SAS Diners Signup Bonus 5.000 points

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 8/9/14.

  1. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Det var mest for, at få lavet de påkrævede 5 køb indenfor 30 dage. Har kun tænkt mig at bruge det i udlandet ellers.
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så Coop, Føtex og Bilka.... mener de tager 1,75% i gebyr, men det bliver jo ikke alverden for 5 pakker tyggegummi :)
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Alle tankstationer (i hvert fald de betjente) tager også Diners - igen med 1,75% i gebyr. Men hvis det kun handler om at lave 5 transaktioner, så skulle det jo være hurtigt klaret.
     
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Mig bekendt tager Føtex ikke imod Diners, og mit umiddelbare gæt vil være at Bilka heller ikke gør. Det gør derimod Coop, minus Fakta. Så der skulle være muligheder i SuperBrugsen, Kvickly og Irma. Gebyret er dog kun mellem 0,75-0,90%.

    Bruger det selv mest til at købe flybilletter, og ellers i udlandet ;) Det er jo meget mere anvendeligt i f.eks. USA.
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Nu kommer jeg helt i tvivl, men mener at de tidligere i år eller slutningen af sidste år udvidede antallet af kreditkort de modtog. Har ihvertfald brug American Express der flere gange - og det plejer at være det sidste kort danske butikker modtager.

    Men Coop gør ihvertfald.
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Såvidt jeg lige kunne finde på nettet (f.eks. på Faktas hjemmeside) er gebyret for danske kort som regel 0,75% - eller 75 øre pr 100 kr.

    Det svarer til 5 øre pr point på Diners. Ikke gratis, men heller ikke vildt urimeligt. Nok lige i overkanten til at jeg selv ville gide bruge Diners-kortet til hverdag.
     
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå jeg nåede mine fem køb (alle i lufthavnen hvor der ikke er gebyr) og fik min første regning. Der står dog intet ud for "specielle" points om de 5.000. Måske folk lige kan skrive når de ser deres gå ind?

    Regner iøvrigt med at fortsætte med at bruge mit i lufthavnen og ellers ikke...
     
  9. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    "Ansøg senest den 18. september 2014. Vi kvitterer med 5.000 Ekstrapoint, hvis du har fem køb med kortet inden 30 dage efter modtagelsen* "

    * Ekstrapointene tilskrives din EuroBonus konto senest tre måneder efter køb forudsat at du stadig har kortet ved pointoverførslen.

    Sådan står der i tilbuddet. Jeg går derfor udfra at der er et godt stykke tid endnu. (Jeg modtog kortet for en uge siden).

    Jeg købte forøvrigt de aktuelle tilbudsbilletter på business fra Swiss igår med kortet - intet gebyr...
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Schwert "Synes godt om dette"
  10. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Nå, nu har jeg haft mit nye DCC i en uges tid, og har foretaget de 5 små indkøb der skal til for at "krejle" de 5.000 ekstra point.

    Så kom jeg pludselig til at tænke på hvad jeg ELLERS kan bruge det til. Som ryger er det jo skønt at CPH har fået lavet en platform til os, men når det nu bliver pivkoldt og regner og blæser til vinter er der jo en hyggelig rygekabine i Aspire Loungen, hvordan er det lige??? Betaler man for adgangen med et DCC???
     
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  12. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Sakset fra dinersclub.dk:

    Du har adgang til følgende lounges i Danmark:

    Pris Diners Club medlemPris gæst
    Aalborg Airport Lounge, Aalborg Lufthavn95 DKK*24 EUR
    Aspire lounge, Københavns Lufthavn95 DKK*125 DKK
    Novia, Københavns Lufthavn95 DKK*125 DKK
    King Amlet, Billund Lufthavn95 DKK*24 EUR

    Særligt for Private VIP medlemmer
    Er du Diners Club VIP medlem optjener du gratis besøg i forhold til dit forbrug på Diners Club kortet. Vi tildeler dig de gratis besøg hvert år i januar på baggrund af dit forbrug på Diners Club kortet året før. Du modtager 1 gratis besøg for hver gang, du har brugt 10.000 kroner. De gratis besøg kan kun bruges af dig som medlem og i det kalenderår besøgene er tildelt.
    Opkrævning for loungebesøg sker automatisk over dit Diners Club kort og vil fremgår af kontoudtoget. Du betaler altså ikke for besøget i loungen.
    Der optjenes ikke gratis besøg på øvrige korttyper herunder: Private Member, Dobbeltkort, Familiekort og Firmakort. Omsætning på disse kort medvirker ikke til optjening af gratis besøg for VIP kortindehavere.
     
  13. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Ha, @Kristian - der var du et par sekunder hurtigere end mig :)

    Men god pointe med betaling af SAS-billetter - der er intet kortgebyr, og da kortet samtidig fungerer som EB-kort, kan det bruges som boardingpass osv. på samme vilkår som det "rene" EB-kort.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    @Kristian og @danielbirch - tak for info(dovnskaben længe leve) o_Oo_O

    Kommer nok ikke til at bruge så meget på dette kort, da ingen af mine rejser betales via "eget" kort, men fra firmaets rejsekonto (de skal jo også have lidt credits ;);) ) men måske skulle man køre lidt rejseafregning der ind over om ikke andet så for at have et par gratis lounge besøg når vejret bliver "rigtigt træls" :confused::confused:
     
  15. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Du kunne også bare stoppe med at ryge? :p
     
    Kristian og Simon Toft "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så viste Diners regningen at jeg har fået mine 5.000 ekstrapoints. Så er spørgsmålet bare hvornår de rammer EB kontoen.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Det fremgår ligeledes af min Diners regning at jeg har fået de 5.000 ekstrapoints. Venter også på at de ruller ind på EB kontoen.
     

Del denne side