SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    60
    "Synes godt om" modtaget:
    139
    Point:
    33
    Hm, den mail har jeg ikke fået. Kan man melde sig til på anden vis?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Fik fat på SEB i dag, der kunne oplyse, at mit kort måske er blevet kompromitteret. Derfor blev mit nuv. kort spærret for alle online transaktioner i sidste uge (inkl. Lunar Way og Roger.ai), og et nyt kort er på vej. Kundeservice ville ikke oplyse hvor, men et sted, hvor jeg tidligere har handlet på nettet i DK, er åbenbart blevet hacket. FYI hvis andre oplever tilsvarende.
     
    MortenS, Henry og Calle77 "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Jeg overså også mailen i første omgang.

    Afsender: SAS EuroBonus <[email protected]>
    Overskrift: Flere point på rejsen i juli med SAS EuroBonus Mastercard - sommer og ferieshopping

    Og dette billede:
    sas-03.png
     
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg har desværre ikke fået mailen, på trods for, at jeg efter lang tids tøven endeligt opgraderede til Premium i sidste uge*. Der afføder nok en mail til kundeservice :)

    *: Eftersom jeg ikke rejser meget med SAS får jeg ikke særlig meget ud af Premium, men måtte konkludere, at jeg bliver ramt af den enhancement med et maks. på 200k for optjening af points. Det går jo stærkt når der ikke længere er gebyr i kassen og lidt firmaudlæg hist og her :) Jeg ville ikke give de 1200 ekstra om året for at tjene 5 points mere per 100 kroner, men når vi taler om 0 points per 100 kroner de sidste uger/måneder på året, må der nok lidt kolde kontanter på bordet.:(
     
    PENSIONISTEN, AaB_CPH og Henry "Synes godt om dette"
  5. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    60
    "Synes godt om" modtaget:
    139
    Point:
    33
    Mit MC Premium er godt nok også kun på vej med posten, da jeg også opgraderede sidste uge.

    @Henry du har vel ikke et link til kampagnen? :)
     
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Desværre. Jeg har fået tilsendt linket i en e-mail, så det er nok personligt. Har lige søgt på www.sas.dk samt på https://saseurobonusmastercard.dk/ uden resultat.

    Jeg foreslår, du logger ind på https://saseurobonusmastercard.dk/ og sender en besked fra hjemmesiden til SEB-bank, hvor du beder om at komme med i kampagnen.
     
  7. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    60
    "Synes godt om" modtaget:
    139
    Point:
    33
    Ah, fair nok.

    Jeg giver kundeservice et skud :)
     
  8. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Jeg har heller ikke fået mailen og har derfor spurgt mc kundeservice, der svarer:
    Hej Per

    Det er et personligt tilbud til SAS' kunder, som også er tilmeldt nyhedsbrevet fra SAS. Hvis du ikke er tilmeldt dette, så er det grunden til at du ikke har modtaget den.

    Hvis du mener at du er tilmeldt nyhedsbrevet, så må du have kontakt med SAS på tlf 70 10 20 00

    Venlige hilsner
    SAS EuroBonus MasterCard
    KundeService

    Så nu må jeg have fat i SAS, suk
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Vi har tidligere diskuteret, om tilmeldingen til nyhedsbrevet - og det ser ud til, at nogle ved en fejl er blevet frameldt. Så ind i profilen for at rette. Se guiden nedenfor (man skal bare vælge det, der er markeret med rødt)

    Inkedsas-A_LI.jpg
    InkedSAS-B_LI.jpg
    InkedSAS-C_LI.jpg
     
    Rollercoaster, Frequie og Kristian "Synes godt om dette"
  10. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    FYI: Lunar Way har hævet månedligt maks fra 5.000 til 10.000 kr.
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Fik du fat i SAS om dette? Jeg forsøgte at sende en besked til dem, men det har SKIT gjort umulig. På Sas.dk/feedback kan man vælge kan man vælge mellem 6 kategorier og når man vælger Eurobonus, ender man bare på forsiden af Eurobonus. o_O
    Når man så vælger General complaint og compliment, begynder det at ligne noget med overskrifter Customer Care. Men. Den forklarer, hvis det handler om "upcoming or current trip, refund of ticket or EuroBonus matters" skal man videre til Customer Contact Center. Linket giver dog en fin Siden findes ikke fejl :confused:
    Så ned på siden og vælge kategori. Yay, der er en kategori Eurobonus i hovedkategorierne. Efter lidt tænker, er der så intet man kan vælge i underkategorierne og ingen formular at indsende. Her slutter øvelsen ved at have spilt en del tid og ikke kommet længere i programmet. :mad:
    Jeg kan se potentiale for forbedring af kundeoplevelsen her ;)
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Jeg troede, du skulle gøre det på din side på https://saseurobonusmastercard.dk/
     
  13. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Som jeg læste @Perdan's svar, var det netop det han havde prøvet, men blev henvist til SAS EB direkte.
     
  14. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Grunden til at jeg ikke havde fået mailen var, at jeg af en eller anden mærkelig årsag var afmeldt nyhedsmail. Det fik jeg hurtigt klaret.
    Ved at skrive til guld-mailen fik jeg at vide, at jeg skulle henvende mig til SAS MC.
    Jeg endte op med nedenstående besked fra SAS MC, som må betyde, et jeg nu får de ekstra point:

    Hej Per

    Du må undersøge med SAS hvorfor de ikke har sendt en mail til dig, da detb er SAS eurobonus der sender disse mail ud,

    Jeg har sendt dine oplysninger til vores kontakt person til SAS om, at få dig tilmeldt kampagnen

    Venlige hilsner
    SAS EuroBonus MasterCard
    KundeService
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Stadig forvirrende, men det giver mening. Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet, men min Premium opgradering blev nok behandlet i systemet lige efter mailen gik ud. Jeg prøver en besked til SAS MC.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det kan godt være man går glip af nogle point ved ikke at have et SAS MC.o_O
    Men man slipper vist også for nogle frustrationer:D:D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Siden hvornår har pointjagt ikke medført frustrationer? :confused:
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    SAS MC premium er kortet, hvis man vil have billige flyrejser og godt med point til EB kontoen. Det er det eneste vi der er DK baseret kan genere lidt point med.

    Men stadig i meget begrænset omfang ift USA.
    Så dem der tøver og bruger Visa Dankort.
    Overvej skift hvis ovenstående er vigtigt.
     
    SophieHendriksen, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Men der er ved at ske noget, selvom det går (for) langsomt. Min kæreste ringede til BA MC/resurs for at brokke sig lidt over vores oplevelse indtil videre, og at vi måske skulle overveje SAS i steder for (efter jeg havde læst tråden her igennem. Men hun fik at vide at de både lige har sat Avios optjeningen op fra 10 til 15 på alm varekøb og at de inden udgangen af 18 kommer med nogle “meget konkurrencedygtige” tiltag.. tvivler på det bliver lige så “vildt” som SAS premium (som så også er noget dyrere), men det åbner da op for at man er ved at være lidt tosset, når man bare bruger sine almindelige visa/dankort, selv til de daglige indkøb i Irma og netto. Især nu hvor der ingen gebyr er i EU.. næste skridt bliver nok, at bankerne stepper op med deres egne produkter..

    Sorry for off topic :)
     
    Claus Heine, asf og Henry "Synes godt om dette"
  20. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    60
    "Synes godt om" modtaget:
    139
    Point:
    33
    Bliver point optjent med MC Premium kun overført til sin EB-konto én gang om måneden?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side