Men der kommer ingen menu punkter frem eller nogen henvisninger så jeg kan ikke komme frem til Now Or Never. Kun et alm bookingvindue. Er det Safari på Mac de er specielt sure på måske??
Kan godt se at noget er lavet om igen - classic.sas.dk - er anderledes end i starten hvor det lignede den helt gamle version.
Ok tak, så er det ikke bare mig. Ja tænk man skulle sige det....Men jeg savner den gamle hjemmeside..
Det er lidt pudsigt i betragtning af at man allerede har kunnet se destinationerne og priser fra Oslo og Stockholm i et stykke tid......
Jeg har også spurgt til grunden til forskellen, så jeg håber at få en forklaring på denne forskel. Det er jo ikke alle dage de er ens. Det er typisk kun når der er langruter til salg. Ellers er der ofte forskelle på destinationerne fra SE og NO i forhold til DK.
Når de skal have det billigere skal de vel også have det at vide tidligere Ville sige jeg glædede mig til at høre svaret, men mon ikke de bare finder en måde at snakke udenom...
Kan det med forskellene ikke skyldes forskellige præferencer/rejsemønstre hos os og vores skandinaviske brødre og søstre?
Altså... Det virker ikke som om, at den gode flyvegud vil acceptere min interessere. Efter en hektisk klikken rundt på sas.se (punkt 1 fordi jeg gerne vil svinge et svensk kreditkort og punkt 2 fordi sas.dk er... til grin lige i øjeblikket). Men den svenske side er også skæv! Nedenstående har jeg aldrig set før - de mener simpelthen, at jeg har overnaturlige kræfter, siden jeg kan navigere så hurtigt rundt på sitet Dernæst en dollarkurs, der bare sætter nye rekorder! 7,13 + 2% hos gebyrgribbene... det er heldigt, at jeg er talblind og ikke kan regne ud, hvad det bliver til i alt
Bankmanden igen: En naturlig og forventet konsekvens af, at FED hævede den amerikanske rente onsdag og samtidig varslede flere renteforhøjelser i 2017 end markedet forventede. Formentlig vil vi se stigende dollar det næste års tid, så skal der betales i USD hedder det rettidig omhu.
Vi er nogle der mindes den gang kursen på Dollar var 12 - og Pund 20.. Så du har intet at brokke dig over - unge mand.
... og græsset var grønnere og der var mere sne til jul? Var der ikke også noget med en rente på 20%? Jeg trodsede alle udfordringerne og bookede MMX-ARN-CPH-IAD-CPH-ARN-MMX. Det gik jo meget godt sidste gang og så kom prisen ned på 2200 DKK
Ja den så endnu mere anderledes ud for et par dage siden. Lige nu ser den mere ud som den gamle side før de lagde den nye op. Man kunne da næsten håbe på at den gamle er på vej tilbage...