Jeg var i gang med at tjekke ud med A* spendingcharts, og stødte tilfældigvis på denne linje - meget mærkeligt firma Hvis du skal have best avability er du oppe i 120.000 point per person (-statusrabat) og det ville det ikke være værd for mig! men det er jo op til den enkelte... Men ring da og snak med dem, så kan de muligvis overwrite systemet
Ser ud til, at det "sædvanlige salg" til SA sommeren 2016 er startet med *Alliance og OW og SkyTeam med gode priser til Boston...- gad godt, SAS svarede igen med en god pris... - men måske det kun ville være fra ARN eller OSL..
Hej @miri90 - hvert år er der gode tilbud på Busines class i følgende perioder: 2015-NOV-21 til 2015-NOV-28 2015-DEC-24 til 2015-DEC-31 2016-MAR-19 til 2016-APR-03 2016-JUL-01 til 2016-AUG-31 2016-NOV-19 til 2014-NOV-26 2016-DEC-24 til 2016-DEC-31 Det er typisk, Lufthansa, United, Brussels, Air Canada og Swiss der kører disse gode priser... Og SA, gad vist om jeg ikke mente NA=Nord Amerika
LH/LX/UA/AC var helt nede på C til østkysten for 6500 t/r sidste december.. håber de gentager det igen i år! og gerne til BOS og @Kristian Taget "størrelsen" på flyet i betragtning, tror du så ikke SAS venter lidt med at sænke priserne. Der er trods alt færre sæder i en 737 end i 747, A380/340 som Lufthansa flyver med til USA
Jov jov, men man kan komme 2 afsted hos LH/LX osv for en pris hos SAS.. Bare det der var pointen og mange penge, at spare.. Ja, det er rigtigt, der var gode salg sidst på året 2014...
Det er lagt ind her: http://www.flysas.com/en/eurobonus/point-charts/sas-points-charts/#tab4 at ruten kommer til at tjene det samme some EWR.
hmm, synes det lugter af en stor reklame for WOW... - men spændnede chart der viser hvilke "via" ruter der benyttes, ser ud til at det er FRA, LHR og KEF der kommer til, at afgive markedsandele...
Det spændende er vel at konkurrencen om kunderne forsat er intakt - og reelt stigende. Der kommer mange nye ruter og flere low cost selsakber. WOW er seneste på scenen. Så det betyder jo nok at prisniveauet fastholdes lavt. Blot sammenlign prisen til fx. New York med samme destinatiion i den anden retning. Der får du ikke de priser, da konkurrencen ikke er på samme niveau. Mellemøsten er også et godt eksempel. Du kan ofte komme til fx. Dubai fro 3500,- og så koster hoppet til Bangkok kun 500,- ekstra. Så dette er bestemt spændende for os der rejser....
Undrer mig over hvordan man kan vælge Plus til Boston når det opereres af PrivatAir flyet med Konfigurationen 20 Business og 66 Go.
Det er vist fra Nytår af, at flyet får installeret GO sæder, der kommer ikke PLUS sektion på den direkte flyver. De afgange, der har PLUS er med mellemlanding.