Rejsebeskrivelse - Sommerkonkurrence

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Henrik Olsen, 30/6/15.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Var det med en uTO opgradering begge veje?
     
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Det ser ud til, de tillader mere end 8 kg håndbagage i kabinen...:D
     
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Haha, synes ikke den ser så tungt lastet ud på billederne, man kunne sikkert have en pansret mandskabsvogn med som håndbagage :D bare pas på security ikke opdager det!
     
    jefi99 og Frequie "Synes godt om" dette.
  4. Thor Hartz

    Thor Hartz Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    95
    Point:
    18
    Må huske at få bonuspoint ind over ved næste rejsebeskrivelse - det er en ny verden jeg har opdaget via jer og denne side :)


    Haha ja de nævnte ikke noget med begrænsninger i forhold til håndbagage, og utroligt nok skulle hverken vi eller bagagen tjekkes - vi blev blot velkommet ombord.
    Og som Asf siger så var denne afgang ikke lastet særligt tungt, da de primært skulle flyve fuel ind til Summit.
     
    asf, Frequie og Kristian "Synes godt om dette"
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hvornår lukker denne konkurrence egentlig?

    Sommeren kan jo snart være væk, og så er det jo ikke en sommerkonkurrence længere :) @Henrik Olsen
     
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Godt spørgsmål - den lukker 31. august :)
     
    MarieZeuch og obs "Synes godt om" dette.
  7. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg vil gerne bidrage med en historie også.
    Det var den gang jeg fløj med Air force One tilbage i.... Hov det skulle være noget med bonus point. Så må jeg heller gemme den historie til en anden gang :confused::cool::p:D:rolleyes:
     
    Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Der skulle også være lidt billeder med at dig på turen :)
     
    Ali Taran "Synes godt om" dette.
  9. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Den 10 august havde jeg booket en Easyjet rejse til berlin, ud mandag aften -hjem torsdag middag. Det var for bonuspoint optjent hos Emirates på et par ture til Thailand der blev brugt inden de udløb her til sommer. Afgang var sent, ca ved 22 tiden. Jeg sad i loungen og fik et par GT til at komme i den rigtige feriestemning på. Da jeg ville gå mod gaten kastede jeg et blik mod skærmen og så ordet "CANCELLED" ud for mit fly.
    Nå - alt tages som en extra oplevelse, den flinke dame i transfer centeret beklagede, gav mig en nat på Hilton og hjalp mig med at booke sas næste morgen kl 9:00 til Tegel i Berlin. Om ikke andet så var oplevelsen på Hilton i Kastrup at sammenligne med oplevelsen på mit hostel i Berlin: ikke to hostels ligner hinanden, men det gør alle Hilton hotelværelser. Men efter en dejlig morgenmad ankom jeg til Berlin Tegel næste formiddag og havde nogle dejlige dage.
    Torsdag formiddag stod jeg op, gav mig god tid og tog bussen uden for døren som jeg var kommet med, ud til Tegel lufthavn så jeg havde en time til at komme igennem sikkerhed osv. Jeg kunne bare ikke finde min afgang til CPH med EasyJet, og en frygtelig tanke slog ned i mig. Ganske rigtigt, på billetten stod Schöenefeld lufthavn. Nu var gode råd dyre, jeg havde nu 55 min til gaten lukkede, lufthavnen lå på den anden side af Berlin. Min første tanke var at tage toget. Metro S-bane ell lign. men der er kun bus til og fra Tegel, så mig ind i bussen igen, af ved første togstation og på toget med retning mod Schöenefeld. Efter korespondance med en medpassager blev jeg hurtigt enig med mig selv om at det var for langsomt. Efterhånden troede jeg vist ikke rigtigt på jeg kunne nå det, men af ved næste station og her fandt jeg en taxa. Der stod Express Taxa på siden, så jeg var heldig. Efter nogen snak gik det over stok og sten, chaufføren ville mene vi skulle bruge 40 min, jeg havde 30 til gaten lukkede. Jeg ankom med hvinende dæk 3 min efter tidspunktet på billetten og løb ind i forhallen og i armene på en EasyJet dame som med det samme sagde det var for sent. Jeg så meget ked ud af det, hvorefter hun bemærkede at jeg kun havde én taske. Her efter pegede hun i den retning og sagde: Versuch! Jeg løb, kom igennem den (syntes jeg) alt for langsomt arbejdende security. Fandt retningen til gate no 64 og løb og løb. Jeg så sidste mand i bagenden af køen gå ud, og kom netop med som rosinen i pølseenden. En herlig lille ferie.
    [​IMG]
     
