Se lige DET spørgsmål vil blive besvaret i DSGM's log lidt senere, og tro mig det er ikke køn læsning......
Investorene måtte kunne lide hvad de hørte fra Sandahl i fredags: Som INSIDE "INSIDE FLYER" ved man jo at han kom lige fra et investor event EDIT: Eller mon aktien steg grundet DSGM ikke var SÅ hård ved ham????? Only time will tell
Så hvis jeg læser DSGM's indlæg korrekt så blev stillingen efter dagens spørgerunde: Antal spørgsmål: En hel masse Antal svar: Et stort rundt 0 Eller har jeg misset noget i DSGM's i øvrigt ellers udmærkede beretning om livets genvordigheder som kunde hos den gamle tante?
Når DSGM er i det røde felt, virker selv Trump nuanceret..... Synes nu vi fik svar på ganske meget - og at Lars og de øvrige bestemt ikke var fedtet med hverken svar, holdninger eller udmeldinger.
Fortæl, fortæl... Er ved at revne af nysgerrighed Men rart at høre at det ikke bare var SAS' "Komiske Ali" der stod og gav en sludder for en sladder. Det har vi fået så rigeligt af fra den kant...
En journalis Svar på ganske meget - så er jeg da alvorligt bange for at jeg sad til et andet møde end den ærede @Baadsgaard !! Langt hen af vejen synes jeg netop IKKE vi fik nogle svar, men blot en forvisning om at Hr. Sandahl ville tage vores synspunkter "med hjem" Det mest konkrete svar var, at Lars selv troede på at 12/30 også ville bestå i fremtiden, i en eller anden form. Hvis jeg skulle have blundet under de andre løfter, vil jeg da meget gerne have dem ridset op. End ikke en AAR-AGP ville han love mig
Jeg ville i grunden også have undret mig lidt hvis der skulle være kommet en masse svar. Det plejer der jo ikke
Ikke for at undskylde men så var mange af vores spørgsmål nok af en karakter som reelt krævede en pressemeddelse. Men er ikke sårn helt enig med @Schwert om at der ikke kom svar ud af det, men nok mere at der var flere steder hvor det ikke blev så konkret som kunne ønskes. Derudover fik vi et klart bedre indblik i hvordan SAS anser situationen i CPH og hvordan de reelt ønsker at der skal ske ændringer for at de kan bevarer CPH som en stor og central hub. Mellem linierne var HKG ruten et klart budskab til CPH om at "I er for dyrer".
Og for at følge Kaptajn Olsen, så tror jeg også, vi kommer med meget forskellige baggrunde til sådant et møde. Nogle flyver med SAS mange gange hver uge og for dem (os) er der andre ting der tæller end hos dem, der bruger SAS på anden vis, men måske på langruter osv. Nok også derfor, jeg synes vi fik svar på ret meget, fordi det er ting, der har indflydelse på min hverdag.
Har jeg overset noget?, eller har vi stadig en historie tilgode om turen 29/9, herunder ikke mindst hvad SAS chefen kunne fortælle.
En lille opdatering fra mødet. Vi talte om i løbet af mødet med Lars Sandahl omkring at der var for få bonusbilletter ude i markedet. SAS er kommet med en statestik over antallet: Hvis vi ser på rullende 12 måneder i forhold til samme periode sidste år, så har vi på følgende ruteområder og klasse følgende tal: - Longhaul PLUS: øgning på 284% - Longhaul Business: øgning på 25% - Europa Plus: øgning på 17% - Interscan Plus: Øgning på 24% Så især på Plus billetter er der kommet en ret stor stigning. Men en del skyldes at der er kommet flere nye ruter til gætter jeg på. Men alt i alt betyder det at der er kommet flere billetter.
Jaeeee.... meen... en problemet er at en stor øgning (200+%) ikke siger så meget hvis udgangspunktet er lavt. Så hvis de har 2 billetter per fjerde afgang er det jo ikke så voldsomt som det lyder. Tror dog for de fleste hr og fru Danmark er plus det der bliver valgt. Det er jo ikke alle der er på dette forum og som lærer om værdien af point.