Jeg har ikke fået svar på min mail... Første gang diamant mailen ikke har svaret på dagen eller dagen efter på en ny henvendelse for mig. :O
Nu er jeg helt grøn på området for Eurobonus, men hvis jeg opretter sådan et Mastercard og får 10.000 point, kan jeg så uden videre bruge de point på en af de billige bonusrejser i Sas Go? Sådan så jeg reelt får en indenrigstur for de 148 kr. kortet koster for det første år plus skatter og afgifter for turen?
Interessant, det var da værd at overveje. Er det korrekt forstået at der er 4 års gyldighed plus indeværende år på point?
@mdk hvis man går igennem de rette kanaler kan det åbenbart lade sig gøre. Har netop fået svar fra diamant mailen, at mit mastercard nu er tilmeldt kampagnen
Der er samme gyldighed på disse point, som alle andre point, du optjener. Og det afhænger af medlemsniveau (for diamantmedlemmer, er der ingen forældelse af point).
Jeg når desværre ikke at blive diamant inden kampagnen begynder, men dejligt at høre det lykkedes for den ene af os!
Jeg synes engang jeg hørte noget om gold.dk @ sas.dk .. eksisterer den? Det var da et forsøg værd. En ting er positiv særbehandling, men jeg synes det her bare latterliggøre deres customer service til andre. Nu kan du da også fortælle dem at det kan lade sig gøre
Tog kontakt til dem igen. I deres system står jeg til ikke at have været tilmeldt nyhedsbrevet da kampagnen blev sat igang, derfor kan de ikke tilmelde mig kampagnen, SAS-medarbejderen har dog sørget for at jeg nu er korrekt tilmeldt nyhedsbrevet så jeg modtager der fremadrettet. Kunne ikke få svar på hvordan det så kunne lykkes dem at få dig tilmeldt kampagnen, men tænkte det ikke var værd at bruge mere tid på.
I dag startet SAS-Mastercard deres kampagne med dobbelt antal point ved køb, altså 20 EB-point for køb på 100 kr. Så det bliver mit foretrukne kort de næste 2 uger. Mine EB-point kommer højst til at koste 3,75 øre - og det er stadig væsentligt under værdien (Hvis der er gebyr for brug af kortet, er det højst 0,75%, d.v.s. 75 øre for 20 point)
Hvad er folks erfaring med behandlingstiden på en ansøgning til kortet? Jeg ansøgte for snart 14 dage siden og fik en mail om at jeg ville få respons inden for få dage. Men har fortsat intet hørt.
@Henry - har du et link til denne kampagne eller mail jeg kan se på. Vil gerne lave en forsideartikel på det /Henrik
@Henrik Olsen Den er allerede blevet lagt op for et par uger siden. Måske bare smide den op igen som en reminder. @tbh Godt tip med rejsekort. Der blev lige fyldt 4-cifret på rejsekortet her til morges
Jeg havde en større hotelregning jeg betalte den 25. På mit kontoudtog er den 25. angivet som dato, men bogført den 26. Mon jeg får dobbelt point for den?
Nej Havde nogle transaktioner i weekenden og de står som normalt. Transaktioner fra denne uge er listet 2 gange...
Hej, hvad mener du med, de er listet to gange? Jeg er 100 % sikker på jeg er tilmeldt kampagnen, men mine transaktioner fra denne uge ser præcis ud som "det plejer"? Så nu er jeg jo bekymret....