    Senest redigeret: 21/8/15
    Peter Krogh Frausing, obs, asf og 10 andre "Synes godt om" dette.
  10. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    upload_2015-8-21_17-34-0.png
    Billede til min berlin historie.
     
    Beaglen, asf, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Så bliver det min tur igen med en lille TR :)

    LH FRA-EWR i C (747-8i)

    Tilbage i december havde LH/LX/UA/AC et super tilbud med C til NYC for ca. 6500 kr t/r. Den hoppede jeg på, og i morges kom dagen endelig for afrejse.

    Turen startet med en SAS-codeshare til FRA kl. 10 på vanlig plus, dog med super personale der gjorde turen rigtig behagelig.
    Vi var dog også 2 EBG og en EBD der rejser sammen, så måske det var derfor de var ekstra flinke.. :)


    Vi landede lidt før tid, men kom i bus-gate og kørt ind til B-gatesne (vræl… vi skulle videre fra Z66). Så det blev til en lang gåtur gennem FRA til Z-gatene.
    Ingen kø ved pas-kontrol, så det blev til et kort smut i Heinemann for at spendere 10 € de gav mig i fødselsdagsgave (hvis I læser SAS så bør I tilbageindføre fødselsdagsbonus!)

    Herefter i Senator loungen for at spise vingummi og tage et bad, mens jeg samlede appetit til flyturen.

    45 mins før ETD gik vi de ca. 10 mins mod gaten. Der var allerede mange i kø, så man kan undre sig over hvorfor der stod "Go To Gate". Først efter 20 mins ventetid blev der åbnet for boarding og til venstre ind mod C/F og op ad trapperne til Upper Deck som på 747-8i er ren business-class med det nye livery/sæder.

    Vi havde række 84 lige bag nødudgangen. Upper deck var lidt smallere end den nederste dæk, men til gengæld var det 2-2 i stedet for 2-2-2 configuration.

    2015-08-24 21.43.00 HDR.jpg
    Sædet var lækkert men lidt smalt. Dog var der et lækkert storage room til rygsæk mm. så man altid havde det i nærheden. Der var også Bose headphones og et middelmådigt amenty kit. IFE kunne anvendes med det samme, dog var skærmen ikke touch og i dårlige opløsning end mine tidligere LH ture i Y+. Hertil virkede USB stikket ikke, men 110/200V stikket virkede heldigvis.
    2015-08-24 13.15.29.jpg

    Efter 10 mins kom pre-departure drink(s) hvor det blev til 2 glas Jacquart Champagne (smagte dejligt), som blev betjent af et meget opmærksomt personale. Ydermere kom purseren rundt og gav hånd og hilste med navn til alle - så en fin start :)

    30-45 mins inde i flyvningen begyndte de at servere menuen, som var super lækker!

    2015-08-24 15.08.27.jpg 2015-08-24 15.36.24.jpg 2015-08-24 16.06.33.jpg
    Valgte tun til forret, efterfulgt af tortellini afsluttende med en chocolade-mousse. Alle retter var virkelig velsmagende selvom jeg godt kunne have ønsket noget is :)
    at drikke blev det til lidt mere champagne, weisbier og nogle Illy-espressoer til desserten:)

    2 timer før ankomst kom så endnu et lille måltid med noget kokos-carry (her var der ingen valgmuligheder)
    2015-08-24 19.59.17.jpg

    Foruden maden gik turen med at se et par film (IFE var nærmest ens med programmet fra juni, så det kunne de godt have opdateret lidt mere) og derudover blev det til ca en time på øjet. Dog er sædet væsenligt rarere i siddende position end som full-flat, hvor det føles lidt småt. Ved ikke om de udleverer madrasser til sædet, men det kunne jeg i hvertfald godt have brugt hvis jeg havde en natflyvning.

