TL;DR Roger's support styrer
Jeg skulle forleden betale en regning online med mit Ikano kort, men betaling blev afvist. Hmm. Ind hos Ikano og de havde ikke fået pengene og havde lukket kortet, og selvfølgeligt smidt rykkergebyr på. Tilfældigvis kom Post Nord forbi med månedens post (seriøst, der var post der har været 3 uger undervejs iblandt) dagen efter med omtalte rykker.
Betalingen stod dog fint registreret den 1. hos roger.ai og SEB meldte også at pengene var trukket. Not good! Jeg skrev en mail til Roger og tog fat i chatten dagen efter efter jeg ikke havde fået svar endnu.
Der gik lidt over en time hvor Mads fra Roger kunne bekræfte at fejlen lå på deres side, de tog ansvar for at fikse det og skulle også betale rykkergebyret. Sådan!
Pengene var blevet indbetalt til Ikano, men på en forkert konto. Der gik et par dage med 3 parts forhandlinger mellem Ikano, Roger og mig for at få de helt rigtige papirer fra de helt rigtige personer med de helt rigtige tal i den helt rigtige rækkefølge, men så kunne Ikano finde pengene, sætte ind på min konto og genåbne kortet. Hos Roger står der 100 kr plus de påløbne renter i rabat og venter på den næste regning bliver betalt.
Hvor der handles, der spildes. Det er i orden at lave en fejl i ny og næ, forskellen er hvordan man håndterer det når det sker. Her et skoleeksempel af hvordan det skal være som mange andre selskaber kan lære af (ingen navne
). Stor ros til Mads for tålmodigheden under hele forløbet.
Click to expand...