Jeg syntes netop værdien i F&F ved at der er bedre pointoptjening og så at især Plus har været ganske godt prissat har gjort at det var mere attraktivt - måske ikke lige så meget i 2025 - men vi kan da håbe det kommer igen
Jeg kan ikke spå, så jeg mål holde mig til at analysere empiri, og såvidt jeg ved har der aldrig været en FF i november siden jeg "kom med i klubben" i 2017 - til gengæld har der været i december i alle årene 2018-2023 (dog ikke sidste år i 2024).
Skal man vente til december, eller er det bedre at slå til nu? Lige nu er der to Premium Economy returbilletter tilbage til 9.600 DKK. Derefter stiger prisen vist til omkring 11.000 DKK. Tror du, en F&F-kampagne kunne få prisen markant ned, selv hvis den ender omkring 11.000 DKK?
Jeg har lige købt billetter til BCN som del af det nuværende udsalg. Tror ikke FF ville være markant billigere end 700 t/r. Dog måske med flere point, men guld er sikret et år mere, så det betyder ikke så meget..
Det ser ud til, at F&F siden er åben..!? - Jeg har en vane med at tjekke den fra tid til anden, og normalt henvises blot til Lavpriskalenderen, men ikke nu til aften Har nogen forumnister mon fået besked med en adgangskode, som kan deles, evt. PB? (Efter aktiebeholdningen blev tabt sidste år, er jeg ude af det gode selskab, som får besked direkte..).
.. Og så burde vi have en ny tråd, hvor folk kan bede om koden, da vel sagtens 80% af alle beskeder kommer til at være en enslydende opfordring om at få koden... EDIT: I rest my case...
Ifølge et svensk forum er siden aktiv nu. Men mail med kodeord er åbenbart ikke gået ud til diamond medlemmer (endnu?). Booke: 11-17.11.2025 Rejse: 8.12.2025 - 14.6.2026 (Short Haul) 15.12.2025 - 26.5.2026 (Long Haul)
Og det norske forum på insideflyer.no har angivet koden. Man er vel kun EN FLYVNING VÆK fra sin næste destination.... Koden er ONEFLIGHTAWAY . https://insideflyer.no/forums/threads/sas-friends-family.14807/page-33#post-596461
Forsøger at booke på en anden computer og alt kører derudaf.....indtil den skal gennemføre betaling så fejler den - 3 gange nu. SAS, få nu den hjemmeside til at fungere!!!
De lykkedes mig i går at booke 4 rejser. Her til morgen var den så helt gal. Men lige nu virker det igen!