SAS Business MIA til CPH. Overraskelser i maden

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af frankbrix, 7/8/17.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Jeg ville helt sikkert klage. Der er en møtrik i maden - men ingen skruer. Helt klart en mangel :D:D:D
     
    jespersm, SebastianBruun, Kasper og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Skynd dig at tage patent inden Unilever gør det. "Ny pasta: skruer og møtrik". :D
     
    Ali Taran, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    Det er ikke sas der laver maden men det er sas der har ansvaret for at den er ok - de entrerer med catering firmaet og kan lave regres hvis de bliver holdt ansvarlig for et madproblem. I USA havde dette været en billet til en million erstatning. Jeg er glad for at vi ikke har det system i DK men det er nu en alvorlig fejl som bør medføre en passende kompensation.
     
    Ulrik, clager, Grisefod og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Euroatc

    Euroatc VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    675
    Point:
    93
    Hvad vil du så mene "passende kompensation" er?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,981
    Point:
    93
    Jeg oplevede en gang noget lignende på en LH-flyvning. Fik en ny portion, mange undskyldninger fra kabinechefen samt en hel flaske champagne i gaveæske som plaster på såret. Det var OK, synes jeg.
     
    cocoboo, klaustroFlyer86, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side