Rejsemontørens Rejselog

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Nj4220, 28/6/17.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ja der er aldersdiskrimination i rejseloggen... :mad::eek::rolleyes:

    Havde det været hinsidan, havde det været krænkende!
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    He, he. Vi, der er meeeeget over 40 lytter igen og igen til Mark Knopfler og Dire Straits´s TICKET TO HEAVEN.
     
    Peter F., SophieHendriksen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Vi sidder faktisk ved morgenbordet nu og snakker om at køre derud, den har været oppe og vende flere gange, så mon ikke vi ender derude :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Jeg har været en del af den slags steder, men Battlefield Vegas er noget specielt med helikoptere, kampvogne og andre militære køretøjer, og personalet er veteraner i uniform. Ret gennemført koncept. Man kan også blive hentet - gratis, mener jeg - i en mandskabsvogn.
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    165
    "Synes godt om" modtaget:
    356
    Point:
    63
    Been there done that :)

    Du ringer og aftaler hvornår de skal hente dig i en Hummer hvor du sidder på sæderne bagerst. De dudes der henter dig går med gun osv. Så ganske gennemført. :D

    Derude kan du skyde med alt incl. Automat våben.

    Tip: prøv en 50 cal. sniper. Den er der smæk på :D:D:D
     
    PENSIONISTEN, jakobv84, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Update: Vi var ude på T&T's udendørs skydebane igår og fik hver skudt med ialt 4 forskellige pistoler, 5 rifler og 50 cal. Sniper riffel. Alt sammen til den nette pris af 120$ pr mand, da min bror er MP'er fik vi militærrabat på alle mand :)

    Billeder og info på de våben vi fik skudt med i del 2.
    Der kommer også beskrivelse af Heart Attack Grill :)
     
    asf, SophieHendriksen, Nicki Lolk Sørensen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    VEGAS BABY!! Del 2 af 2

    Puha, hvor faen kom vi fra, det føles som om alle dagene blender sammen når man er i Vegas :)

    Nå, men vi var jo ude og skyde på T&T tactical shooting range, fandt et tilbud på Groupon, tjekkede lige hurtigt trustpilot og ringede til T&T og spurgte om de havde plads til 4 mand og om de kunne matche prisen.

    "No problem Sir, see you in 4 hours" tjek :)

    Vi kørt derfor, efter middagsmaden var indtaget, ud i Vegas indoor outlet center, det udendørs var simpelthen ikke til at holde ud. 122 fahrenheit :eek: (50 grader)

    Efter lidt shopping og point til mastercardet, gik turen ud af byen og op af bjergsiden til skydebanerne.
    Til vores glædelige overraskelse havde han linet en hel masse forskellige våben op, endda mere end der stod på hjemmesiden :)
    Vi skød med følgende:
    Pistoler: Glock 17, Beretta, FNH-9 og Glock Carbine - 50 skud hver (10, 10, 15 og 15 for mit vedkommende)
    Maskingeværer: M4 AR-15, AK-47, M-16, 5.56 NATO og Scar 17S Heavy (Specialoperations Combat Assault Rifle) - 65 skud hver (15, 20, 15, 10 og 5)
    Sniperiffel: BARRETT M99 .50 CAL (1 skud)

    Sindsyg fed oplevelse og en rigtig herre tur vi endte med at have den dag, sniperriflen løftede mig fra stolen så meget rekyl var der i den :) Hvis man kunne ligge video op havde jeg gjort det, men i må nøjes med billeder.

    Tog med er skud i halsen endnu et stik i trekampen mod min bror og kammerat, 2-0-0 nu inden sidste disciplin som bliver i battercage i LA, hvor vi skal se hvem der kan slå flest hits i et baseballbur.

    Næste post omhandler vores besøg på heart attack grill! :) ;)
     

    Attached Files:

    PENSIONISTEN, Henry, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    VEGAS BABY!! Del 2,2 af 2

    Heart Attack Grill - Fremont Street !

