Rejse Deals 2017 - Krydstogter

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 18/8/17.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Har de sidste 5-6 gange booket direkte hos en amerikansk udbyder - og til den amerikanske pris. Min oplevelse med de danske udbydere er at de forlanger en højere pris.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Steen Madsen

    Steen Madsen Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    13
    Når jeg sammenligner prisen med Pofilrejser vs Cruisedierct er det ca. halv pris på samme cruise og kahyt, og det er ca. 10000kr billigere end at bestille hos NCL.
    Jeg var bare bange for at der var en hage ved dem , feks, skjulte gebyer som jeg ikke kan gennemskue.
    Det er derfor rart hvis nogen havde prøvet dem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Steen Madsen

    Steen Madsen Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    13
    Jeg valgte others men har skrevet på chaten med dem om hvad den rigtige pris med alle omkostninger var og så var der under 3000 i forskeld.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Hej Steen.

    Oplever normalt at krydstogtselskabernes egne hjemmesider er væsentligt dyrere end de amerikanske OTA sider jeg kigger på.

    Jeg kigger ofte priser ved smartcruiser.com, cruise.com og icruise.com.

    Hvis du udfylder oplysninger om alder, antal passagerer, kahytstype osv., når du hurtigt frem til en pris som inkluderer krydstogt, skatter og havneafgifter.

    Dette er den pris du skal betale til det rejsebureau, som du køber hos. Ofte vil de dog give dig lidt kickback / rabat i form af en Onboard Credit eller OBC som bliver godskrevet din kahytskonto.

    De eneste skjulte gebyrer som eksisterer, er at du skal betale drikkepenge til personalet ombord på skibet. Det er i bedste amerikanske stil sat i system, så der automatisk påføres 12-15 US$ i drikkepenge pr person i kahytten på din kahytskonto.

    Drikkepenge er en væsentlig udgift som du skal huske at regne med ind i dit budget - man KAN godt bede om at få fjernet denne udgift fra ens konto, men det er uendelig dårlig stil over for de mennesker som arbejder meget hårdt for deres løn :oops:
     
    SophieHendriksen, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. Steen Madsen

    Steen Madsen Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    13
    Hej Niels.

    Tak for svaret.

    Jeg har nu fået et par skriftlige tilbud fra Cruisedirect og så er besparelsen ikke så stor som på deres hjemmeside, men den er der , ca. 3000 på et 14dages cruise fra New york til Caribien.

    Jeg ville bare sikre mig at det ikke var et svindlerfortagende.

    Jeg har været afsted nogle gange så jeg kender godt til drikkepengesystemet,(vi giver altid vores kahyt-steward 5$ extra om dagen).

    Mvh.Steen.
     
    Henry, Henrik Olsen og Nielspg "Synes godt om dette"
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side