Fik fat på SEB i dag, der kunne oplyse, at mit kort måske er blevet kompromitteret. Derfor blev mit nuv. kort spærret for alle online transaktioner i sidste uge (inkl. Lunar Way og Roger.ai), og et nyt kort er på vej. Kundeservice ville ikke oplyse hvor, men et sted, hvor jeg tidligere har handlet på nettet i DK, er åbenbart blevet hacket. FYI hvis andre oplever tilsvarende.
Jeg overså også mailen i første omgang. Afsender: SAS EuroBonus <[email protected]> Overskrift: Flere point på rejsen i juli med SAS EuroBonus Mastercard - sommer og ferieshopping Og dette billede:
Jeg har desværre ikke fået mailen, på trods for, at jeg efter lang tids tøven endeligt opgraderede til Premium i sidste uge*. Der afføder nok en mail til kundeservice *: Eftersom jeg ikke rejser meget med SAS får jeg ikke særlig meget ud af Premium, men måtte konkludere, at jeg bliver ramt af den enhancement med et maks. på 200k for optjening af points. Det går jo stærkt når der ikke længere er gebyr i kassen og lidt firmaudlæg hist og her Jeg ville ikke give de 1200 ekstra om året for at tjene 5 points mere per 100 kroner, men når vi taler om 0 points per 100 kroner de sidste uger/måneder på året, må der nok lidt kolde kontanter på bordet.
Mit MC Premium er godt nok også kun på vej med posten, da jeg også opgraderede sidste uge. @Henry du har vel ikke et link til kampagnen?
Desværre. Jeg har fået tilsendt linket i en e-mail, så det er nok personligt. Har lige søgt på www.sas.dk samt på https://saseurobonusmastercard.dk/ uden resultat. Jeg foreslår, du logger ind på https://saseurobonusmastercard.dk/ og sender en besked fra hjemmesiden til SEB-bank, hvor du beder om at komme med i kampagnen.
Jeg har heller ikke fået mailen og har derfor spurgt mc kundeservice, der svarer: Hej Per Det er et personligt tilbud til SAS' kunder, som også er tilmeldt nyhedsbrevet fra SAS. Hvis du ikke er tilmeldt dette, så er det grunden til at du ikke har modtaget den. Hvis du mener at du er tilmeldt nyhedsbrevet, så må du have kontakt med SAS på tlf 70 10 20 00 Venlige hilsner SAS EuroBonus MasterCard KundeService Så nu må jeg have fat i SAS, suk
Vi har tidligere diskuteret, om tilmeldingen til nyhedsbrevet - og det ser ud til, at nogle ved en fejl er blevet frameldt. Så ind i profilen for at rette. Se guiden nedenfor (man skal bare vælge det, der er markeret med rødt)
Fik du fat i SAS om dette? Jeg forsøgte at sende en besked til dem, men det har SKIT gjort umulig. På Sas.dk/feedback kan man vælge kan man vælge mellem 6 kategorier og når man vælger Eurobonus, ender man bare på forsiden af Eurobonus. Når man så vælger General complaint og compliment, begynder det at ligne noget med overskrifter Customer Care. Men. Den forklarer, hvis det handler om "upcoming or current trip, refund of ticket or EuroBonus matters" skal man videre til Customer Contact Center. Linket giver dog en fin Siden findes ikke fejl Så ned på siden og vælge kategori. Yay, der er en kategori Eurobonus i hovedkategorierne. Efter lidt tænker, er der så intet man kan vælge i underkategorierne og ingen formular at indsende. Her slutter øvelsen ved at have spilt en del tid og ikke kommet længere i programmet. Jeg kan se potentiale for forbedring af kundeoplevelsen her
Som jeg læste @Perdan's svar, var det netop det han havde prøvet, men blev henvist til SAS EB direkte.
Grunden til at jeg ikke havde fået mailen var, at jeg af en eller anden mærkelig årsag var afmeldt nyhedsmail. Det fik jeg hurtigt klaret. Ved at skrive til guld-mailen fik jeg at vide, at jeg skulle henvende mig til SAS MC. Jeg endte op med nedenstående besked fra SAS MC, som må betyde, et jeg nu får de ekstra point: Hej Per Du må undersøge med SAS hvorfor de ikke har sendt en mail til dig, da detb er SAS eurobonus der sender disse mail ud, Jeg har sendt dine oplysninger til vores kontakt person til SAS om, at få dig tilmeldt kampagnen Venlige hilsner SAS EuroBonus MasterCard KundeService
Stadig forvirrende, men det giver mening. Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet, men min Premium opgradering blev nok behandlet i systemet lige efter mailen gik ud. Jeg prøver en besked til SAS MC.
Det kan godt være man går glip af nogle point ved ikke at have et SAS MC. Men man slipper vist også for nogle frustrationer
SAS MC premium er kortet, hvis man vil have billige flyrejser og godt med point til EB kontoen. Det er det eneste vi der er DK baseret kan genere lidt point med. Men stadig i meget begrænset omfang ift USA. Så dem der tøver og bruger Visa Dankort. Overvej skift hvis ovenstående er vigtigt.
Men der er ved at ske noget, selvom det går (for) langsomt. Min kæreste ringede til BA MC/resurs for at brokke sig lidt over vores oplevelse indtil videre, og at vi måske skulle overveje SAS i steder for (efter jeg havde læst tråden her igennem. Men hun fik at vide at de både lige har sat Avios optjeningen op fra 10 til 15 på alm varekøb og at de inden udgangen af 18 kommer med nogle “meget konkurrencedygtige” tiltag.. tvivler på det bliver lige så “vildt” som SAS premium (som så også er noget dyrere), men det åbner da op for at man er ved at være lidt tosset, når man bare bruger sine almindelige visa/dankort, selv til de daglige indkøb i Irma og netto. Især nu hvor der ingen gebyr er i EU.. næste skridt bliver nok, at bankerne stepper op med deres egne produkter.. Sorry for off topic