SAS ændringer i prisstruktur

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Baadsgaard, 5/8/15.

  1. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    De har vel bare været smarte og sat prisen på Go op med SEK 120 og sat Light til den gamle pris o_O
     
    Frequie og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det er fint med mig. SAS må gerne tjene penge, bare de ikke piller ved fordelene for EB medlemmer. Som EB Gold kan man jo stadig tage bagage med gratis... :)
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ser jeg den eneste der ikke kan finde dem på app'en?
     
  4. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Tjekkede lige priserne til Amsterdam. Den billeste billet koster nu 349 kr. i SAS Go Light og 469 kr. i SAS Go. Igår var den samme pris kun 399 kr., altså en stigning på 70 kr., for at de kunne opfylde den lovede besparelse på 120 kr.!

    Det minder mig lidt om dengang man fjernede billetgebyret på 30 kr., for rejser og fremstillede det så positivt, samtidig med at man i kulissen bare satte prisen 30 kr. op i hver flyveretning. Håber virkelig ikke at de overgår til dette nye koncept, hvis tendensen er at priserne i SAS Go med baggage bliver dyrere, i så fald er det da de trofaste kunder, der vælger SAS fordi alt er inkluderet, der står som de helt store tabere. Men det er vel typisk SAS logik; Et skridt frem og to tilbage...
     
  5. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det er vel netop de trofaste kunder som nu kan nøjes med at købe Go Light billetter (og i dit eksempel betale 349 kr. i stedet for 399 kr.) og stadig kunne tage bagage med. EBS har 1 stk bagage og EBG/EBD har 2 stk bagage med gratis.

    Og så er det de ikke trofaste kunder - dem som shopper rundt Easyjet style som får lov til at betale mere HVIS de vil have bagage med. Og hvis ikke, så kan de købe en Go Light billet som er mere konkurrencedygtig med lavprisselskaber.

    For mig er dette win-win både for lavpris-rejsenede og for statuskunder.
     
  6. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Som jeg ser det kan man komme til HEL fra CPH via ARN og retur for ca. 1170 kr. på SAS Go Light. Det tæller vel stadig som 4 ture eller hvad? Jeg kunne det godt bruge en weekend om måneden rundt omkring i Europa og få guldstatus ved at opnå 45 flyvninger...
     
    Henrik Olsen og Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Købte lige en youth fare til cdg, som sjovt nok samtidig er steget ca. 70 kr per vej. Øv bøv, så er det endda dyrere end BRU. Det var gode tider for for 1,5 år siden, men det er konstant blevet værre og værre på nær med now or never tilbud, samt det de havde mod Ryanair i foråret..
     
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    godt man snart bliver 26? ;)
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  9. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Jeg synes godt de kan sætte priserne på youth fare ned og så op igen om ca. 12 år ;)
     
    Kristian og Peter F. "Synes godt om" dette.

Del denne side