Jeg har allerede en tur til Rom i marts, og under dages NoN er samme tur 300 kr. dyrere end min oprindelige billet.
Inspireret af @Flemming Poulsen havde fundet en tur til London tænkte jeg, at det var en fin ide, men se lige prissætningen.. Børnebillet har højere pris end voksen.. Jov jov..
så kom de frem NOW OR NEVER-PRISER BOOK I DAG KL. 18–24. København– one way fra BREMEN299,- AMSTERDAM299,- PARIS299,- MILANO299,- NICE349,- Book 26/11 kl. 18–24. Rejs 10/12 2015–31/5 2016.
I Danmark er det en lidt blandet landhandel: https://insideflyer.dk/sas-now-or-never-priser-kun-frem-til-midnat/
passer ikke lige mig, det er Kristi himmelfart og man kunne evt finde på en længere tur - huk mig lige på noget? Hvor langt er der fra lufthavnen til Milano by?
Milano/MXP ud/hjem samme dag - lufthavnsbus tager 45min indtil Milano Centrale pris €17 t/r så 3 metrostop til €1,80 og vi er på dompladsen i centrum af Milano. Pizza med vino rosso og så kører det.... Tasken hjem fyldt med skinke og parmigiano ost. Edit - endte med ud 27.5 hjem 28.5 pris 535kr. Så det kan være jeg prøver Moxy hotellet i MXP.
Tror altså ikke priserne er opdateret endnu. Man kan altid få TXL til 399.. så mon ikke den dropper 100 kr per vej her om lidt?