henry og Offlyer "Synes godt om dette"
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Det kan man da kalde dobbelt op på strandferie. Seychellerne er nok lidt optimistisk. Vil selv meget gerne trykke på Book knappen til Seoul - men min anden (og bedre) halvdel synes det er lidt overilet, som vaccinationsprogrammet kører pt.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg har også Seychellerne - men allerede i maj... den er tæt på, men forventer at de fjerner deres vaccinationskrav når de selv er vaccineret på øerne. Det sker efter planen i april. Men håbet er lysegrønt, men ender nok med at skubbe den tur.

    Ellers har jeg efter sommerferien både USA og Singapore på kalenderen. Singapore er netop med LH tilbuddet i First med SWISS og SQ.
     
    Offlyer, Nielspg, Steen_C og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Min tur til USA i juni for at deltage i Race Across America er nu aflyst, så jeg skal have fundet noget andet til juni/juli. Et år som sidste år var ikke godt for rejsesjælen!
     
    Offlyer, Nielspg, Steen_C og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    som Henrik nævner, vil Seychellerne eftersigende fjerne vaccinationskrav når de lokale er vaccineret, hvilket forventes allerede i marts/april at være færdiggjort.

    dertil kan man selvfølgelig håbe at Danmark får tempoet i vejret på vaccinationerne.

    vi har selv rejse dertil planlagt i slut-juni.
     
    Offlyer, Nielspg, Kenneth K og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Singapore Airlines kører lige nu gode "Fast Forward Spring Special" tilbud til mange byer, hvor billetten er fleksibel året ud ift. evt. ændringer. En af de destinationer som ser ud til at have de skarpeste priser er CPH-BKK :)

    Hvis man leder lidt, ligger der nogle fine Premium Economy priser og gemmer sig, hvis man kan leve med 9 timers ventetid i Singapore på vejen hjem ... EDIT: Der er 1 fri stop-over inkluderet i Singapore, som evt. kan tages på hjemturen, og dermed betyde at ventetiden forsvinder :)

    Der findes nemlig afgange, hvor SIA samarbejder med SCOOT og man flyver deres premium produkt på det korte ben SIN-BKK - og her kan Premium Economy fås til priser ned til 6.667 DKK t/r. Her har jeg valgt "see 7-day fares" i september måned:
    upload_2021-3-30_15-25-22.png

    Billetten går ind på bookingklasse "R", som optjener 100% til Eurobonus, og hvis man regner med 10 øre pr. point giver det en kickback på ca. 1.400 DKK eller en nettopris for billetten på 5.250 kr.:p

    upload_2021-3-30_15-7-42.png


    SIA tilbyder også Business Class billetter ned til 10.967 DKK for samme rute. Også her går turen SIN-BKK t/r med SCOOT premium produktet på de billigste priser. Denne billet booker ind i klasse "D" og "T" hvilket giver 150% og 125% til Eurobonus og sænker prisen til ca. 9.000 DKK.

    SIA Premium Economy CPH-SIN R/T:
    upload_2021-3-30_15-12-49.png

    SCOOT Premium SIN-BKK R/T:
    upload_2021-3-30_15-15-10.png
     
    Senest redigeret: 3/4/21
    Pep, klausbm, miri90 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God rejsedeal og tak for deling @Nielspg
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Heh, købte den her i sin tid. Siden da har TAP ændret stort set alle afgange, flere gange. Har ikke reageret, da jeg hellere ville give den lidt tid, og se hvad der skete. Snakkede så med dem i går, og nu flyver jeg helt uden om Azoerne, så det er ARN - LIS - BOS. Meget fint til prisen :)
     
    miri90, Kenneth K, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det er da blevet lidt en bonus at skippe Azorerne :)
     
    RasmusH og Henry "Synes godt om" dette.
  11. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Singapore air kører pt med kampagne og jeg har fundet Cph til Phuket med stopover i Singapore for ca 8000 kr på deres premiumklasse i feb 2022.

    mit spørgsmål er nu - ville i slå til eller ville i vente til næste kampagne når der forhåbentlig er mere styr på corona?
    Singapore tilbyde man kan ændre billetten, men så opkræves differencen til den nye premiumklasse og hvis der ikke er tilbud ligger de ofte på 11-12.000kr

    mange tak for jeres hjælp
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Fik vedhæftet mail fra TAP. Gode priser især til USA. Fandt ved en random søgning nemt availability til Boston i September til 7500,-
     