    Stedet hvor light produkter er bandlyst, stedet hvor du kan vælge en menu bestående af: Burger, bajer, shots og cigaretter, stedet hvor de bekæmper anoreksi! (No shit, de har et kæmpe skilt "fighting anorexia since 2005")
    De er bindegale og som om det ikke er nok, så blir du ved indgangen iklædt en hospitalsdragt/kittel og ført til bords af en ung dame i nedringet sygeplejerske kostume.
    I vores tilfælde var tjeneren en lille blond dværg, skide sød og rar :)

    Nå, men nu var vi her jo og som tidligere beskrevet har de den helt store kaloriebombe, en 8 dobbelt burger!!!
    Den snuppede jeg og min kammerat selvfølgelig, evigt overbevist om at den skulle vi nok klare - no way José! Jeg nåede 5 af 8 lag og min kammerat lidt mindre, vi var ved at sprænge og måtte gi op!
    MEN!! Når man ikke spiser op på heart attack, så står den på spanking til offentligt skue. Der er lavet et stativ hvor man stiller sig og stikker numsen godt ud, hvorefter sygeplejersken slår dig 3 gange med et "dingbat" træbat i røven og ikke sådan for sjov slag, men slag så hårde at selv de andre gæster får lidt ondt i sjælen :)

    Der er forresten den regel at vejer du over 350 lb, så spiser du gratis!
    Yes, i læste rigtigt, de har en vægt oppe på en scene så alle kan se med når de tykke mennesker vejer sig, for at.... ja, blive endnu tykkere.
    Sådan en gut kom ind samtidig med os, vi blev seated, han sendt op til officiel "indvejning" 358 lb, sirener, rotérblink og folk der klapper og hujer og hepper "tillykke, du har spist dig så tyk, at det er livsfarligt, her er din præmie - flere burgere" ONLY IN AMERICA :)

    Ude af HAG igen og en tur op ad altid underholdende Fremont Street, den gamle del af Vegas.
    Stedet hvor det hele startede, hvor Golden Nugget ligger, alle gadegøjlerne holder til og hvor der altid er musik og glade dage :)
    Et must see hvis i bevæger jer til vegas, 100 gange sjovere og hyggeligere end The Strip.

    Jeg takker af og siger godnat, nu er vi i LA og imorgen går turen i Universal Studios

    Stay tuned.
     

    Attached Files:

    mhsalv, jespersm, PENSIONISTEN og 12 andre "Synes godt om" dette.
  9. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    kæft det fedt !! for en herretur:) tak for du deler
     
    PENSIONISTEN, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Den vilde tur og jeg har allerede læst og se billedere flere gange - tak fordi du deler det med os :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Klasse læsning! Fedt at du deler det—ser frem til resten af turen :D
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Los Angeles, California - US & A

    Forleden ankom vi til Los Angeles (d. 18/7)

    Huskede den som en hel del køligere end Vegas og jeg huskede heldigvis rigtigt.
    Efter 6 dage i Vegas med 45+ var det dejligt at komme til LA og en temperatur omkring de 30 :)

    Den første dag ankom vi hen ad aftenen og havde i den forbindelse booket os ind i en penthouse lejlighed downtown for en enkel overnatning.
    Vi havde i øvrigt nogle dejlige dage i Vegas og må sige at Mandalay var et virkelig lækkert hotel, dog ret pricy i forhold til mange andre.

    Nå, men downtown LA. Vi var efter checkin ude og få os nogle øl og ellers slappede vi af oppe på tagterrassen og nød udsigten over den oplyste by, mens vaskemaskinen klarede det beskidte tøj.
    Tidligt til køjs og dagen efter brugte vi egentlig det meste af dagen i bilen, vi så forskellige dele af byen, spiste på lokal jødisk restaurant "Ta Eem" virkelig virkelig lækker mad!
    Derefter kørte vi op forbi alle dem som har flere penge end os selv :cool:
    Bel Air, Beverly, Hollywood Hils og alle de andre dyre gader.
    Vi lagde os på hjul af en tour bus og så forskellige kæmpe hytter.
    Jennifer Aniston, Michael Jackson familiehus, playboy mansion etc etc.

    Da vi var ved at være trætte af at kigge på alle de huse, vi alligevel aldrig får vendte vi næsen mod Hollywood skiltet.
    Ret meget trafik op af bjerget, men den skulle jo lige hakkes af på listen :D

    Nede af bjerget og næsen mod Calabasas, hvor vi bor indtil d. 23/7, hvor de andre flyver hjem og kæresten og jeg flyver til Tahiti, Franks Polynesien.

    Igår var vi i Universal Studios Hollywood, jeg var den eneste der havde været der før, så havde set det meste, dog havde de bygget et Harry Potter univers.
    Har ikke selv set andet end 1'eren, men imponerende hvad de har bygget det er det altså.

