Rejse deals 2015

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    asf, tbh, bertil storr og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    830
    "Synes godt om" modtaget:
    1,938
    Point:
    93
    Fin pris! Den virker endda for CPH-TYO-ZRH (eller omvendt) læser jeg andetsteds, dog lidt dyrere. Hvis man kan finde den i V-klasse giver det 100% optjening til Eurobonus :)
     
    THammer, Kristian og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Overvejer en flyvning med TK, da de er rimelige billige på en rejse til MNL og giver 100% optjening. Som du skriver giver nogle af OTA'erne lidt rabat. Bravofly og ticket.dk er et par hundrede kroner billigere end køb direkte hos Turkish, men de ser noget dodgy ud. Nogen der ved noget om kortgebyr og generelt noget man bør være opmærksom på?
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    jeg bruger altid Turkish hjemmeside, kan indsætte EB nummer og vælge sæde med det samme... - min oplvelese er ikke, at de er mere dyre end OTA...
     
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    TK vil have 3450 og ticket.dk 3272 for en billet til MNL (på e-klasse). Men der tilkommer sikkert kortgebyr og hvad ved jeg før man er booket. Forskellen er derfor nok ikke så stor (som du også siger). Desuden har jeg mere fidus til at booke direkte ved selskabet, hvis der opstår ændringer i tidsplan mv. Men derfor ville jeg alligevel høre jer om erfaringer med disse rejsebureauer, hvor man kan spare en lille smule. Spørgsmålet er om det er bøvlet værd.
     
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,717
    "Synes godt om" modtaget:
    5,866
    Point:
    113
    Jeg bruger mest søgemaskiner som Momondo, Travelmarket og selvfølgelig VIVIRO som er dansk og jeg checker samtidig flyselskabernes egne hjemmesider. OTAER er efter min erfaring i 90% af tilfældende billigere end SAS/TK/SQ/LH/BA etc når man bruger søgemaskinerne men ikke hvis du går direkte ind på OTA hjemmesiden.
    Som regel ender jeg hos de svenske OTAER og foretrækker Travellink på den danske hjemmeside . Jeg kigger meget på CC gebyrer hvor nogen er bedre end andre. Ved billige billetter synes jeg der er bedst og selvfølgelig gratis at bruge netbank løsning hos Travellink via en søgemaskine.
    En billet CPH-PRG med OK købt igår var 11% billigere end ved køb hos OK direkte og købt med nordea netbank.- og ingen bonuspoint....
    Checker altid klasse før indkøb hos expedia.
    Kortgebyr hos Ticket er 1,5% for MC/DC og jeg mener Bravo tager 2% på MC/DC. Momondo har et funktion hvor gebyret vises med % eller lumpsum.
     
    Senest redigeret: 26/6/15
    PeterA "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    Husk, hvis du betaler med netbank, har du ikke garanti, hvis flyselskabet f.eks. går konkurs. Det har du, hvis du betaler med kreditkort (ikke Dankort).
     
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,717
    "Synes godt om" modtaget:
    5,866
    Point:
    113
    Det ved jeg. Køber kun via netbank når jeg ved der ikke er konkurser i farvandet....
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  9. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Thx. Jeg tror blot jeg bestiller hos Turkish. Sparer måske 100 kroner hos Ticket, men har mere fleksibilitet ifht ændring osv.BravoFly ser dodgy ud og læser man om dem er de dodgy.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,752
    Point:
    113
    asf "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,752
    Point:
    113
    Der er lidt nye tilbud aktive fra SAS - umiddelbart kan jeg ikke komme under 3999,- på de søgninger jeg har prøvet:

    upload_2015-6-27_20-23-31.png
     
    Kristian og asf "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,752
    Point:
    113
  13. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Ryanair har sjovt nok promo lige nu på Kaunas. 10 kr pr. strækning.

    Eller 10 kr. for en adgangsbillet til airside i lufthavnen, hvis man skal hente nogen :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,629
    "Synes godt om" modtaget:
    26,752
    Point:
    113
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    En skam det ikke giver lounge adgang så var der lige et måltid klaret for en 10'er!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,132
    "Synes godt om" modtaget:
    8,201
    Point:
    113
    Jeg har eurocard platinum så ville kunne få lounge adgang.... Synes dog ikke at det er det værd med transport til CPH og endnu vigtigere har jeg ikke lyst til at støtte Ryanair, selv med 10 kr....
     
  17. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Sådan er det også med Diners. Er egentlig enig med dig, men tænkte det kunne være sjovt at komme til Litauen, hvor jeg ikke har været før. Det er dog grotesk, at det er dyrere at komme til CPH med offentlig transport end at komme til Kaunas med fly. For de 10 kr ved man i det mindste, at Ryanair skal lægge nogle lufthavnsafgifter (er det ikke omkring 150 kr samlet??), så man påfører jo her Ryanair nogle udgifter. Men der skal nok lidt mere til før de går under ;)
     
    Senest redigeret: 3/7/15
    bertil storr, tbh og clager "Synes godt om dette"
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    lidt mere kamp om IAH kunderne fra LH, AC og UA på Ruten OSL til IAH. Fandt ingen fra CPH :-(

    Capture.JPG

    Capture2.JPG


    P giver 100% hos begge selskaber...
     
    asf, Henrik Olsen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kenneth Christensen

    Kenneth Christensen Nyt medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    3
    Point:
    3
    Qatar kører en omgang ret attraktive priser til Manila - 4200 for economy og 14000 på business
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    265
    "Synes godt om" modtaget:
    562
    Point:
    93
    SAS har Hong Kong på tilbud fra CPH via Stockholm. 2800 kr. frem til feb 2016
     
    tbh, Henrik Olsen, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side