kunne også være fristet af en Talinn til 299.. mon ikke de skal have solgt nogle billetter til de hurtigt annoncerede nye afgange?
Ser fint ud I W15 er det vel nærmest kun LHR, hvor der er mulighed for at flyve ud tidlig morgen og hjem sent samme dag.
Og i dag endnu mere attraktiv for børnefamilien, da børn alene betaler skatter og afgifter (denne kampagne kører nu og varer indtil den 16.)
Og det er bestemt godt set - har faktisk skrevet det i forsidenartiklen også http://insideflyer.dk/kom-til-london-for-299-one-way-med-dagens-sas-now-or-never/
Fra CPH (DKK) Bruselles, nice, rom, bologna & london 799 hensinki 849 Fra OSL (NOK) 699: Bergen, amsterdam, berlin, haugesund, trondheim 799: manchester 899: London, Reykjavik Fra ARN (SEK) 699: Vilnius 749: göteborg 799: Luelå, Alicante, Malaga
Det er det fra alle 3! Jeg kan ikke finde priserne når jeg søger endnu, så går ud fra det først kan købes lidt senere.. Hmm, prisen på BRU er faldet på det seneste, så med <850 for en retur i GO ved jeg ikke rigtigt med næsten det dobbelte i plus.. OT ville være billigere, men lækkert at det kan refunderes ellers.. Jeg overvejer lidt en tur til Rom i slut januar...
@tbh - samme her, de annoncerede priser findes ikke der hvor jeg ser, ville også til Rom som bekendt, men kan ej finde...