    Vi blev ved indgangen tilbudt front of line pass til 140$ ekstra (oven i de 120$ det i forvejen koster)
    Vi takkede pænt nej selvom der var ret crowded.
    Sidste gang havde min kammerat og jeg det, hvilket var super lækkert, men jeg lagde også mærke til at de havde single riders køer, som ofte gik lige så hurtigt som front of line.
    Dem brugte vi og stod max 15 min i kø til forlystelserne, hvor køtiden ellers var 60-80min på flere af tingene.

    Vi så det altid imponerende Waterworld show, som er et must hvis man besøger Universal. Ellers slendrede vi bare lidt rundt og nød de imponernde ting de har fået banket sammen derude :)

    Orker ikke at skrive mere lige nu, men der kommer nok en kort anden halvleg en af dagene fra LA.

    Stay tuned
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 22/7/17
    Henrik Olsen, mhsalv, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Los Angeles, California - US & A

    Dagene flyder efterhånden sammen, hvad gjorde vi hvornår :)???!?

    Vi er færdige med LA for denne gang og har set en masse forskelligt. Som tidligere nævnt, Universal, Hollywood og de sidste dage Beverly, Santa Monica Pier, Long beach og Malibu beach :)

    Vi har set ret mange ferrarier, ret mange lamboer, endnu flere porscher og ekstremt mange Maseratier.
    Der er virkelig mange mange penge i den her by og mange utroligt flotte huse.
    De rige har det godt i LA, de fatigge not so much!

    Nu har vi forladt Calabasas, en virkelig flot by udenfor LA, hvor de rige og kendte har deres eget indhegnede bjerg, Hidden Hills, hvor vi en dag prøvede at køre op, men kom til en bemandet port med bevæbnede vagter, som pænt bad os køre modsat vej igen :)

    Nu sidder vi i lufthavnen og skal boarde flyet til Tahiti om 20-30 min

    Stay tuned, next up is French Polynesia
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, klausbm, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    2017 Flyvning 31: Los Angeles - Papeete Eco

    Idag sov vi længe og stod først op kl 09:00 for at køre ud og spise morgenmad hos vores "favorit" sted de 5 dage vi boede i LA.
    Cornee Bakery Calabasas, utroligt god morgenmad til 10-15 penge pr mand (inkl. Kaffe)
    Da morgenmad var indtaget kørte vi tilbage til hotellet og pakkede sammen inden vi i god tid kørte mod lufthavnen.
    Vi ankom til lufthavnen kl 12 og flyver først om 15 min. (16:25)
    Vi fil afleveret bil, tjekket ind og igennem sikkerhed på ca en time, det tog ca en halv time at komme fra rental og ind. Så rimelig effektiv indtjekning og security.

    Nu sidder vi i flyet, 34A window og 34B isle i en 2-4-2 konfiguration og venter på at taxi ud.
    Jeg går nu under radaren de næste 8 timer, update kommer når vi engang er på plads og tjekket ind på hotellet, Manava Suite Resort Tahiti.

    Stay tuned...
     

    Attached Files:

    mhsalv, Henry, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ser frem til denne del af turen! Meget nostalgisk - 10 år siden til september jeg selv var derude på bryllupsrejse.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Tahiti, Fransk Polynesien

    Update!
    Så er vi velankommet til Manava Suite Resort Tahiti.
    Vi landede til tiden kl 22:30 ca med en flot flot indflyvning, hvor hele byen lyste op i natten.
    Hurtigt af flyet, hurtig bagage udlevering og hurtig paskontrol.
    Alle folk virke glade og laidback her, men er samtidig meget effektive.
    Vi tog en taxa ud til hotellet og blev kørt af en skøn lokal dame i 50'erne.
    Hun fortalte vidt og bredt om de gode spise steder, lærte os lokale gloser og var meget imødekommende og rar.
    15 min senere og 35 dollars fattigere var vi på hotellet.
    Der kom en og hjalp med bagagen og vi gik over for at tjekke ind. 2 min tog det og så var vi på vej mod vores suite.
    Bagagen var allerede på plads, så vi tissede lige af og gik ud mod en af de nærliggende foodtrucks som taxi mama havde anbefalet for at få lidt natmad.

    Igen blev vi mødt af lutter smilende og hjælpsomme mennesker og vi fik os en kææææmpe skude lokal mad med noget nudler, grønt, ris og kylling, smagte fantastisk.

    Godt mætte var vi klar til at gå i seng, så vi var klar til at se solopgangen her til morgen og her sidder vi så nu. I badekåbe, kaffen i hånden og udsigt ud over vandet og Moorea.

