Her hælder mest til at være enig med Rejsemontøren @Nj4220. Når man flyver SAS som gerne vil fremstå som dem der gør lidt ekstra (ikke altid), så har man også en forventning til selv rejseoplevelsen. Og jeg må sige at noget af det materiel de hyrer ind som erstatning er langt fra hvad man kan forvente af SAS/ SAIL, Atlantic dog undtaget. Var selv med en indhyret Jet Time i sidste uge som har set bedre dage.
Selvfølgelig må man have forståelse for at i den situation som Tanten selv har bragt sig i er en nedslidt maskine bedre end ingen afgang. Men se nu og få løst de bemandingsproblemer Rickard man.
Er det en katastrofe? Nej ikke forhold til Chilener problematikken, men flyver man ofte og rammer ind i de maskiner ligeså ofte med ringe benplads og hattehylder og samtidig trænger til en kærlig hånd så er det da forstyrrende for premium oplevelse og ofte premium pris..
Ofte er flyene forsinket fordi logistikken og rutinerne ikke er på plads, fordi de netop er hyret ind for en kortere periode og derfor ikke bliver fortrolige med SAS rutiner og service.
Vælger man nogle af de billige konkurrenter forventer man jo det værste mht benplads etc, dog er flyene ofte nyere
Jo, det er noget rod - til at leve med? Ja, men for os der rejser ofte vi vil bare have at tingene fungerer og kører på skinner.
Jeg er gammel nok til at fløjet med MD 80/ DC9 og savner dem helt vildt, men skulle jeg med en i dag på en død kedelig standard forretningsrejse ville jeg nok forvente at den var opgraderet. Var det et eller andet eksotisk sted ville det jo nok være en del af oplevelsen.
Senest redigeret: 26/9/18