Jeg mangler point for at nå Guld inden september. Tid til mileage runs er der ikke for meget af. Men SAS kører dobbelt point på indenrigs her i august, så overvejer om det kan lader sig gøre med et par aften ture. AAL -> CPH -> (BLL eller AAR) og så retur. Så hjemad med samme fly fra BLL eller AAR som jeg kommer med. Der er kun 30 min mellem dem, så kan ikke bookes som en retur billet. Men hvordan bliver man lukket ud i BLL og AAR, er det ud i afgangshallen, så jeg bare stiller mig i kø til boarding? Bio billetterne er A eller J og giver 1250 eller 1400 point pr. flyvning og med dobbelt point, så kan der hentes +10.000 på en aftentur. Tak for svar!
Har du overvejet at købe de manglende niveaupoint, i steddet for at flyve? De kan ofte købes billigere end at lave mileage runs.
Dobbelt point kampagnen for indenrigs fly gælder kun, hvis du har tilmeldt dig kampagnen i begyndelsen af juli OG købt billetterne i juli. Så den kan du ikke længere nå. Hvor mange niveau point mangler du?
Jeg kender kun AAR. Her bliver du lukket igennem gaten ved køen til boarding. Så intet problem med at komme med retur. Det har jeg selv gjort et par gange.
Så skal du bare flyve dobbelt så meget. Har du overvejet et klippekort på indenrigsruter. Det giver 1.200 statuspoint for en tur (enkeltbillet). Og koster vel i underkanten af 900 kroner. Hvis du kan afse en hel dag, kan du måske også tage en tur AAL-CPH-ARN-nordeuropa (eksempelvis Tallinn eller Berlin) på en biobillet. Det skulle også give ret mange point
Jeg gik udfra at du bare lige manglede de sidste for at beholde eller nå næste niveau. Du kan såvidt jeg husker købe 1/3 af de point du skal bruge til status. Dertil kommer at hvis du er EBD idag, vil du såvidt jeg husker kun blive nedgraderet til EBG, selvom du ikke har tjent et eneste niveau point i denne kvalificerings periode. EBG bliver nedgraderet til EBS. o.s.v.