Kan godt se at det blev lidt modsigende. Han kommer fra LAX i juni-juli, men priserne er min. 6000 eller over! Så tænkte at hvis USA kom på bud igen ved SAS kunne det også virke den anden vej?
Jeg mener de gange der har været interkontinentale har det ikke virket omvendt. Derudover kommer der sommerferie i denne periode så endnu mere tvivlsomt at det ville gælde dertil...
De kampagner der markedsføres i Skandinavien gælder med udrejse fra eksempelvis: CPH, OSL og ARN. - Og altså ikke omvendt! Tilbud fra USA til Danmark kan findes på www.flysas.com/en/us/
Godt tænkt - men ellers ville der nok ikke være så mange der liiiige ville kigge mellem 18:00-24:00 på netop denne dag
For helvedet det er stressende midt i risengrøden!!! Men de skal ikke bonus challenge mig uden jeg tager det op! London en tur i feb. og drikke mig igennem Star A loungerne og hjem når jeg sludrer for meget... GO JUL!
Det ville næsten være let lige med 2-3 rundture og så er 30K næsten hjemme i kombination med de ting der er booket. Fristende er det da....
Kunne ikke lade være.. blev en tur til TXL d. 1 feb Ankomst kl. 12, hjem kl 21... Så når jeg min 6k point challenge, men det bliver nok ikke til mere end det
Ærgrer mig over jeg kan ikke kan nå til Paris og hjem igen med samme flyver pga. kort connect tid. Men er vi ikke enige om, at bonus challenge nok ikke anerkender to one way's?