SAS for Work - no-brainer?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af danielbirch, 16/12/25 at 10:08.

1. danielbirch

danielbirch VIP medlem

Beskeder:
    508
    "Synes godt om" modtaget:
    1,119
    Point:
    93
    Jeg sidder lige og kigger på SAS for Work-programmet.

Jeg arbejder ikke i en virksomhed, hvor det er relevant - eller i hvert fald sidder jeg ikke et sted, hvor jeg på nogen måde kan påvirke rejsepolitikken.

Til gengæld må jeg altovervejende nøjes med sølvstatus, da mit rejsemønster heller ikke rigtig gør, at jeg når op på guld (selv om det af og til har været tæt på).

Med SAS for Work ville jeg derfor kunne opnå fast track, gratis navneændring og "same day changes" på fleksible billetter. Ville jeg have glæde af det? Tja... umiddelbart er fast track i CPH absolut attraktivt.

Det eneste, det kræver, er at jeg opretter en SAS for Work konto. Der er ingen minimumskrav. Jeg skal "bare" bruge et firma. Men der ser ikke ud til at være nogen krav til firmaets størrelse eller art. Så i princippet kan jeg registrere mig med en "frivillig forening" (fx er jeg kasserer for en gruppe spejdere, og de vil sikkert gerne have en SAS for Work-aftale ;)).

Hvad har jeg overset? Eller er dette reelt en gratis adgang til fast track, hver gang jeg rejser med SAS, også på de helt billige billetter?

PENSIONISTEN, jespersm og Henry "Synes godt om dette"
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,765
    13,465
    Point:
    113
    Du skal vel bare have et CVR nummer. Og du kunne jo også oprette "Daniel Birch Consult". Så er den hjemme.

PENSIONISTEN og jespersm "Synes godt om" dette.
  3. danielbirch

danielbirch VIP medlem

Beskeder:
    508
    1,119
    Point:
    93
    Hvilken branchekode er "manufactured spending"? :D

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side