    Så snart vi får løsrevet os skal vi ned og have morgenmad og senere ud og dykke.

    Fortsættelse følger

    Stay tuned...
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, tbh, Schlandy og 8 andre "Synes godt om" dette.
  17. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Tahiti, Fransk Polynesien

    3 dage gået og det er nu ved at være tid til at tjekke ud fra Manava og forlade Tahiti, next up er Moorea, hvor vi har booket en hytte på stranden hos Manava Beach Resort & Spa.

    Vi har haft nogle dejlige dage på Tahiti og har set en masse lokalt.
    Vi var på den dejligste sandstrand, Vaiava.
    Kørte med den lokale bus, Le Truck, som kommer når den kommer, ingen faste tider og ingen faste holdepladser. Vi "dingede" 3-400m før holdepladsen tæt på vores hotel, hvorefter chaufføren bare blinkede ind og satte os af på motorvejen :)
    Vi traskede op af en skråning og væk fra motorvejen, for at se bussen holde 400 længere nede.... ved bus stoppestedet :)

    Vi havde vores første dyk her på Tahiti med Topdive, super god oplevelse, masser af fisk, 2 skibsvrag og en flyvemaskine fik vi set under overfladen. Fik desværre ikke mit go pro med, da det egentlig skulle have været refreshing course, men da vi havde samlet vores udstyr mente han godt vi kunne dykke et alm dyk.
    Det blev derfor et fuldt dyk på 45 minutter og 12-14m i lagunen ud for Intercontinental hotel.

    Lige straks tjekker vi ud og tager en taxa ned til havnen, hvor vi snupper færgen over til Moorea. Man kan også flyve, men færgen tager 50 min og flyet 20min + bagage osv, så vi vurdere at det nok var nemmere at sejle.
    De lokale anbefalede i øvrigtig også færgeturen, da indsejlingen skulle være virkelig flot (billeder følger).

    Stay tuned...
     
    Henrik Olsen, asf, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Moorea, Franks Polynesien

    Vi ankom til Moorea med færgen som de lokale havde anbefalet og som lovet var det en virkelig flot indsejling, høje grønne bjerge som toner sig op af havet, virkelig smukt landskab.
    Da vi var kommet i land prajede vi en taxa pg satte kursen mod vores hotel.
    Manava Beach Resort & Spa, hvor vi havde booket en hytte på stranden helt ned til vandet.
    Jeg er vild med taxa chaufførerne hernede, glade og informationsrige ældre damer, nogle er over 60 og de har altid en masse at dele ud af :)
    Vi ankom til hotellet, hvor vi blev mødt af en smilende og imødekommende receptionist.
    Han havde kølige håndklæder og lokal lemonade mens vi ventede på check in.
    Han fik vores pas og alt imens vi drak ud klarede han resten inkl bagage transport til hytten. Derefter fik vi en omhygelig guidet rundtur på ressortet. Alt fra restauranter, spa, dykning osv blev anvist så der ikke var noget at være i tvivl om, virkelig god service.

    Hytten var lige som på billederne, helt perfekt!
    Med 5 meter til vandet og udsigt over vandet kunne vi ikke sætte en finger på noget.
    Morgenkaffen på terrassen her var helt sikkert noget specielt :)
    Den første dag gik med ren afslapning, lidt snorkling ud for hotellet og om aftenen var vi til grillbuffet i hotellets restaurant, hvor der også var underholdning med dans og sang.
    Maden var lidt pricy 140.000 xpf eller ca 140$ for to personer, men underholdningen gjorde det pengene værd. (Maden var OK, hverken mere eller mindre)

    Igår var vi på jetski tour fra morgenstunden i et par timer og det er indtil videre hele turens højdepunkt.
    Vi så nogle smukke laguner, cooks bay og Tiki og det var i sig selv virkelig flot.
    Dog var det sidste stop, det som gjorde at turen strøg helt i top!
    Shark encounter og stingrays :)
    Vi stoppede og tog snorklerne på, hvorefter vi i en halv times tid svømmede rundt blandt stingrays og black tip hajer, det var helt og aldeles fantastisk - mon Bora Bora kan toppe denne dag!