    For at runde af var det en rigtig fin tur, dog har jeg lige nogle enkelte kritik-punkter her til sidst :) håber de kan forbedre nogle af disse.
    1) ingen nødder til predeparture
    2) ingen pantry i buis, og de har heller ingen chips/chokolade/younameit.. så alt mad får man ved serveringen.
    3) WIFI er "bezahlung". 17 € for en tur... det burde være complimentary for first/buis
    4) Priority-luggage var ikke eksisterende i Newark

    Alt i alt var det dog en super tur med lækker mad og en sjov oplevelse at prøve at sidde i upper-deck. Og til den pris så fås det nærmest ikke billigere (medmindre man får sig honored error-fare)
    På vej hjem om 6 dage bliver det så med LX JFK-GVA (A330) :) glæder mig allerede til at teste det
     

    Attached Files:

    Rikke Haugen Olsen, jefi99, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Som reminder på sommerkonkurrencen er her et udvalg af premierne:

    image.jpg

    Gør især opmærksom på det Thai Airways Rimova Kit i forgrunden som vi har gået af @Rune :)

    Sidste frist slutningen af måned - kom frisk :)
     
    MarieZeuch, Kristian og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nææææh, lilla :):):) (har kun lyseblå i samlingen)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    REMINDER!

    Sidste dag for at deltage i konkurrence. Kom frisk :)
     
    MarieZeuch, jefi99 og Rikke Haugen Olsen "Synes godt om dette"
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du ved jo godt at din lille føljeton fra Balkan ikke står mål med min historie og oplevelse fra Indien. Jeg har allerede vundet Rimowa'en så enkelt er det.
     
    Senest redigeret: 31/8/15
  16. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hov hov, min TAP historie slår alt :)
     
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Bonusbidrag til konkurrencen - dog uden billeder:

    Cathay Pacific CX653
    HKG-BKK

    1060 miles

    planmæssig afgang 12:00 ankomst 15:55 (lokale tider)
    faktisk afgang 12:40 faktisk ankomst 16:04
    rejsetid planmæssig 2:55, faktisk 2:24

    Airbus 330-300 B-HLM (fra 2001)

    Booket i Premium Economy, op-up'ed til Business Class

    Sæde 12A, flyttet til 18B

    Prolog

    Booket for bonuspoint. Jeg havde en sjat Asiamiles, som alligevel udløb snart. Prisen var 15000 i economy, 18000 i premium economy og 25000 i business. Da jeg havde lige lidt over 18000, og jeg alligevel havde tænkt mig at benytte et andet program til oneworld-point fremover, var valget enkelt. Udover de 18000 miles kostede billetten HKD353, svarende til cirka 271 kroner, i skatter og afgifter.


    Check-in

    De fleste flyselskaber, der flyver fra HKG, tilbyder city check-in. Det kan ske på Kowloon Station eller Hong Kong Station (de to stationer downtown, der betjenes af Airport Express-toget), og kun hvis man også tager toget til lufthavnen. Man skal købe billet for at komme hen til check-in-skrankerne.

    En enkeltbillet til HKG koster HK$90 fra Kowloon og HK$100 fra Hong Kong Station. Man optjener 75 AsiaMiles, hvis man køber billetten online. Der er visse grupperabatordninger.

    En af fordelene ved at flyve Premium Economy er, at man har designeret check-in. Det var der dog ikke på Kowloon Station. Her var der én skranke til First, én til Business og én til Economy og Premium Economy. Problemet var dog ikke så stort, idet der kun var en enkelt person, der var ved at checke ind ved economy, så jeg fik klaret mit forehavende ved Business-skranken.

