Hos mig er første debitering til september, hvor ny SAS sæson begynder, så endnu et argument for få det Diamantkort i indeværende sæson
Det lyder Schwert meget til du kludrer rundt i LSB og AL bank. LSB blev grundlagt af funktionærere, tjenestemænd og akademikere... AL bank er som navnet antyder arbejdernes landsbank..
Jeg har fået Diners opgørelsen for 3 dage siden, men intet brev fra dem vedrørende ændringer.. Måske det ikke gælder for diamant eller er det bare langsom post pt..
Prøv at google hvem der er hovedaktionære i Lån og Spar før du kloger dig I min verden er ENHVER faglig organisation rød, akademikere eller ej ((og hvem er egentligt mere "politisk korrekt røde" end akademikere ))
Jeg er udemærket klar over hvem ejerne.. Jeg kan konstatere at vi lever i forskellige verdener Det er måske meget sigende at desto mere uddannet man er, desto mere har man tendens til at være politisk korrekt rød (med dine egne ord )
Jeg modtog et brev fra Diners for et par dage siden(diamant), min kæreste modtog et brev den samme dag(guld).
Jeg har vist fået et brev, ikke gidet st åbne det... Jeg tænker, at en af grundende man skærer ned er vel, at forbereder sig på at der kommer en masse lifetime gold og det vil vel være dyrt, at betale deres diners Club fremadrettet...
Så tikkede der 10k point ind på kontoen fra deres sign-up deal i september. Tak til dem som delte - det var lettjente point
Off topic - men det fortjener ikke en ny tråd: Jeg har lige opdaget, at Sydbank nu tager 40 DKK for en kontanthævning i udlandet på mit visa-dankort. Så det er 10 kroner mere end for et par måneder siden.
Ja. Og i Danske Bank stiger valutagebyret også til 2% for både MC og Dankort fra årsskiftet.. så ligefør at BN bliver det bedste kort i udlandet fra efter nytår!
Ville lige tjekke SAS nye hjemmeside vedr. kort - men kan ikke længere finde Nykredit. Er de røget ud af EuroBonus samarbejdet? Eller er de blot røget ud af hjemmesiden?
Det står fortsat på Nykredits hjemmeside: https://www.nykredit.dk/#!/dit-liv/dagligdag/daglig-oekonomi/sas-eurobonus så mon ikke det bare er hjemmesiden der burde have været mere gennemarbejdet...
Jeg har ikke fået mine 10.000 point endnu... mon man skulle tage kontakt, hvis de ikke dukker op inden længe?!
Jeg fik kortet i oktober og fik de 10k 2. november hvor de udbetalte point. du har foretaget de 5+ køb med kortet indenfor 30 dage? Vent og se om de dukker op i morgen sammen med dine optjente point fra køb. Ellers vil jeg nok tage kontakt.
SAS kører pt. en kampagne hvor man optjener 2x points frem til 19. februar, hvis man ansøger om kortet senest 7/12. "Ansøg nu – og senest den 7. december 2016. Så får du dobbelt point (20 point per 100 kr.) på alle køb med kortet frem til 19. februar 2017*. Første år 148 kr. (derefter 295 kr./år)."
I relation til artiklen om diners på forsiden, synes jeg det som tillæg og fordel er værd at fremhæve at der er op til 40 dages gratis kredit, hvis man betaler i bund hver gang