Roger.ai - Betal betal regninger med kreditkort

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af HenrikAmby, 27/3/17.

  1. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Ja, havde samme problem. Scanned regning fra sidste måned i stedet, rettede beløb og valgte betal nu. Gik lige igennem. :)
    Men ved ikke hvorfor man ikke kan flere gange med samme regning/girokort. Prøv i morgen, kan være de bare har lukket for flere forsøg samme dag, men kan nu ikke se hvorfor?
     
    Ali Taran, Henry og Mikael Munk Hansen "Synes godt om dette"
  2. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Du skal bare vente til dagen efter - virkede for mig :)
     
    Ali Taran, Christianbp17, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Jeg prøver igen imorgen :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Ja, har præcis samme problem med en regning fra BN. Det må være noget nyt de har indført...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Det virker stadig ikke idag. Har også lige prøvet med sidste måneds regning, med samme problem til følge.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Prøv Rogers.ai support og hør, de plejer at svare hurtigt, måske de kan hjælpe/trace
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Er der kommet nogen afklaring på dette? Det er ved at være 'højsæson' for betalinger af regninger!
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  8. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Det virker ved mig nu. Har ikke gjort noget, men efter 2 dage kunne jeg uploade samme regninger igen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Det er vel bare en "feature" de har udviklet. For alle andre end os sindssyge er det vel meget smart, at man ikke kommer til at betale den samme regning to gange ved en fejl...
     
    Henrik Olsen, Christianbp17 og Henry "Synes godt om dette"
  10. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Problemet er dog blevet "løst". I hvert fald for mit vedkommende. Jeg kan som tidligere uploade den samme regning flere gang, endda inden for 5 minutter af hinanden. Tror det har været en fejl i systemet.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  11. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Hej @ChristianRasmussen84 CTO af Roger.ai

    Kan du fortælle hvad der er op og ned ift. at SEB BANK har ændret betalinger med roger.ai til CASH kategorien og er det noget som I har ønsket?

    På forhånd tak og venter spændt :)

    /j
     
    Ali Taran, klaustroFlyer86, MortenS og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Havde faktisk lige spurgt Roger.ai kundeservice, og de havde heller ikke hørt noget.
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  13. ChristianRasmussen84

    ChristianRasmussen84 Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    52
    Point:
    13
    Hej @jtraveler
    Jeg har foerst blevet gjort opmaerksom paa denne aendring d.d.
    Jeg kan paa det kraftigeste dementere at Roger har haft nogen som helst indvirkende paa denne kedelige beslutning fra SEB Bank. Vi vaelger ikke at segmentere eller lukke for vores kunder. At give en generisk betalings alternativ er vores formaal. Det er beklageligt at SEB Bank ser dette skridt som novendigt.

    Jeg vil d.d. raekke ud til SEB Bank og kraeve en forklaring.
     
    Frequie, asf, Jeblin og 11 andre "Synes godt om" dette.
  14. MrJensen

    MrJensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    71
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Kedelig ændring. Det vil vel betyde, at SAS MC bliver overflødigt for manges vedkommende. Personligt vil jeg da udelukkende benytte BankNorwegian MC både til både hverdagsshopping og regninger fremadrettet. Det er ligeledes gebyrfrit i hverdagen..
     
    Kasper, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"
  15. klaustroFlyer86

    klaustroFlyer86 Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    @ChristianRasmussen84 Tak for forklaringen for Roger.
    Du kan hilse SEB og sige vi er en del der dropper deres kort nu!
     
    Kasper, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Først var det SEB, der kom med dårlige nyheder. Nu er turen som kommet til vores venner ved Roger.

    Jeg har lige opdateret appen. Som den fremgår af vedhæftede billede, er det nu kun muligt at betale regninger for 15.000 kr pr måned, eller 100.000 kr mod et månedligt gebyr på 99 kr. De har valgt at kalde det "roger unlimited", selv om der er en begrænsning. Det bliver ikke et problem for mig med 100.000, men spøjst navn uanset.

    I opdateringsbeskrivelsen nævnte de sjovt nok ikke noget om denne ændring.

    Ærgerligt tiltag, men business casen har nok ikke holdt.

    Skærmbillede 2017-10-11 kl. 19.07.07.png
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  17. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Er det rigtigt forstået at det så er 15.000 kr I alt, eller er det stadig pr regning?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Samme "forretningsmodel" som de siger i de Vesterbroske sidegader i disse skumle aften stunder: "Kom nu.....prøv bare.....den første er gratis!";):cool:
     
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  19. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Som jeg læser det, er det nu maks 15.000 kr. pr måned. De tidligere beløbsgrænser i de forskellige niveauer er fjernet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    @ChristianRasmussen84 Som du nok kan se venter vi stadig meget spændt på svar ang. SEB samt Jeres nye tiltag :):)
     
    Henrik Olsen, Henry og MortenS "Synes godt om dette"

Del denne side