    Kufferten blev afleveret, og jeg havde kun min håndbagage at holde styr på på turen til lufthavnen. Togene går hvert 10.-12. minut, og turen tager 20 minutter fra Kowloon. Toget var godt fyldt denne fredag formiddag, men jeg var heldig at finde en ledig siddeplads.

    Jeg ankom til HKG et par timer før afgang, så jeg gik af nysgerrighed forbi Cathay Pacifics lufthavnscheck-in område, hvor særligt First-området imponerede.

    Security og paskontrol blev klaret på få minutter.

    75 minutter før afgang fik jeg en email fra Cathay, hvor de informerede mig om, at min flyafgang ville blive opereret af et fly uden Premium Economy, og at jeg ville blive kontaktet nærmere om dette. Jeg skyndte mig naturligvis til servicedisken ved gate 20/21, hvor jeg henvendte mig, og efter at have forklaret min situation, fik damen lynhurtigt maskinen til at spytte et nyt boardingkort ud, hvorpå der stod Business Class. Skrankedragen fortalte mig at gaten stadig var nummer 30, og så skrev hun med kuglepen ”N/L” på boardingkortet. Mine hjerneceller, der stadig var plaget af jetlag, regnede dog lynhurtigt ud, at det muligvis kunne betyde ”No Lounge”. Jeg marcherede alligevel mod The Cabin loungen ved gate 23, men som frygtet blev jeg walked. (jeg havde på daværende tidspunkt ikke Oneworld-status).

    Jeg havde fået sæde 12A, og jeg foretrækker egentlig som udgangspunkt gangsæder, men jeg havde i mellemtiden checket hvilket fly, der i stedet skulle flyve i dag, og det var en A330 med regional konfiguration. Og her skulle 12A være første række, så det ville på de fleste andre fly svare til 1A. Og så var jeg ikke utilfreds.

    Cathay sælger produktet sådan her: https://www.cathaypacific.com/cx/en...s/business-class/regional-business-class.html

    Boarding

    Et dobbelt køsystem blev håndhævet, så for Business-passagerer var der i praksis ingen nævneværdig kø.

    Sædet

    Det viste sig at seatguru tog fejl, og den forreste række på denne type A330 var række 11. Så jeg havde altså fået en vinduesplads på anden række. Min sidemand i 12B var en stor fyr af ukendt asiatisk nationalitet. Crewet var helt i top, og selvom der kun var omkring 5-6 ledige pladser i kabinen, var 18AB ledige, og jeg blev proaktivt spurgte om jeg ville derned og sidde. Et tilbud jeg tog imod. Hvorfor lige jeg blev spurgt, og ingen andre, vælger jeg at tillægge mit attraktive udseende, der måtte have faldet i purserens smag.

    De A330'ere, der har Premium Economy, har en international businessklasse, mens de der ikke har, er dem af ældre dato, og her er det et knapt så komfortabelt sæde af typen ”regional business”. Det er helt fint på sådan en relativt kort tur, hvor man alligevel ikke har behov for en flatbed.

    Service ombord

    Allerede før afgang blev der serveret champagne og andre irrelevante drikkevarer. På dette tidspunkt havde jeg ikke set hverken flaske eller menu, så jeg var faktisk lidt i tvivl om det rent faktisk var champagne. Smagen var metallisk og hvis den skulle have nogle af de frugtnoter, som jeg senere skulle læse om i menuen så ville jeg måske eftertænksomt beskrive dem som overmoden blomme på grænsen til råd. Mærket viste sig at være Billecart-Salmon Brut. Et mærke som jeg ikke havde hørt om før, men jeg nu vil gøre mig umage for ikke at komme i indkøbskurven fremover.

