SAS app

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af THammer, 7/6/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    opdaterede min app og læste, Wauv, nu med spil også på app'en..
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg skulle lige til at prøve deres soduko som en lille pause.... Only available 22 hours before take off... Når SKIT har lavet den har den sikkert også kostet så meget at udvikle så det ville være helt urimligt at man kunne prøve den uden at skulle ud og flyve!
     
    mhsalv, Peter F., asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Det er jo komisk..! Eller er det bare latterligt?
    Hvorfor gør de sig selv til grin på den måde...? o_O
    (Jeg forventer ikke, at nogen kan svare..).
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Min SAS app til iPad crasher hver gang jeg trykker på "My SAS", andre i samme situation?
     
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Ikke her, men hellere det end flyene, der crasher ;)
     
    mhsalv, Kristian, Peter F. og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    image.jpeg
    Faldt over denne i dag. Dejligt med My Friends og især Rate Your Flight. Spændende tiltag :)
     
    asf, Henrik Olsen, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    De havde gemt Labs feature 3 under "More" knappen: Smart Pass i telefonen. Det skal da prøves omend det kun virker hvis man har sit EB-nummer i bookingen.

    Nogen der har afprøvet det?
     
  8. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Så fik jeg prøvet Smart Pass med SAS app på telefonen, sådan da (smart pass findes i app'ens hovedmenu lige under Labs, efter man har slået Labs featuren til).

    - Check-in automaten var helt med på den, skulle bare tænde for skærmen og holde telefonen hen over smart pass læseren så var min booking fremme. Man behøver ikke låse telefonen op!
    - Havde ikke adgang til SAS Fast Track så kunne ikke prøve her (ingen smart pass læser i pøbel-sikkerhedskontrol).
    - Loungen virkede ikke, "loungedragen" var allerede opgivende fra starten og læseren ignorerede min telefon så måtte finde ombordstigningskortet frem i app'en.
    - Gatens læser virkede heller ikke, så det blev også på "gammeldags" vis her.

    Så jeg tror konklusionen er, at på de små (nyeste?) smart pass læsere virker det glimrende, mens på de store, ældre smart pass læsere virker det ikke.

    Bortset fra det virkelig lækkert at man ikke behøver låse sin telefon op men bare skal tænde skærmen :)
     
    tbh, PENSIONISTEN, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @asf På hvilken telefon? :)
     
  10. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Detaljer ;)

    Det er på Android 5.1.1 - en Oppo Find 7. Man skal jo nok have den rigtige slags NFC i for at det virker.
     
  11. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    174
    Point:
    33
    Jeg har samme problem med LH-bookinger. Vores THAI-bookinger kommer automatisk ind. Jeg har lige skrevet med SAS kundeservice på chatten og hun påstod at det udelukkende at SAS-bookinger og SAS-sæder hos andre selskaber der kan blive vist i SAS-appen, men det er jo ikke korrekt. Vores THAI-bookinger er direkte hos THAI. Så SAS har tydeligvis ikke styr på det selv.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så lige der er kommet opdatering til SAS app'en så du kan vælge sæde "i app'en"... Dvs. den linker til sas.se.. Ikke helt hvad jeg havde forventet da jeg så opdateringsbeskrivelsen.
     
    obs, RasmusH, Frequie og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side