    Attached Files:

    asf, mifira, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    202
    "Synes godt om" modtaget:
    596
    Point:
    93
    [Business] Stockholm-Singapore t/r 1320 EUR AF/KLM
    Set idag paa LL:

    AFotD [Business] AF/KL ARN to SIN from 1,320€ - LoyaltyLobby

    Travel restrictions:
    Valid for travel commencing on/after 23APR 21 and on/before 30NOV 21. Sales restrictions:
    Tickets must be issued on/before 30MAY 21.
    • Fare: Air France (AF)/KLM (KL) OS54UMN6 STO to SIN
    • Booking class: O/J.
    • Day/time restrictions: -/-
    • Advanced reservation/ticketing restrictions: required at least 7 days before departure.
    • Price: from 1,320€ (996€ base fare + taxes & surcharges).
    • Minimum stay: 6 days or until the first Sunday after arrival at turnaround.
    • Maximum stay: 3 months.
    • Stopovers: not permitted.
    • Cancellations: ticket is non-refundable.
    • Changes: changes permitted.
     
    Nielspg, Kenneth K, Steen_C og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Har netop booket rejse fra CPH - SFO - PPT - SFO - CPH hos United Airlines.
    Premium Plus hele vejen til Tahiti og retur for 13k/adult og 9k/baby på eget sæde.
    Rejse periode 4 November til 6 December

    Til sammenligning koster en alm. eco billet til Tahiti normalt 8-9k pr. Voksen.

    EDIT: Bookes som multiple city
    CPH - SFO
    SFO - PPT
    PPT - SFO
    SFO - CPH
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 8/5/21
    Pep, RasmusH, Nielspg og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Bookede lettere optimistiske LHs companion sale i vinter i Biz til ICN med afgang i juli. Det kommer ikke til at ske - medmindre jeg vil bruge en stor del a ferien i karantænehotel i Seoul (og nej det vil jeg ikke). Følgelig skal de ombookes (den kan jo ikke refunderes). Er der nogen her der erfaringer med det?

    Jeg har talt med LH et par gange - og forsøgt at ombooke - til anden destination. Til trods for at der er P class ledig, så lader det til at de modregner værdien af billetten mod en ny booking - og ikke blot overfører en P class booking til en anden P class. Det giver i sagens natur nogle ret heftige merpriser. Jeg har ikke prøvet blot at ændre afrejsedag (det er måske et forsøg værd). Nysgerrig på hvad andre har af erfaringer her.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    664
    "Synes godt om" modtaget:
    1,980
    Point:
    93
    Jeg har også haft en P-class, som jeg har ombooket to gange telefonisk uden problemer eller merpris, men det var så til gengæld også til samme destination. Håber det lykkes for dig.
     
    Nielspg, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  17. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Henrik Olsen, miri90 og Henry "Synes godt om dette"
  18. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    UPDATE:
    Tror jeg er blevet redet af gong-gong'en her. LH har aflyst deres FRA-ICN rute og rerouted os via MUC i stedet. 10min forskel på udturen, men 4 timers tidligere afgang på returen. Det burde give ret til refusion, og det har jeg så anmodet om. Lad os se hvad der sker. Spørgsmålet er så hvad de penge skal bruges til??
    Vi har SAS til HND i efterårsferien (med A340 :eek: - og den kan ikke bookes længere), så det bliver ikke til noget. Hmm decisions. Med min nylige LH oplevelse er lysten til endnu en 2for1 med dem begrænset lige pt.
     
    Senest redigeret: 2/7/21
    Henrik Olsen, asf, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Kan ud dele nogle af datoerne fremme i tiden med priser for under 25.000?

    T&C fortæller ellers t det kun er til og med september 2021 at priserne gælder i denne kampagne.
     
    Henry og Nielspg "Synes godt om" dette.
  20. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Nej, det kan jeg ikke længere finde - fik ikke taget skærmdump af det - måske har der været tale om en fejl40 selvom det virker meget usandsynligt ... :rolleyes:

    Jeg har fjernet opslaget helt og holdent, for nu finder jeg kun priser som er meget højere end det jeg TROR jeg fandt ... beklager al postyret! :oops:
     
    Senest redigeret: 18/8/21
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side