SAS har diverted deres fly mellem ruten: Billund lufthavn

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Benjamin12345, 19/5/20.

Tags:
  1. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Her til formiddag er hjemturen CPH-BLL den 10. april også blevet ændret fra ATR72 til 737-700. Men min booking står stadig ikke som aflyst eller med aflyste legs, og jeg har heller ikke fået nogen e-mail om aflysningen. Udturen er 31. marts, så det er ved at være oppe over, hvis de ikke skal ryge indenfor 14-dages varslingen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    ENDELIG skete der noget - men kun på mit eget initiativ! Efter adskillige chats og telefonopkald med SAS, fik jeg i dag via telefonen fat i Jack fra deres danske kundeservice, som tog ansvar for opgaven, og fik os flyttet til at flyve fra/til AAR i stedet for BLL, selvom BLL-flyvningerne stadig ikke var aflyst officielt - fuldstændig uden omkostninger for os. Flyvningerne fra/til BLL var vitterligt ikke aflyst på min booking, og vi snakker altså flyvninger om under fire uger! Han nævnte at han var ret ny hos dem, og han brugte da også 40 minutter på opgaven, og måtte snakke med sin supervisor et par gange, men det er fuldstændig lige meget, da jeg sådan set har "ventet" to måneder på dette, så 40 minutter er ingenting.
    Stor ros til Jack for at få "orden på sagerne", men kæmpe tommel ned til SAS som helhed, for de har på ingen måde levet op til deres ansvar i denne situation. Når en pressechef melder ud at en rute ikke bliver genåbnet som ellers annonceret, skal man altså ikke efterfølgende opleve 5 GANGE på chat og 3 GANGE telefonisk at blive blankt afvist med begrundelsen "flyet står stadig til at flyve i vores systemer". Alle alarmklokker ringede; pressechefens udmelding, ændringen til 737-700, og nybestillinger på flyvningen var ikke muligt på hjemmesiden. Jeg kan umuligt være den første, der har henvendt sig til dem på de grundlag.
    Shame on you, SAS!

    Jeg har indsendt en "Compliment" på SAS' kontaktformular, udelukkende for at give Jack den ros han (og hans supervisor) fortjener. Alt andet i denne sag ville pt. stå til at blive indsendt på en "Complaint"-formular.
     
    Erobran, Benjamin12345, Beaglen og 11 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side