Rejse deals 2015

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,753
    Point:
    113
    Der kommer en forsideartikel ud i morgen tidlig om mulighederne - så gerne del denne rundt til venner og familie da priser faktisk er ganske gode (hvis man tager højde for de forsinkelser der kan opstå med Norwegian).

    Eksempel:

    [​IMG]
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Prismæssigt ligger Norwegian på niveau med Emirates. Lavede nogle søgninger, hvor begge havnede på ca. kr. 4.300,- - Den helt lave pris på hjemrejsen er yderst begrænset og i praktisk aldrig tilgængelig for f.eks. 14 dages rejser el.lign, som de fleste ferierejsende skal bruge. Der er nogle få muligheder med næstlaveste pris på hjemrejsen og plus bagage (som lang hovedparten vel også har med på Thailandsferien), så er der intet revolutionerende ved disse priser.

    Lave priser hvis man kan finde dem, ja - men en lavprisrevolution, nej. Du trader bonuspoint og en mellemlanding væk mod at flyve direkte. Men så er du til gengæld også langt dårlige stillet hvis der er forsinkelser, aflysninger m.v.

    Synes egentligt ikke det er særligt interessant, men mon ikke de stjæler en del af charterpublikummet og nogle af dem der idag ville rejse med Emirates. Tror ikke Thai kommer til at mærke det noget af betydning på deres direkte rute. Desuden skal mange Thailandsrejsende ikke til Bangkok, men videre til Phuket, Krabi el.lign. - og her er Norwegian ikke nogen option - heller ikke prismæssigt når skal lægge en indenrigsbillet oveni.
     
    Schwert, THammer, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    Thai er vist heller ikke for gode med point, i hvert fald i de billige klasser :p
    Ikke noget der har personlig interesse, men man kan vel håbe på at det får konkurrenter til at oppe sig, f.eks. på point eller priser.
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,753
    Point:
    113
    Så kan man komme drønbilligt til Alaska med Lufthansa over dammen for kun EUR 513,- i marts 2015:

    upload_2014-7-13_8-14-29.png

    Det er en error fare hvor der er sket fuel dump og der mangler minimum EUR 130,-

    Dette er en god pris da der ikke kræver et langt ophold på mange gange 7 dage. Her er det blot over weekenden og derfor en hurtig tur til et område man ikke typisk kommer til til denne pris.

    Find den fx. her
     
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    Men man kan vel ikke droppe turen til Kodiak og stadig regne med at komme tilbage til Frankfurt?
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det ser ikke umiddelbart sådan ud
     
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,092
    "Synes godt om" modtaget:
    4,660
    Point:
    113
    Der er nogle rigtig gode biz priser CPH-NYC/BOS på nogle datoer i slutningen af november på *A lige nu, de billigste mellem 1200-1300 eur P-klasse.
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Det kan du helt sikkert ikke. Segmenterne skal flyves i rækkefølge, og der er nogle få situationer (kombinationer af flyselskaber), hvor jeg muligvis ville overveje at tage en risiko. Dette er ikke en af dem.
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @T4L hvor finder du dem henne og hvem flyves der med?
     
  10. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,092
    "Synes godt om" modtaget:
    4,660
    Point:
    113
    Det er nemmest at lede på ITA Matrix, flyene kan bookes på mange forskellige OTA's. Der kan flyves med LX, LH, AC, UA eller en kombination af dem.
     
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Januar til Miami fra København: kr. 3.010,- t/r på klm.dk

    KLMAF.png
     
    Clipper, Christian Løn, Schwert og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Christian Løn "Synes godt om dette"
  13. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ved ikke helt om jeg kan få en ekstra tur presset ind. Har booket BA til LAX i februar også og en sjælden gang i mellem er jeg jo nok også nødt til at få arbejdet lidt ;) Har også en tur til (måske Florida) planlagt til okt/nov...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg fandt dem godt på ITA, men de lange mellemlandinger (som alle jeg så havde) tager lidt af fornøjelsen væk. Men stadigt en skarp pris det må man sige!
     
    Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  15. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,092
    "Synes godt om" modtaget:
    4,660
    Point:
    113
    Jeg har booket CPH-BOS på LX med stopover i ZRH begge veje for 1725$. Der er 55 minutter ophold i ZRH på vejen ud og 1t20m på vejen hjem. Det synes jeg egentlig ikke er så lang tid. Og til Boston kan man jo alligevel ikke flyve direkte. :)
     
  16. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Den "lange tur" er udrejsen, og når jeg rejser ud på ferie, gør det mig knap så meget, til gengæld vil jeg gerne hurtigt hjem når ferien er ovre, og der er 12 timer fra MIA helt fint for mit vedkommende. ( @Nicki Lolk Sørensen - skal jo alligevel afsætte det dobbelte hvis jeg vil rejse direkte med DY ;););) )
     
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Som de sagde i "That 70's Show" --- BUUUUUUURN!!!

    Anyway ja det lyder jo pænere end hvad jeg hurtigt kunne finde (men jeg kiggede så også kun på NYC så måske derfor). Nå men jeg håber da I får et par gode ture!
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Fik lige denne fra AirBaltic:

    1 week only: late summer and autumn flight tickets from €29!

    Booking period:July 17 - July 25, 2014
    Travel period:August 10 - October 31, 2014

    http://www.airbaltic.com/en/extend-summer-sale

    Om der reelt er nogle interessate tilbud har jeg dog ikke tjekket, men et forsøg værd....
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tjo... en tilfældig weekend i September til Riga måske?

    Thursday, Sep 25, 2014
    19:20 Copenhagen - 21:55 Riga

    Sunday, Sep 28, 2014
    18:10 Riga - 18:50 Copenhagen

    For lige under 600,- pp (søgte på to voksne). Det er da ikke helt skidt og der er vist ruter der er en smule billigere, men nu tog jeg nogle tider der rent faktisk gav mening.
     
    Kristian, Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    ikke ligefrem MR, men udemærkede priser fra CPH-LAX i oktober(måske mere), BA havde været ude i oktober til ~3500, så matchede skyteam næsten dog med bedre availability, og endelig kom united med i dag/går. helt ned til 3600 med air canada (25% hos EB), ellers fra 3800 med united (100% hos EB), mange muligheder f.eks. via ZRH for rigtig mange miles til 4000ish.
     
    Frequie, Flemming Poulsen, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side