Ved ikke helt om jeg skulle trykke Like til det. Kan vi få en Unlike knap? Jaja, gad vide om de også forbedre nordmændenes snart. Som diamant kan de få Amex (1700 sorte norske olie lira) gratis...
Har jeg misforstået/overset noget? Er kortet ikke fortsat gratis for EBG? Jeg synes da ikke at have modtaget besked om andet
Det er muligt, jeg har forvekslet det med dines. Jeg har ikke lige lavet fakta-check, før jeg skrev min kommentar.
Blev selv i tvivl da jeg ikke kunne finde information på sas.dk. Måske det blot er som @Henry siger. Endnu en enhancement. Der plejer kommunikation jo at være en by i Rusland.
Tænker ikke man må lave en sådan ændring, uden at give direkte besked til de ramte kunder, at de fremover skal betale penge for deres kort.
Næhhh, kan godt være der er nogle regler for hvordan det er når det gælder kreditkort. De fjerne dog lounge og fasttrack for folk der havde købt plus billetter uden at skrive ud til dem, men reglerne er nok mere strikse når det gælder kreditkort etc. Skal dog siges at det står jer at det er gratis http://www.saseurobonusmastercard.dk/om-kortet/
På www.saseurobonusmastercard.dk står der fortsat at kortet er gratis for EBG/D/P så jeg antager at det fortsat gælder.
Har SAS/MasterCard forsinkelser på overførsel af Ekstrapoint for køb i denne måned eller er det kun mig der ikke har fået point for mine køb i februar? Regningen er jo trukket som sædvanlig, men pointene er ikke tikket ind endnu (9/3-17)?
Hm det var d. 2 i sidste måned f.eks.? og kan se det *altid* har været første uge ellers. Nå jeg venter med at få hjertestop til i morgen eftermiddag så
Det var den 3. i Januar og den 2. i December og indtil videre er der ikke kommet nogen point endnu for mit vedkpmmende.
Var ved et uheld i Bilka i Fields i dag, og hvad ser jeg til min store overraskelse på deres selvbetjeningskasse? MobilePay! Og den virkede. Det er da en forståelig og ensartet markedsføring på linie med SAS