Roger.ai - Betal betal regninger med kreditkort

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af HenrikAmby, 27/3/17.

  1. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Jeg har prøvet et par regninger, og det er indtil videre gået fint. Har også haft dialog med kundeservice, og det er hurtigt og nemt.

    Jeg har ikke erfaringer nok endnu til at turde komme med en egentlig anbefaling, men jeg arbejder stærkt på det.

    For den ihærdige er der flere muligheder for at give den max gas på point-optjening, men det skal jeg nok komme tilbage til, når jeg har testet om det virker.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det lyder næsten for godt til at være sandt.... Glæder mig til at høre mere om det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Hej.

    Jeg har også prøvet det et par gange, hvor jeg har taget et billede af en regning. Man skal dog lige være obs på at betalingsdetaljerne bliver registreret korrekt. jeg har oplevet to gange at der manglede et ciffer. Udover det har jeg ingen negative kommentarer.

    Som det tidligere er nævnt er jeg dog lidt skeptisk over for privacy, selvom de i kundeservice forklarer at sikkerheden er på plads.

    Så ja - hvis du stoler på siden så er det bare om at komme i gang med at betale alle regninger via appen.

    Det er forholdvist nemt at stige til silver member, der giver mulighed for at betale regninger på op til 15.000 kr. Beløb op til 20.000 kr. (gold member) ser lidt sværere ud - fx. skal man have benyttet en kreditfacilitet hos roger (som endnu ikke er tilgængelig iflg kundeservice) til at afdrage en regning. Regninger over 20.000 kr kan ikke betales via appen pt.

    _______________
    ps. Jeg er ny her på sitet. Jeg har primært fokuseret på Norwegian Reward og er ved at undersøge EuroBonus. Det ser bestemt ud til at være brugbart :)
     
    Senest redigeret: 19/4/17
    SophieHendriksen, asf, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Jeg benytter mig af Android og ikke IOS, så jeg har ikke haft muligheden for at se nærmere på deres app. Hvilke fordele er der i deres reward program, udover at kunne betale større regninger?

    Er der er maksimalt loft på hvor meget man kan overfører via dem?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Deres medlemsprogram virker lidt som en gimmick pt. Der er ikke de store forskelle udover størrelsen på regningen du kan betale (10, 15 eller 20.000) og så muligheden for afdrag af en regning. måske der vil være flere fordele i fremtiden.

    Som jeg forstår det, er der ingen øvre grænse for hvor mange regninger du betaler via appen så længe der er dækning på dit betalingskort og den enkelte regning ikke overstiger beløbene nævnt tidligere.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Altså beløbet er trukket på mit mastercard, så ja det giver jo point den vej.

    Har sådan set ikke rigtigt noget at sætte fingeren på. Har prøvet både e-mail upload og at tage et billede af regningen i appen. Begge har virket uden problemer og trukket beløbet på mit mastercard uden gebyrer.
     
    Henry, MortenS og Schwert "Synes godt om dette"
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    En interessant tråd, men jeg er sikker på at hvis dette fænomen breder sig vil der komme restriktioner fra SEB i en eller anden form, potentielt er det jo enddog MEGET store point summer vi taler om her....

    Aner ikke hvad de maksimale kredit limits er hos SEB MC, men jeg kom da lige til at tænke på (set i lyset af den nye tråd med Norwegian bilkøb) at jeg burde have købt min sidste bil med mit MC 55.000 EB point og rentefrit hvis jeg blot overføre hele beløbet.

    Næste tanke 165.000 EB point hvis man købte i en triple kampagne :cool::cool::cool: = 23 retur rejser til Færøerne eller Svalbard for billetter købt på kampagne :D:D:D

    Seeeeeee deeeeeeet o_Oo_Oo_Oo_O
     
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  8. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Jeg kan se, de har startet et referal program, efter den seneste opdatering af appen.

    Hvis nogen gerne vil prøve og have 50 kr rabat på den første regning, kan i bruge dette link: https://roger.app.link/NTbsQCTAuC

    OBS. Jeg får også en 50 kr kupon ved brug af ovenstående link.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Vi er jyder begge to, så jeg trykker kun på linket hvis du MobilePay'er mig 25,- :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
     
    Nj4220 og HenrikAmby "Synes godt om" dette.
  10. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Det er restriktioner fra Rogers side mht., hvor store regninger du kan betale via dem. Pt. maksimalt 20.000 kr efter du har betalt de første 25 regninger gennem appen.

    Så ikke helt så store muligheder.. ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Nååå nej, jeg tænkte heller ikke at bilen skulle købes via dem, men hvor mange månedlige regninger over 15.000,- har man lige.... Det er potentielt en bombe under SAS MC, husk på den gang vi havde posthuse kunne man heller ikke betale der med MC (måske netop fordi mange MC er koblet op på et eller andet loyalitetsprogram)

    Bil tanken var blot en tanke afledt af denne tråd og Norwegian tråden :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    SEB er vel ligeglade så længe Roger betaler dem kreditkort gebyret...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Jeg har da overvejet at undersøge om terminen kan betales over indbetalingskort hvis Roger viser sig pålidelig.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Jeg vil da også gerne smide et referral link til Roger:
    https://roger.app.link/RxROyvHwtC
    Jeg får ligeledes 50kr for dette ligesom alle der benytter linket vil gøre.

    Nu vi er ved optimering af kortforbrug så kan jeg oplyse at fintech opstartsvirksomheden Lunarway tilbyder en "omvendt mobilepay" på op til 10.000kr om måneden. Du kan swipe 10.000kr fra dit kreditkort til kontoen hos Lunarway uden gebyr eller omkostning for dig. Pengene står til rådighed med det samme på kontoen. Funktionen hedder top-op.

    Jeg har en konto og har kun godt at fortælle. De har for nyligt skiftet partnerbank således kontoen i dag står i Nykredit. Du er dækket af dansk indskydergaranti som alle andre banker. Det er gratis at oprette, og ret nemt via appen. Du får tilsendt et visa debit uden gebyr.

    Sig endelig til hvis i har spørgsmål.

    NB. Jeg har ingen tilknytning til Lunarway udover den konto jeg har der. Hvis du er glad for tippet med Lunarway kan du evt anmode om referallink til Roger som tak ;)
     
    Senest redigeret: 20/4/17
    Henrik Olsen, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  15. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Hver mand sin lyst, men jeg havde nok taget en tur på first til Los Angeles i stedet :p
     
    Senest redigeret: 20/4/17
    Henrik Olsen, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvad bruger man så Lunarway til?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Det er en almindelig netbankskonto.

    Fordelen er at du kan forhøje dit kreditkortforbrug med 10.000kr om måneden med et par swipe. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Som jeg læser din oprindelige forklaring, så swiper jeg "bare" penge fra et andet kreditkort til Lunarway, det giver jo ingen mening? Så, hvad er det Forstadsfruen ikke har forsået :eek:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Vil du have at vi lister det hele???:eek::eek::confused::confused:

    **duck and run (even faster)**
     
    Henrik Olsen, Henry, Nj4220 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Touché :cool::cool:
     
    Nielspg, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side