SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    [/QUOTE]
    Der er et (ikke længere aktivt) link på Google fra SAS onlineshopping side, så tænker de tidligere har været partner, men ikke er det længere.

    https://onlineshopping.flysas.com/d...Vaw05fDM9bhGa9GF8g8C1gKwk&cshid=1592511672141
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Ak. I har ret. De må være ophørt som EB partner indenfor de sidste par måneder. Beklager jeg antog de stadig var det uden at checke :( Har rettet mit indlæg så det ikke længere fremgår.
     
    Henrik Olsen, Nj4220 og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Jeg er lige faldet over, at man kan få cashback på ethvert kort ved at melde dem til på denne side: https://dk.cashbackapp.com/

    Den typiske cashback er 10%, men en del steder giver kun 5%. Mange "restauranter" er med. Man skal ikke bruge et specielt kort. Så vidt jeg kan se, kan man også bruge SAS EuroBonus Premium MasterCard til at få Cashback.

    Nogen, som har erfaring med https://dk.cashbackapp.com/?
     
    Erwin Lansing, T4L og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg kender dem ikke, men har nu kigget lidt på det og tilmeldt mig.

    Herfra er den nærmeste butik en kæledyrsbutik 5km væk, hvilket jo endnu en gang bekræfter, at jeg bor i udkants-Amager :oops: Af den top 20, som sitet viser, varierer bonus mellem 2% (taxa) til 16%, hvilket jo er ganske pænt og listen i Storkøbenhavn er ret stor ud på kortet.

    Selvom sitet udelukkende taler som Dankort, blev mit SAS MC fint tilmeldt, og sågår mit hollandske AMEX også. På nuværende tidspunkt svært at sige, om de også virker, men de er fint listet i min profil.

    Vilkårerne ser også ud, som man kan forvente. De løfter måske også en smule af sløret over business modellen, udover at tage et cut af selve bonussen, man giver tilladelse til at de butikker, hvor man betaler, efterfølgende kan sende reklamer igennem Cashback App'en, men den kan selvfølgelig slås fra. Eneste OBS jeg fandt var denne:
    "12.3 Cashback kan til enhver tid opsige din aftale med et varsel på 1 måned, når du har været inaktiv (dvs. ikke optjent ret til bonus) i en periode, der overstiger 12 måneder. Ved opsigelsesvarslets udløb har du ikke længere mulighed for at gøre brug af din bonus."
    Dette afsnit var sjovt nok nummer 50 ved tilmelding, så nu bliver jeg i tvivl om det er de samme vilkår, end dem jeg godkendte ved tilmeldning. Min pedantiske jurist kom lige frem der :)

    Og i led af en anden tråd med koder, så er dette afsnit også interessent at gå viralt her på forummet :D

    "Her er dit personlige invitationslink, du kan dele på dine sociale platforme. For hver ny bruger der tilmelder sig gennem dit personlige link, samler du 30 DKK cashback. Din cashback vil stå som afventende på din konto, indtil brugeren, som har tilmeldt sig gennem dit link, selv har samlet de første 30 DKK cashback. Du kan f.eks. dele dit personlige link på din Facebook profil eller lignende. NB: Du må ikke sende dit personlige link til andre menneskers private e-mail indbakke eller lignende, da dette vil betragtes som spam. :)

    Dit link til deling er https://dk.cashbackapp.com/invite/41327383
    "

    Spændende initiativ i et kreditkort-uland som Danmark.
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Takker for den fine tilbagemelding.

    Det er rigtigt, at de skriver: Dankort. Men når man tilmelder kortet, så skal man acceptere dette:

    Som bruger accepterer jeg hermed, at mit Dankort, VISA kort og/eller MasterCard tilmeldes Cashbackpoint,....

    Så jeg går ud fra, at man også kan tilmelde MasterCard.
     
    Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg har tilmeldt mig via din invite!
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Vedr. cashback: Jeg har brugt det i går, hvor jeg købte en sandwich på Aarhus Banegård hos Bagel. Jeg kan stadig ikke se cashback på min konto. Giver besked, når købet er registreret.
     
    Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  8. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Bemærk at den annoncerede "dobbelt-op på point weekend" på MC premium falder lige før BS betalingsdagen. Så der kan måske være begrænset kredit tilbage på den tid af måneden.

    Jeg har lige lavet en manuel overførsel som forhåbentlig når at blive registreret. Så har jeg da gjort mit for at mindske risikoen for at løbe tør for kredit.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Jeg har stadig ikke fået min cashback, så jeg har haft fat i kundeservice. Det lidt nedslående svar:

    Det er kun muligt at registrere dit Dankort, som det ser ud lige nu :)
     
  10. BenNorr

    BenNorr Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Samme her. Men... Jeg er blevet bedt om at holde igen med manuelle overførsler. Man må ikke bruge mere per måned end der er givet kredit til. Er også blevet bedt om at holde igen med firma udlæg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Måske kan du få bevilget en højere kredit?
     
    BenNorr "Synes godt om" dette.
  12. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Interessant. Fra et risikoperspektiv giver det mening. De har godkendt dig til eksempelvis til 50t/måned. Du indbetaler så 25t kr ekstra. De penge har de fået, så hvad er problemet - de påtager sig jo ikke en ekstra risiko? Men, nu ved de jo ikke om du stadig er i stand til at leve op til dine forpligtelse på de 50t kr per måned som de har godkendt. Nu har du jo reelt en månedkredit på 75t kr, som du ikke er godkendt til...

    Disclaimer:
    Når jeg skriver du = kunde (fiktiv person), blot lettere at skrive.
    Tallene er også fiktive - så har vi alt det med småt på plads ;)
     
    Bekgaard, BenNorr og Henry "Synes godt om dette"
  13. BenNorr

    BenNorr Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Korrekt. Det har dog stået på i ca 2 år vil jeg tro. De kunne ikke forstå hvordan forbruget blev finansieret, så det måtte jeg dokumentere. Deres konklusion: ansøg om højere kredit og undgå firmarelaterede udlæg fremover. Øv til det sidste ;)
     
    Erwin Lansing, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  14. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Interessant. Jeg har gennem de sidste par år overført manuelt til kortet næsten hver måned for at undgå kreditmaks. Og har ikke hørt noget for det. Har nu fået sat kreditmaks op til det dobbelte så regner ikke med det bliver et issue fremover.
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Interessant. Jeg bruger konsekvent for meget og har aldrig nogensinde fået at vide, at jeg ikke måtte? Tværtimod har damerne i kundeservice opfordret til at overføre flere penge midtvejs hvis jeg gerne ville bruge mere.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Min oplevelse er at det er en balance. Lidt over kan man godt gå, 2X så begynder de at stejle. Det er dog 30 dage og ikke ifht hvornår de opgør måneden.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Jeg har gjort det en enkelt inden for de sidste 2-3 år. Så vidt jeg husker gik jeg 50% over. Så der kom en ekstra indbetaling. Men det var et par store betalinger (restaurant og hotel) i forbindelse med min fødselsdag. Siden har jeg månedlige kontoopgørelse vist, at jeg skal betale 25 - 40 procent af mit maksimum hver måned. Men da vi kommer et stykke ind i den følgende måned, før betalingen forfalder, når jeg nok op på at bruge 40 - 60 procent af kreditmax.
     
  18. BenNorr

    BenNorr Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Jeg havde fået samme opfordring. Men i forbindelse med opdatering af KYC blev jeg altså bedt om at styre mig...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Nu har jeg lige oplevet, at kort-terminalen er nede i 2 forretninger her i Aarhus. Og jeg kan heller ikke logge på min konto på kortets hjemmeside.

    Det skulle gerne være ordnet til i morgen, når vi får dobbelt point på kortet.
     
  20. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Mit virkede (alt for) godt for bare en halv time side for at købe en kæmpe stak mundmasker i Matas. Kunne lige så godt købe en stor kasse da de er påkrævet langt flere steder i andre lande end herhjemme.
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.

Del denne side