Alt gennemgang af transaktioner sker per automatik, det er også sådan de finder svindel, så jeg tror nærmere man skal tænke over hvor gode algoritmer de har, i forhold til hvor mange de manuelt går i gennem. Hvis algoritmerne finder noget, så kan det selvfølgelig være det bliver gennemgået manuelt/på anden måde.
Man kan godt indbetale og bruge flere penge end ens kredit per måned. Min grænse er 10.000 og jeg har indbetalt 30.000 for at have mulighed for at bruge kortet yderligere.
Derudover, så tror jeg ikke du skal bekymre dig om at SEB synes du bruger for mange penge. Jo flere penge du bruger, jo gladere er SEB nærmere. De får jo nok en del af det kreditkort gebyr der bliver betalt af kortmodtagere/dig, og jeg tror den del mere end dækker de point de giver tilbage. Bare du ikke bruger penge udover din kreditgrænse, betaler dine regninger og eventuelt nogle renter.
De kan sikkert finde nogle andre grunde til at være utilfredse. Jeg tror også roger kunne gå hen og blive utilfredse med 'point-karusseler', da de betaler et kreditkort gebyr. De har nok en strategi for hvordan der på et tidspunkt skal komme penge ud af det, og så kan det selvfølgelig være aben bliver sendt videre fordi regning skulle være et andet sted, men det koster jo penge et eller andet sted, og lige nu tror jeg det er roger der betaler gildet, mens SEB kan glæde sig.
Jeg prøver at få så meget ud af det som min samvitighed kan klare, hvor jeg ikke tror jeg byder nogle t&c's jeg kender til. Jeg har ikke betalt frem og tilbage da jeg synes det virker åbentlys som noget man kan se er forkert, men det er jo bare min personlige holdning. Så er det jo bare at se hvor længe det varer
Click to expand...