SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Tænker også mest det bare var en fejl.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Hvor står det?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Når du logger ind på din konto får du den besked.
     
    mdk og Ncbj "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Kenneth K, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  5. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,982
    Point:
    93
    Jeg overvejer at droppe kortet. Diamond hos SAS giver mig godt nok businessclass til econ-pris (nånej, de er altid udsolgt, så det er ligemeget!) og så en gratis cola i ny og næ; de øvrige fordele er det samme som Guld, som jeg sagtens kan opretholde uden kortet......fik nemlig LiftetimeGold tidligere på måneden :)
     
    Ulrik, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Tillykke med LTG :) - Jeg er faktisk i samme situation som dig, da jeg også er LTG. Det giver et ekstra lag i vurderingen om værdien.
    Jeg syntes de 12.000 basis point plus Premium muligheden er meget værd. Det er især set i lyset af alternativer af kreditkort på det danske marked ikke er store.

    Men jeg er tilbøjelig til at droppe kortet næste år, men har ikke helt fundet alternativet der overbeviser mig om det.
     
    jespersm, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Den beslutning slipper jeg heldigvis nemt udenom, uden offentlig digital nøgle og dermed ingen adgang til at søge om premium kortet har SAS Mastercard aktivt fravalgt mig som kunde til det kort :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Du kunne jo også overveje at få det almindelige SAS EuroBonus MasterCard. Det koster kun 295 kroner om året.

    Du kan læse dages artikel:
    https://insideflyer.dk/skal-du-droppe-dit-sas-eurobonus-mastercard-premium/
     
    jespersm og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  9. Ncbj

    Ncbj Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    202
    Point:
    33
    Jeg er meget spændt på at høre om gode alternativer til SAS Mastercard (kort med cash back el.lign.).

    Med min profil (pensionist=tjener stort set kun points gennem brug af kortet, planlægger rejser i god tid, er ret fleksibel mht. rejsedatoer og har ikke problemer med points, der løber ud) er det en stor fordel, uanset om det koster det hele eller det halve :eek:) P.t. har jeg business status og kortet skaffer årligt, hvad der svarer til 2+ Business billetter til USA. Medgiver at det kan være svært at finde afgange (nogle gange Business kun den ene vej pga mærkelige "huller" i bonusrejserne). Omvendt, hvis vi et år ikke kan finde passende business overseas, kan vi få 4+ Plus billetter i Europa ... det kan vi sagtens bruge og har glæde af Plus, da vi tit rejser med golfbags. Alt dette for 1495,- pr. år eller (for nogle) det halve. Indtil videre kan vi normalt finde brugbare bonusbilletter ... hvis SAS reducerer antallet af bonusbilletter mærkbart, eller man skal betale deres afsindige "almindelige pointpriser", ja, så får piben en helt anden lyd.
     
    JackB, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  10. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Jeg tror også umiddelbart det er sidste år jeg har MC Premium :eek:

    Kan booke biz indtil maj 2021 til gode point qua de 200.000 point der er blevet optjent ;) spørgsmålet der evigt vender tilbage er dog om man så kan få billetter i de perioder man gerne vil afsted :p
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har hele tiden betalt fuld pris, som enten EBS eller nu EBG, og jeg har fået god value for money. Min optjening ligger stabilt over 200.000 point, primært forbrug og ikke fly. Det har givet gode biz og Plus billetter til USA, hvor jeg finder at værdien er bedst. Jeg har haft brug for billetter til hhv. ORD (skiferie om vinteren) og EWR, og der har der været fin tilgængelighed. Jeg kan godt se, at hvis man satser på sommerferie i Tokyo, så bliver man skuffet.

    Hvorvidt kortet er noget værd er jo personligt. Hvordan ligger din optjening og kan du rent faktisk bruge fordelene?

    Jeg dropper det nok snart alligevel, men det handler mere om vi er flyttet til Dubai og dermed giver det nok ikke helt mening at flyve til USA fra Danmark længere.
     
    Kenneth K, JackB, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Det kan ikke siges mere klart.
     
    SophieHendriksen og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Du glemte lige en parameter, nemlig at prisstigningen alene gælder for Diamant-medlemmer...

    For vi andre dødelige ændrer det ikke på beslutningsgrundlaget.:cool:
     
  14. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Har lige fået mit kort fornyet. Dermed skal jeg ikke tage stilling før om godt er år. Vil dog nok vælge at beholde det yderligere et år - på trods af 100% prisstigning - og dermed sikre mig LTG. Hvilket nok ellers kan være lidt tricky. Derefter vil jeg nok droppe kortet - efter at have booket de sidste langruterbilletter på Plus/Biz
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  15. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Jeg har opsagt SAS MC premium da de ikke vil forlænge vores status. Har altid betalt fuld pris i årsgebyr
     
    jtraveler, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Så er der Mastercard kampagne i juli måned:

    3 DAGE MED DOBBELTPOINT PÅ DIT MASTERCARD PREMIUM
    Vi ved at sommeren ikke bliver helt som den plejer, mange af os skal måske holde ferie hjemme, men du kan fortsat samle point, som du senere kan rejse for.

    Fra 3.-5. juli 2020 får du dobbeltpoint på alle køb med dit SAS EuroBonus Mastercard Premium – og alle evt. tilknyttede PointEarner.1 Du får op til 50 Ekstrapoint pr. 100 kr. mod normalt op til 25.2

    Tilmeld dig senest 24. juni 2020. Når vi har modtaget din tilmelding, får du en bekræftelse på e-mail i løbet af nogle timer.
     
    SophieHendriksen, Epedemic, danielstrandby og 7 andre "Synes godt om" dette.
  17. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Lækkert med rigtige dobbeltpoint igen :D

    Et tip der vist ikke er nævnt her før: Hvis man har strøm fra Barry, kan man tanke 2000kr op i dobbeltpointdagene i stedet for at lade dem trække forbrug pr. måned. (Har kørt det noget tid, og deres app er super ift. SEAS, og vurderer det også er ~10% billigere, selvom det er svært at vurdere pga større forbrug pga corona)

    Man får 200kr af ved brug af referral: https://getbarry.dk/venner , kode: #714684, (og 200kr til mig ;) )

    Gætter på man også kan skifte lidt frem og tilbage mellem SEAS og Barry og få "intropoint", så længe man ikke gør det alt for ofte ;) Påtænker ihvertfald at prøve det rimelig snart.
     
    Senest redigeret: 19/6/20
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    Godt tip!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Smid OK-EL Ind i dit mix. De giver 250 kr. Bonus ved COOP :)
    - SEAS giver også fra tid til anden 300 kr. Velkomstbonus ved coop, Hvilket jeg finder af større værdi end de EB-Points de giver :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Tak for tippet, jeg forstår ikke helt det du skriver ift. EB point ved signup. Jeg kan ikke finde Berry som "samarbejdspartner" på onlineshoppen?[/QUOTE]
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side