Rejsegadget - OnePlus X med plads til 2 SIMkort

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 11/11/15.

  1. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ingen invites nødvendig de næste 2 dage!
    Min nexus 4 døde totalt i går, og er tilbage til min meget gamle HTC desire... Havde egentligt håbet på at vente til en ny runde af telefoner, men nu står valget lidt mellem Nexus 5x (4000 kr) og en oneplus...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har sendt min Oneplus X tilbage igen og bruger foreløbig min Nexus 5. Det var faktisk en virkelig svær beslutning.

    Skærmen i OPX er FANTASTISK og den er bygget super lækkert. Men savnet af 5Ghz netværk og trådløs opladning blev hurtigt for stort, og kameraet manglede OIS hvilket gjorde HDR billeder lidt svære at tage.

    Havde ellers lige købt et 64gb SD kort til den. Min Nexus 5 har kun 16gb, hvilket er for lidt, så tror jeg ender med en Galaxy S6 Edge.

    Min ven som købte en da skærmen på hans iPhone 5 gkk i stykker er totalt glad for sin OPX, men der er jeg altså lidt mere en tech nørd
     
    clager og tbh "Synes godt om" dette.
  4. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg er på nexus 5x. Super tlf med 32 gb og fingerprint til at låse op
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nogen der er lige ved at tage en smuttur til USA? $380 (+tax) i f.eks. best buy vs 4.000 DKK for neuxs 5x.... & de tager ikke diners hos google!
     
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Argh, nu var jeg lige ved så at hoppe på oneplus two (skal ikke bruge invites mere), 3118 kr med et cover, og så forhåbentligt ikke meget mere end en uges levering, skulle dog stadig skifte til nano sim (samme problem med Nexus 5x).
    Pris for levering, 150kr eller 185 kr for ekspress. Så skal man betale med paypal, hvilket jeg generelt aldrig er glad for, men tænkte fint hvis det virker nogenlunde, nu vil jeg bare have en ny telefon. Det skal så betales i USD med en kurs på 6,51488, og så lige 2% ekstra på fra diners.
    Det kommer lige til at koste i hvert fald 200 kr oven i, og så røg prisen inkl levering og betaling fra 3118 og op til over 3500 kr. Tilbage på bar bund om hvilken telefon det skal være igen. Jeg er vist for nærrig, men sådan noget irriterer mig virkelig.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har Oneplus X invite hvis nogen er interesseret
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Endte med en Nexus 5x til 3699 i elgiganten, betalt med Diners. Blev tilbudt 900 kr i rabat for at tegne abonnement med TDC, bundet i 6 måneder til 149 per måned (2 timer& 3gb, eller måske var det omvendt), men synes hverken det var nok data, eller at jeg havde lyst til besværet med at skulle skifte nummer først til TDC og så væk igen efter 6 måneder, så det takkede jeg nej til.
     
  9. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Jeg betaler 109 for 16 gb og 10 timers tale. hos Telmore.
     
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    79kr for 12gb/10 timer, oister. Billigt, men ellers ikke specielt anbefalelsesværdigt. Men jeg var heller ikke fan af Telmore.
     
  11. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Telmore kører ellers på TDC netværk.
     
  12. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har fullrate erhverv (justfone var det før) med kø funktion, vis hemmeligt nummer, omstilling af opkald, visuel voicemail der sender til email, vip liste m.fl. til 125 for 10t/10gb. Det er ret fint på TDCs netværk.
     
  13. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    BiBoB har også crazy 10t / 30GB til 109 hvis man bruger meget data :p
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.

Del denne side