Jeg kender dem ikke, men har nu kigget lidt på det og tilmeldt mig.
Herfra er den nærmeste butik en kæledyrsbutik 5km væk, hvilket jo endnu en gang bekræfter, at jeg bor i udkants-Amager
Af den top 20, som sitet viser, varierer bonus mellem 2% (taxa) til 16%, hvilket jo er ganske pænt og listen i Storkøbenhavn er ret stor ud på kortet.
Selvom sitet udelukkende taler som Dankort, blev mit SAS MC fint tilmeldt, og sågår mit hollandske AMEX også. På nuværende tidspunkt svært at sige, om de også virker, men de er fint listet i min profil.
Vilkårerne ser også ud, som man kan forvente. De løfter måske også en smule af sløret over business modellen, udover at tage et cut af selve bonussen, man giver tilladelse til at de butikker, hvor man betaler, efterfølgende kan sende reklamer igennem Cashback App'en, men den kan selvfølgelig slås fra. Eneste OBS jeg fandt var denne:
"12.3 Cashback kan til enhver tid opsige din aftale med et varsel på 1 måned, når du har været inaktiv (dvs. ikke optjent ret til bonus) i en periode, der overstiger 12 måneder. Ved opsigelsesvarslets udløb har du ikke længere mulighed for at gøre brug af din bonus."
Dette afsnit var sjovt nok nummer 50 ved tilmelding, så nu bliver jeg i tvivl om det er de samme vilkår, end dem jeg godkendte ved tilmeldning. Min pedantiske jurist kom lige frem der
Og i led af en anden tråd med koder, så er dette afsnit også interessent at gå viralt her på forummet
"Her er dit personlige invitationslink, du kan dele på dine sociale platforme. For hver ny bruger der tilmelder sig gennem dit personlige link, samler du 30 DKK cashback. Din cashback vil stå som afventende på din konto, indtil brugeren, som har tilmeldt sig gennem dit link, selv har samlet de første 30 DKK cashback. Du kan f.eks. dele dit personlige link på din Facebook profil eller lignende. NB: Du må ikke sende dit personlige link til andre menneskers private e-mail indbakke eller lignende, da dette vil betragtes som spam.
Dit link til deling er
https://dk.cashbackapp.com/invite/41327383
"
Spændende initiativ i et kreditkort-uland som Danmark.
Click to expand...