    På papiret ser menuen fremragende ud, men på trods af at jeg elsker krabbekøb, var forretten en skuffelse. Og hvis jeg havde haft bind for øjnene når jeg smagte, havde jeg aldrig gættet hvad det var. Det eneste der havde en lillebitte smule smag i forretten var den lille soltørrede tomat.

    Valget af hovedret var ikke let. Jeg var på vej til Thailand, så jeg skulle jo nok få rig lejlighed for at få red curry i forskellige variationer, så den udelukkede jeg hurtigt - selvom den lød tiltalende. Nu er det sådan at de faktisk ”displayer” retterne på en vogn, hvorfra man så vælger, og det gjorde udslaget. Fisken så ikke så tiltalende ud som lammet. Igen skulle jeg dog blive skuffet. Lammet smagte som det ikke burde. Præcis på den måde, som hvis det smagte sådan første gang man spiste lam, så har man ikke spist lam siden. Og der var også helt klart for lidt sovs.

    Den drikbare Fox Creek McLaren Vale Shiraz 2012 med skruelåg imponerede heller ikke.

    Nu var der bare desserten tilbage. Her fik man valget mellem to slags Häegen-Dasz is; vanilje eller cheesecake-smag. Jeg valgte det første. Og bad om en kop kaffe og et glas portvin. Lad ingen tvivle: Jeg elsker portvin. Men denne Dow LBV 2009 var heller ikke imponerende; omend den alligevel var dagens bedste, eller måske rettere mindst skuffende, oplevelse.

    Nu lyder det måske som om at det servicemæssigt var en skuffende flyvetur. Det var det helt klart også gastronomisk. Men crewet var helt i top. Weltklasse faktisk. Søde, smilende, proaktivt hjælpsomme, vittige. Der var i businesskabinen fem stewardesser til omkring 35-37 passagerer. Af disse fem var en eller to thaier, resten cantonesere. Begge piloter var i øvrigt australiere, så vidt jeg kunne høre.

    Underholdning ombord

    Højkvalitetsmagasiner som Monocle, Bloomberg og The Economist var til rådighed, ligesom et ret bredt udvalg af tv-serier og musik var tilgængeligt på de individuelle skærme. Af ukendte årsager var der dog ingen spillefilm i underholdningssystemet. Og man havde tænkt at passagererne alligevel ikke kunne nå et se en hel film på så korte ruter, står hen i det uvisse.
     
    tbh, Kristian, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    På falderebet kommer en sidste TR

    LX JFK-GVA i C (A330-300)

    Så er ferien desværre på hæld, og i går aftes gik turen hjemaf efter 6 dejlige dage i NYC området. Vi boede hos nogle gode venner i Mamaroneck (Westchester County), og besluttede at tage et lokalt shuttle-selskab til lufthavnen, da det var halv pris af Taxa/Uber. Shuttle ankom til tiden og vi var sidste stop på opsamlingen, så vi var i JFK T4 ca. 1 time efter - god value for 63 $! Der var ca. 2 t 30 m til afgang, men allerede en masse der tjekkede ind hos Swiss'es mange aftenafgange. Der var dog ingen kø i Business-køen og vi fik hurtigt afleveret kufferter og fik boarding pass.

    Security var kaotisk, men da vi først fandt Fast track (aller yderst til venstre) gik vi pænt forbi den ellers massive kø og ind i LX Business lounge. Den var proppet ved ankomst, særligt med ventende passagerer fra EgyptAir ned børn der råbte og skreg. Vi fik dog også hævet stemmerne da en dreng valgte at spytte i en hel række af sæder. Vi fik det stoppet, men fik så et vredt "behave" af hans mor.. vi måtte åbentbart ikke irettesætte :S nå nå, men håber han bliver opdraget på et senere tidspunkt.
    Efter EgyptAir-flyet boardede var loungen straks mere stille (stadig med spytklatter i nogle af sæderne!) og det blev til lidt pastasalat og en Corona.
    2015-08-30 17.44.53 HDR.jpg 2015-08-30 17.45.10.jpg

