Normalt har tilbuddene altid været begge veje. Håbede på at kunne bestille en ungdomsbillet tur/retur men de valgte lige at fjerne V-klasse på hjemturen. Udturen var omvendt kun billig som ungdomsbillet... :/ så det blev kun en billig billet på udturen. Og så lykkedes det at betale via den nye hjemmeside (med lidt dividente til Insideflyer )
En one-way AAL-CPH-Prag (var det vist jeg så på) var på nogle afgange billigere end at købe AAL-CPH, så hvis dagene havde passet var det en fin fidus
Ja hatten skal på, da ok priser... De 5 europæiske destinationer er følgende: London fra 299,- kroner for en one-way Brussels fra 299,- kroner for en one-way Paris fra 299,- kroner for en one-way Málaga fra 399,- kroner for en one-way Wrocław fra 399,- kroner for en one-way
Har svært ved at se, at det er gode tilbud. den 23/11 2016 bestilte jeg på en torsdag en returbillet til Malaga fra den 26. til den 29 april for 605 kr. I dag koster samme billet købt på en torsdag 2246 kr. Godt at være tidligt ude.
Uhhh bestille fingeren vil SÅ gerne hoppe over tastaturet i aften Måske noget US øst kyst trutte lut - ORD, EWR, IAD??
https://www.sas.dk/offers/now-or-ne...02_22_teaser&dclid=CJDhyKTIpNICFRnJsgodbdYI0Q 12 timers Now or Never i morgen. Forventer egentlig ikke det helt store, men man har da lov til at håbe
Ja - jeg kan bekræfte at det starter klokken 12:00 og ikke som vanlig klokken 15:00. Med den nye kampagne med dobbelt point kunne jeg godt se at NoN kan blive interessant - især med points upgrade også. Det kan hurtigt give ret så mange Eurobonus point på kontoen om det mangles.