    Efter jetski tour lejede vi en scooter og tog på opdagelse på øen :)
    300kr og så havde vi en scooter i 8 timer.
    Vi kørte rundt langs kysten af den simple årsag at det er eneste vej rundt.
    På vejen stoppede vi og fotograferede laguner og strande, men vi svingede også en tur op i bjergene efter anbefaling af scooter udlejeren.
    Han havde anbefalet at vi drejede op og så Belvedere, som er et udkigspunkt oppe i bjergene, hvor man får et kig ud over lagunerne.
    Der drejede vi op og ad snørklede veje nåede vi toppen, hvor en lokal gut stod og solgte kokosnødder. Vi købte et par og nød udsigten fra det højst offentligt tilgængelig punkt på øen, mens vi sippede af vores kokosnødder.
    Efter denne forfriskning fortsatte vi vores tur og kørte derefter hele vejen rundt om øen. Da vi havde været hele vejen rundt, fik vi den "smarte" ide at køre et stykke rundt igen for at komme til en flot strand.
    Halvvejs igennem den fantastiske ide kom et lokalt regnskyl. Vi var GENNEMBLØDTE på 2 min, men vi havde da heldigvis badetøj på.
    Nå, men vi vendte altså om og kørte til en fransk strandcafé, hvor vi kunne sidde i tørvejr og nyde en god aftensmad, mens vi kiggede ud over vandet og de mange flotte både, som hvert år kommer hertil for at deres bid af paradis.

    Om 30 min tjekker vi ud og kører mod lufthavnen for at flyve til Bora Bora

    Moorea og Manava, you've done great!
    Billeder følger så snart der kommer internet :)

    Stay tuned...

    Update: Nu med billeder af Moorea og hotel :)
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 30/7/17
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  19. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Bora Bora, Fransk Polynesien

    Wooooooooow!
    Så ankom vi sgu til det rigtige paradis, glem al det vrøvl om at Moorea var paradis, det trækker jeg tilbage :D

    Vi kom til Moorea lufthavn, en lille bitte bygning var check in, souvenir og alt i ét.
    Der var ingen security og vi skulle bare være på flypladsen en halv time til en time før.
    Vi havde bestilt transport gennem hotellet og vi blev der hentet i en spritny Porsche, så vi ankom med stil i lufthavnen.

    Vi fløj med en ATR maskine ala den fra BLL-CPH og det var ganske udmærket.

    Indflyvningen til Bora Bora var ubeskriveligt flot, aldrig set en flottere landingsbane :)
    Bora Bora lufthavn ligger på sin egen ø og for at komme til og fra skal man med båd.
    Ankommet i lufthavnen henvendte vi os i skranken, hvorefter vi fik blomsterkranse om hovedet og derfra sørgede Conrad personalet for alt og vi så først bagagen igen, da vi fik anvist vores værelse.

    Nå, men vi hoppede i Conrada båd og sejlede 25-30min, tror jeg, mod hotellet :)
    Husker ikke helt tiden, da jeg egentlig bare sad og spejdede ud over vandet og nød hele situationen.
    Velankommet til hotellet fik vi en forfriskning og en klud, mens vi klarede papirarbejdet.
    Han spurgte endda om HHonours nummer på trods af at vi har booket igennem Hotels, blir spændende at se om der kommer point. :)
    Efter check in fik vi en udførlig rundvisning på øen i golfbil, som ikke efterlod nogen tvivl om hvor alting var - skønt!

    Havde inden vi rejste herned skrevet et ønske til Conrad om, at vi gerne ville bo så langt ude i "vandet" som muligt.
    Da golfbilen stoppede var det ved den sidste af vores kategori og vi kan ikke komme længere ud, super service af hotellet. :)

    Den første dag gik med at udforske alt hvad hotellet havde at byde på og så en træning inden aftensmaden, som blev indtaget på en af ialt 5 restauranter her på resortet. Kinesisk blev det til og det smagte virkelig virkelig godt 5 stjerner herfra.

    Efter aftensmaden gik vi ud på docken, hvor der ligger endnu en restaurant/bar og hvor de har opbygget koraller under glasbunden og installeret lys for at trække fisken til om aftenen.
    Der fik vi nogle drinks og er par øl, mens vi hørte livemusik et par timer. Matt Hurrell hed bandet/solisten, de var nu to. Det var super god musik og utroligt flot at sidde og kigge ned i set oplyate vand. :)

    Time to hit the bed! På hovedet i seng og tidligt op og træne for derefter at få en masse nye indtryk ;)

    Ha' det godt i den dejlige danske sommer o_O

    Stay tuned...
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, mhsalv, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  20. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Lidt flere billeder.. :)
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, mhsalv, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side