    Gaten lå ca 5 mins fra loungen, og ved boarding kunne vi pænt gå til venstre ind i den lille businesssektion med rækkene 4 & 5. På forhånd havde jeg valgt sæder, og ændret dem med 24 t til afgang, da nogle af deres prefered (HON/SEN only) sæder bliver frigivet til os andre dødelige - så sæde 4A (Throne Seat) ventede mig til den ca. 7 t flyvning
    Her er billeder i Full-flat og i oprejst tilstand (det sagde hun også i går)
    2015-08-30 21.14.44.jpg 2015-08-30 18.52.26.jpg
    Sædet var ikke så behaligt i take-off position, men trods det smalle sæde, var det utrolig komfortabelt i full-flat - så kunne nemt sove 4 t på turen.
    Men tilbage til servicen:
    Kort efter blev der serveret Duval-Leroy champagne (smagte udemærket, men ville aldrig give 350 kr flasken som den står til på Vivino) og vi kunne vælge ønske morgenmad/vækning til 1,5 t før ankomst - fin detalje.
    Turen bar meget præg af det var en red-eye, så vi skulle også vælge hvilken hovedret vi ønskede fra menuen:
    2015-08-30 19.04.18.jpg 2015-08-30 20.19.17.jpg 2015-08-30 20.49.36.jpg

    Jeg valgte torsk, som var utrolig velsmaggende, og med cheesecake + nespresso decaf til dessert. Dog var portionen ret lille, og da jeg spurgte om en ekstra ret havde de kun beef tilbage - hvilket jeg ikke spiser. Der var igen heller ikke noget pantry hvor man kunne tage ting undervejs - dog kom de rundt med Swiss chocolates som var rigtig gode :)
    Crewet var af en ældre årgang og hårde i det, men leverede en udemærket service.

    Efter maden sad jeg lidt med computeren og forberedte nogle slides. Der var fin plads i throne-seatet og 110/220 v stik lige ved sædet. IFE virkede dog ret outdatted med lille langsom skærm uden touch og med et begrænset udvalg af film - så det blev kun et til afsnit Big bang theory før sengetid. Der er heller ikke WiFi på flyet - dog får de det i deres nye 777, selvom det sikkert bliver betaling.
    2015-08-30 19.21.07.jpg

    Sov glimrende inden vækning præcis 1,5 før estimated arrival - dog kunne jeg godt savne en ordentlig dyne (selv SAS Plus har en bedre!). Morgenmaden var dog en kæmpe skuffelse med kedeligt brød/croissants og syrligt frugt. Så nippede lidt til det da jeg havde shorthaul C fra GVA til CPH.
    2015-08-31 01.43.49.jpg

    Nå men vi landede til tiden og kom med en "business-bus" til immigration. GVA SEN lounge var ikke noget at skrive hjem om, men kom fint til CPH på den efterfølgende tur til CPH. Det var sjovt at være foran "gardinet" igen :)

    Denne tur afslutter min lille oplevelse med C hos LX/LH som må siges at være SAS konkurrenter. Jeg havde aldrig troet jeg skulle sige det, men jeg glæder mig næsten til at sætte mig i en SAS longhaul igen. Både LH/LX har solide C-produkter, men jeg mener sagtens SAS kan hamle op med disse. Derudover er personalet en stor del af oplevelsen, og der kan både LH/LX lære noget af vores ellers forhadte skandinaviske venner :)

    Note: Hele turen var i øvrigt booket i P, så får 1875 + 3900 + 3900 + 800 = 10.475 EB-points for rejsen, og har nu 55k statuspoints 4 mnd inde i min periode :D
     
    tbh, Kristian, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Fedt - den tur tager jeg i aften - men har ikke kunnet få samme sæder, da C er godt proppet og de sæder aldrig blev frigivet.
     
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    De frigives ved online check-in! Men det kræver jo de ikke er taget inden da :) god tur med LX23
     

Del denne side